Tetris uitspelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.375 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48751

Topicstarter
is tetris uitspeelbaar?
dan bedoel ik dus:
-kun je alle stenen tot de bodem weg krijgen?
-hoeveel levels zijn er, is er een beperking aan de snelheid waarmee de stenen naar beneden komen?

kortom, hoever gaat tetris door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
het gaat gewoon eeuwig door, steeds sneller, tot het onmogelijk word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34780

Ligt er denk ik een beetje aan welke Tetris variant je neemt...Wat bedoel je trouwens precies met 'alle stenen tot de bodem weg krijgen'? Dit lijkt me niet zo'n probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48751

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 14:07 schreef Blukske het volgende:
Wat bedoel je trouwens precies met 'alle stenen tot de bodem weg krijgen'? Dit lijkt me niet zo'n probleem :?
nou...... mij is het nog nooit gelukt hoor...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 14:53
Op zondag 10 maart 2002 14:21 schreef Devils Child het volgende:

[..]

Dat is dan best wel sneu |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ah joh, dan ga je toch lekker cheaten. "godmode" aan doen
;) :D :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

level 23 das het hoogste dat ik ooit gehaalt heb

dan gaat het echt niet meer en is het onmogelijk
(700000 punten ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Op zondag 10 maart 2002 14:21 schreef Devils Child het volgende:

[..]

je begint emt een lege bodem toch :?

Het lukt mij zo vaak om na een tijdje weer ff een lege bodem te hebben.

Ligt er maar net aan wat voor soort tetris je speelt.
Sommige spellen gaan op een gegeven moment te snel, maar je hebt ook dat je in level 9 bent en dan opeens (als je zover komt) ben je weer in level 1. Ligt er maar net aan. Er zit geen eind aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Tetris voor de oude grijze Gameboy kan je wel uitspelen. Als je B-Type doet en dan Level 9 High 5 en als je die uitspeelt krijg je een spaceshuttle die omhoog vliegt }:O
En bij A-Type weet ik het niet. je krijgt een gewone raket na 100.000 punten. Misschien wel iets anders als je nog hoger haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 16:43

Booth

¯¯¯¯¯¯

Bij B-type krijg je een orkest als je een lvl uitspeelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14365

Ik heb het een keer uitgespeeld tetris op de gameboy. Moet je gewoon 100.000 punten halen volgens mij. Dan gaat er een raket opstijgen..

Als iemand het wil zien maak ik er wel een fimpje ik haal het zo opnieuw. De truuk is steeds zon ding van 4 blokjes in een keer te gebruiken zodat er in 1 keer 4 lijnen weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

bij 200.000 punten krijg je weer een andere raket. mijn zusje heeft die ooit eens gehaald. ik ben nooit verder gekomen als iets van 130.000

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28837

- Het is mogelijk om het hele scherm leeg te krijgen. Je hebt het spel dan echter niet uitgespeeld.

- B-Type kun je wel uitspelen. Je krijgt dan een compleet orkest te zien + hele grote raket met space-shuttle.

- Mijn record met de originele Tetris op de Gameboy is 206 lijnen. Ik heb toto nu toe op het internet pas 1 iemand gevonden die dat kon evenaren.

- Met GameGenie erbij is mijn record 216 lijnen. Mijns inziens is het hoogst haalbare 220 of 232. Op een hoger level zou het fysiek onmogelijk zijn om nog lijnen erbij te kunnen halen.

- Bij hoge scores krijg je na afloop een raket te zien. Er zijn verschillende raketten. Des te hoger je score, des te groter de raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-03 17:54
moet je op tetrinet eens gaan zoeken naar Firestorm mensen als ik het goed herinner..
das een tetris clan [triest klinkt dat he], en die mensen zijn gewoon TRIEST goed!
echt voor dat jij 1 blokje naar beneden hebt, hebben zij serieus al 4 rijen vol...
die mensen zijn pas echt skilled en vercshrikkelijk goed...
moet je aan hun maar eens vragen of het kan, zij weten ALLES van tetris

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50702

Je kan natuurlijk ook echte spellen gaan spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 15:21
Op donderdag 02 mei 2002 14:56 schreef markster het volgende:
Je kan natuurlijk ook echte spellen gaan spelen >:)
En wat is een echt spel dan???

Tetris rulez!!!

