Ik heb een mod gedownload waar je een veel betere cross hair hebt , echt super precies , maar tegen over de mensen die het niet hebben is het niet eerlijk , is dit dan eigelijk een soort van cheaten
ook kan je instellen dat elke soldaat het zelfde pakje heeft , dus als ik allie ben en ik stel in dat elke axis soldaat een dokters pak aan heeft zie ik ze lekker snel , maar is dit nou eigelijk ook een soort van cheaten
plz tell me
Ik vind het een vorm van cheaten ja. Helaas is niet iedereen dat met mij eensOp zondag 10 maart 2002 13:51 schreef DazZta het volgende:
Ik heb een mod gedownload waar je een veel betere cross hair hebt , echt super precies , maar tegen over de mensen die het niet hebben is het niet eerlijk , is dit dan eigelijk een soort van cheatenook kan je instellen dat elke soldaat het zelfde pakje heeft , dus als ik allie ben en ik stel in dat elke axis soldaat een dokters pak aan heeft zie ik ze lekker snel , maar is dit nou eigelijk ook een soort van cheaten
![]()
plz tell me
jah maar dan verziek ik het spel voor andere , en zelf zal ik het ook niet leuk vinden als iemand anders dat bij mij zal flikken ...Op zondag 10 maart 2002 14:08 schreef illem het volgende:
en dan nog, al is het cheaten wat maakt het uit als je lol hebt.
met online cheaten verpest je het voor de anderen. Single player cheaten zal niemand wakker van liggen.Op zondag 10 maart 2002 14:08 schreef illem het volgende:
Ik gebruik zelf ook een andere crosshair, omdat die standaard zuigt.
Maar met die skins doe ik niet.
Die skins zijn lame, crosshair niet...
Dan is het helemaal cheaten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik vind het soms wel lame dat je niet altijd van anderen kan weten hoe hun het spel spelen door al die skins. Iedereen moet gewoon op dezelfde manier spelen.
counter-Strike bijvoorbeeld, m'n vriend probeert altijd alle skins uit. Was ik een keer bij hem, had ie een MP5 skin die op een colt lijkt. (netzoveel lawaai en een mooie gun) het lijkt dan alsof de MP5 opeens véél beter is. Terwijl in werkelijkheid alles hetzelfde is.
Ik noem het niet cheaten, maar tis wel lame.
counter-Strike bijvoorbeeld, m'n vriend probeert altijd alle skins uit. Was ik een keer bij hem, had ie een MP5 skin die op een colt lijkt. (netzoveel lawaai en een mooie gun) het lijkt dan alsof de MP5 opeens véél beter is. Terwijl in werkelijkheid alles hetzelfde is.
Ik noem het niet cheaten, maar tis wel lame.
Verwijderd
Als je daar als persoon gelukkiger van wordt dan moet je dat maar lekker doen 
Een spel hoor je online te spelen zoals ie uitkomt met de eventuele OFFICIELE updates en daarmee --->>> .
Een spel hoor je online te spelen zoals ie uitkomt met de eventuele OFFICIELE updates en daarmee --->>> .
Wie bepaalt waar de grens ligt, ik vinnut cheaten.
Je zegt toch zelf dat dit makkelijker spelen is, dus ben je in het voordel, en een cheater
Je zegt toch zelf dat dit makkelijker spelen is, dus ben je in het voordel, en een cheater
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
maar die normale cross hair zuigt gewoon ! die is zo groot dat als je van een afstand op een soldaat schiet dat je die soldaat gewoon niet ziet omdat je cross-hair der voor zitOp zondag 10 maart 2002 14:31 schreef Lighteye het volgende:
Als je daar als persoon gelukkiger van wordt dan moet je dat maar lekker doen
PS. Je kan het gewoon in de options aan zetten dat iedereen de zelfde skin heeft , als je op Force Models klikt
wat mij betreft kan hier een slotje op
ik heb die skins maar 1 keer gebruikt , en dat was op omaha beach , toen had ik elke allie het pakje van D-Day gegeven en het pakje van de Axis op D-Day (zoals in de singleplayer mode dus)Op zondag 10 maart 2002 14:33 schreef Venkeroz het volgende:
Wie bepaalt waar de grens ligt, ik vinnut cheaten.
Verwijderd
Heb je de mega cs cheater weer hoorOp zondag 10 maart 2002 14:08 schreef illem het volgende:
Als het van de officieële game site kan downloaden, dan noem ik het geen cheaten.
Is het niet van de officieëele site te downloaden, dan noem ik het wel cheaten.
Want tja, ergens moet een grens liggen he.
Is het niet van de officieëele site te downloaden, dan noem ik het wel cheaten.
Want tja, ergens moet een grens liggen he.
🌞🍃
Verwijderd
Zolang je -kenbaar- maakt dat je het gebruikt vind ik niet dat het cheaten is.
Cheaten doe je alleen als je het niet van te voren kenbaar maakt. Als iedereen dezelfde instellingen etc. kan gebruiken is er toch niks mis mee
Cheaten doe je alleen als je het niet van te voren kenbaar maakt. Als iedereen dezelfde instellingen etc. kan gebruiken is er toch niks mis mee
als je de cross-hair mod download kan je het gebruikenOp zondag 10 maart 2002 15:04 schreef ItSnows het volgende:
als iedereen hem nou eens download
http://www.pcprobleem.com/mods/Cappers_LaserDot_Mod.zip
Verwijderd
Weet ikOp zondag 10 maart 2002 15:07 schreef DazZta het volgende:
[..]
als je de cross-hair mod download kan je het gebruiken
Renko: hoeveel was het? 26-2 ofzo?
