maxtor 40gb

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-04 21:30
Ik wil binnenkort 2x Maxtor 40GB kopen voor in Raid 0 op een Asus A7V133. Nu had ik gehoord dat er met sommige series wat problemen waren. Welke kan ik nu het beste kopen (liefst Maxtor dus, IBM liever niet)? Is die vloeistof gelagerde hd al ergens te koop?

Verwijderd

ik heb 2 weken geleden de D740X 40 gig gekocht
dit is echt een snelle disk
ik heb niet de vloeistofversie want die zijn moeilijk aan te komen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik moet wel zeggen dat een vloeistof gelagerde hdd wel stukken stiller is dan een kogelgelagerde.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

de vloeistofversie (D740X-L) zijn helemaal niet moeilijk aan te komen, zelfs elektronikazaken (dus niet computerspeciaalzaken) hebben die dingen in de losse verkoop ... Check ff wat online shops, daar zijn ze gemakkelijk te vinden.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
O ja? Noem eens een adres dan... :?
Je moet wel 2x een L hebben dus
6L060L3 voor de 60GB Fluid

Verwijderd

ik heb mijn vloeistof gelagerde gewoon bij de paradigit gekocht. adres genoeg? :)

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

er gingen hier wel geruchten dat die maxtore d740x niet zo snel zou zijn in raid......

ik heb hem hier single zitten en hij is echt wel snel en niet luidruchtig.

Of die RAID verhalen waar zijn, geen idee.....

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

o.a.:

beat-it.nl
gistron.com
paradigit
een vestiging van norrod had ze ook

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

ik heb er vorige week 2 bij cistron gekocht en nu raid zitten en zijn idd niet echt snel :(
haalde eerst maar 22.000 in sandra, nu met blocksize van 1024 haal ik 29.000 maar volgens sandra moet je met 2 x 40 gig 7200 rpm zeker 36.000 halen dus das nogal een verschil..
kzou niet weten hoe ik em sneller krijg
misschien dat het ligt aan de gedeelde bron met me videokaart maar dat kan ik niet veranderen in win xp :(

Verwijderd

Bij Cistron. Das toch een provider.

Ik denk eerder dat je een fout in je aparatuur hebt want ik ken iemand die er 35800 mee haalt :)
Pagina: 1