War is the only proper school of the surgeon.
Verwijderd
Je vergeet een heleboel dingen te doen
Ten eerste welke OS draai je?
Ten tweede je zit in het verkeerde forum
ten derde je meld niet wat je system specs zijn is meestal ook wel handig om te weten
ten vierde heb je de search wel gebruikt? volgens mij is dit al eens eerder voorgekomen
en ten vijfde lees de FAQ dan had je geweten dat het niet gewenst is om je naam onder je post te zetten

Shit die gast boven me was me voor
Ten eerste welke OS draai je?
Ten tweede je zit in het verkeerde forum
ten derde je meld niet wat je system specs zijn is meestal ook wel handig om te weten
ten vierde heb je de search wel gebruikt? volgens mij is dit al eens eerder voorgekomen
en ten vijfde lees de FAQ dan had je geweten dat het niet gewenst is om je naam onder je post te zetten
Shit die gast boven me was me voor
pentium 3
riva tnt2 64 pro
128 mbram
zo goed?
riva tnt2 64 pro
128 mbram
zo goed?
Nee, wat is je OS?Op zondag 10 maart 2002 14:10 schreef SerealKiller het volgende:
pentium 3
riva tnt2 64 pro
128 mbram
zo goed?
ik ben nu bij iemand anders aan het proberen zijn pc te fixen, en met search results boeken 0 resultaten
Verwijderd
NOU WETEN WE JE OS NOG STEEDS NIET!Op zondag 10 maart 2002 14:14 schreef SerealKiller het volgende:
ik ben nu bij iemand anders aan het proberen zijn pc te fixen, en met search results boeken 0 resultaten
windows me
Hoort dit niet in WOS?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ja officieel wel, sorry ik ben hier nog newb dus ja, ik moest software hebben in plaats van hardware ik weet et, maar ja kenne jullie me ff helpen?
ik heb het al opgelost sorry voor overlast, mzzls
MSconfig
Zet er dan ook even bij hoe je het opgelost hebt, dan hebben andere er ook nog wat aan.Op zondag 10 maart 2002 14:35 schreef SerealKiller het volgende:
ik heb het al opgelost sorry voor overlast, mzzls
de teaser(een programma) was verwijdert, en de link van het programma( teaser.ink) stond nog in het start menu opstarten.
Dus wat gebeurde er hij wou teaser opstarten die er niemeer was dus ja.
simpel maar ja kom er maar eens op
Dus wat gebeurde er hij wou teaser opstarten die er niemeer was dus ja.
simpel maar ja kom er maar eens op
het was vast teaser.lnk niet .ink
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()