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 20:12

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bij de aloude Tetris op de aloude grote gameboy is het zeker mogelijk om Tetris tot de grond gelijk te maken. Dat is me dan ook gelukt *D

Verder is mijn highscore daar 350.000 punten met level 19 geloof ik. Begin op level 9, anders redt je het nooit :P Dan krijg je ook een raket, maar bij 100.000 ook, elke 50.000 extra krijg je een andere (lees: grotere) raket :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-06 22:15
de eerste tetris (die grijze op de gb) dus, daarmee begon ik altijd gewoon op lvl 1 en dat ging op tot 20 of zo ja... ik hem zo nog een paar keer uitgespeelt... toen begon het toch wel saai te worden... en vs iemand anders (link kabeltje..) won ik ook alleen maar,.. tegen n00bs is dat wel lachen ;) zij beginnen heel rustig terwijl ik bij elk blokje meteen de dpad naar beneden stuurde en dus al een antal lijnen gamaakt had voor dat die ander daar nog echt uitzicht op had :D

dat is paar jaar geleden... ik heb dus een tijd lang niet meer gespeelt :)

maar als je hem uitspeelt gaat er zo'n raket omhoog ja,... dat ding uit kuifje.. die rood witte daar lijkt hij op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik wou dat ik ook zo`n grote raket had! :) :)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35343

Tetris is toch wel 1 van de meeste Verslavende spelletjes ooit. heb het op de m'n oude grijze gameboy echt uren gespeeld altijd tegen mijn vader hij weer 10.000 punten hoger ik weer uren spelen om het "thuis record" weer te verbreken

Op mijn Ti83 was Tetris ook het beste en meest verslavende spelletjes vooral door de ti83 te linken met die van m'n klasgenoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb zelf iets van maximaal 190 lijnen laten vallen op een echte Gameboy tetris. Toen ik dat deed, had ik meer punten dan iemand in het Nintendo tijdschrift had gehaald. Ik zou eigenlijk ook best ptaverne en Notorious willen zien spelen. Kijken of ik nog net zo goed ben als toen.

Trouwens, PromWarMachine, je krijg maar geloof ik drie verschillende raketten. De eerste bij 100.000, daarna een andere (iets grotere) bij 150.000 en dan een nog grotere bij 200.000. Zo'n grote spaceshuttle als bij de b-game 9/5 heb ik nog nooit gezien in de a-game.
Het scherm helemaal leeg maken is behoorlijk eenvoudig, je moet er alleen naar spelen. Als je ver wilt komen is dat niet de juiste strategie. Je moet dan zeker altijd vier lijnen tegelijk laten vallen.

Ik ben benieuwd naar mensen die mij willen uitdagen. Ik bezit geen gameboy, maar zou het kunnen spelen met <a href="http://fms.komkon.org/VGB/">vgb</a> en een ill***** rom van het internet.

Tetris rules, big time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Op donderdag 02 mei 2002 21:52 schreef Miklo1980 het volgende:
Tetris is toch wel 1 van de meeste Verslavende spelletjes ooit. heb het op de m'n oude grijze gameboy echt uren gespeeld altijd tegen mijn vader hij weer 10.000 punten hoger ik weer uren spelen om het "thuis record" weer te verbreken

Op mijn Ti83 was Tetris ook het beste en meest verslavende spelletjes vooral door de ti83 te linken met die van m'n klasgenoten :)
whow man
Dat lijkt mijn verhaal wel.
Me moeder heeft toen ook maar een x een game boy voor me pa gekocht omdat ie verslaafd was aan tertris :D
en ik haalde elke x het hoogste record :)

Mijn record is 208 lines
hoeveel punten dat is weet ik niet precies. Ik weet wel dat je bij de verschillende punten aantallen ook andere raketten krijgt. Ze worden steeds wat groter.

Is echt al lang geleden dat ik dat voor het laatst gespeeld heb :D

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik zag (in mijn jonge jaren :P ) op den duur die K#Tlijntjes in mijn slaap nóg naar beneden vallen...Slapeloze n88 aan overgehouden....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1803

in tetris voor de GB kwam ik ooit tot level 17 in a mode
In b mode tot 9-4, dan krijg je van die dansende poppetjes in beeld, op de nintendo 8 bit krijg je een raketje als je het goed doet,..

van uitspelen heb ik nog helemaal nooit gehoord, tetris gaat volges mij eindeloos door
Pagina: 1