Ik heb wel een goedeOp zondag 10 maart 2002 15:08 schreef DazZta het volgende:
als iedereen hem nou eens downloadhttp://www.pcprobleem.com/mods/Cappers_LaserDot_Mod.zip
[ikzalwelweerdomzijnmodeOp zondag 10 maart 2002 15:17 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede
Daar moet je niet naar vragenOp zondag 10 maart 2002 15:22 schreef DazZta het volgende:
[..]
[ikzalwelweerdomzijnmode]welke heb jij dan
[/ikzalwelweerdomzijnmode
]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Oké, als iemand dus van te voren zegt dat hij een aimbot gebruikt, is het dus volgens jouw niet cheaten..Op zondag 10 maart 2002 15:04 schreef ItSnows het volgende:
Check deze screenshot, beetje donker, maar goed.Op zondag 10 maart 2002 15:08 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Weet ik
Renko: hoeveel was het? 26-2 ofzo?
Die deaths van mij, en die frags van jouw was gewoon geluk.
🌞🍃
Wanneer word die Illem nou eens van GoT banned?? ik zou die lowlife cheater btw graag es willen slaan.
Op zondag 10 maart 2002 15:22 schreef DazZta het volgende:
[..]
[ikzalwelweerdomzijnmode]welke heb jij dan
[/ikzalwelweerdomzijnmode
]

Ideaal voor m'n favo wapen, M1 Garand.
Ik snap niet hoe jullie dit cheaten noemen hoor.
Hoeveel mensen cheaten dan met CS? UT? Q3?
jah , aan de andere kant , bij rtcw heb je ook keuze uit tig cross-hairs kiezen , dus iedereen die de standaart cross hair niet heeft is dus maar een cheater , die topic starte is echt domOp zondag 10 maart 2002 16:39 schreef M@NIC het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ideaal voor m'n favo wapen, M1 Garand.
Ik snap niet hoe jullie dit cheaten noemen hoor.
Hoeveel mensen cheaten dan met CS? UT? Q3?
Euh dom ?Op zondag 10 maart 2002 16:42 schreef DazZta het volgende:
[..]
jah , aan de andere kant , bij rtcw heb je ook keuze uit tig cross-hairs kiezen , dus iedereen die de standaart cross hair niet heeft is dus maar een cheater , die topic starte is echt dom
Check je siteIf a was you a will say no!
jah ik ben domOp zondag 10 maart 2002 16:45 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Euh dom ?
[..]
Check je site
Verwijderd
this is so stupid!! 
Net of het iets uitmaakt of je crosshair een klein beetje groter of kleiner ,ronder ,groener ...of weet ik veel wat is ...
Ik pleur er gewoon van alles in (mods,skins,enz...)
en dat doe ik omdat dat gewoon een leuke variatie aan het spel geeft .
Ik zal je zeggen dat ik die shit niet nodig hebt om een potje te winnen of te verliezen ..bij mij is dat nog steeds concentratie.
O ja by the way ik haat cheaters
en voor de rest teamkillers en die rocketlamers ..(behalve als je teamspeler een rocket heeft
Kill him!! )
Dus als je Private Beaker nog eens tegen je ziet vloeken online bij mohaa dat weet je waarom.
Net of het iets uitmaakt of je crosshair een klein beetje groter of kleiner ,ronder ,groener ...of weet ik veel wat is ...
Ik pleur er gewoon van alles in (mods,skins,enz...)
en dat doe ik omdat dat gewoon een leuke variatie aan het spel geeft .
Ik zal je zeggen dat ik die shit niet nodig hebt om een potje te winnen of te verliezen ..bij mij is dat nog steeds concentratie.
O ja by the way ik haat cheaters
Dus als je Private Beaker nog eens tegen je ziet vloeken online bij mohaa dat weet je waarom.
Verwijderd
In mohaa gebruik ik tegenwoordig de shotgun, maar ook nog wel vaak de machinegun 
Rockets horen in het spel, wat ik altijd zeg als er weer voor de zoveelste keer wordt gejodelt, rockets are lame and for n00bs (tis trouwens nog wel een kunst om er goed mee om te gaan aangezien jezelf vaak opblaast):
It is just the game, don't like it, don't play it!
Rockets horen in het spel, wat ik altijd zeg als er weer voor de zoveelste keer wordt gejodelt, rockets are lame and for n00bs (tis trouwens nog wel een kunst om er goed mee om te gaan aangezien jezelf vaak opblaast):
Een crosshair veranderen wordt niet als cheat gezien.
(Tenzij het een wapen is dat niet-ingezoomd geen crosshair heeft, maar dankzij een trucje wel. Sniperguns meestal)
Skinhacks (zo wordt het veranderen van skins genoemd) worden, zoals de naam al aangeeft wel gezien als cheat.
(Tenzij het een wapen is dat niet-ingezoomd geen crosshair heeft, maar dankzij een trucje wel. Sniperguns meestal)
Skinhacks (zo wordt het veranderen van skins genoemd) worden, zoals de naam al aangeeft wel gezien als cheat.
Idd... een crosshair veranderen is niet cheaten... aan de andere kant zijn er weer van die mensen die een spel zo aanpassen dat ze er echt voordeel van hebben...
Textures zo instellen dat de felle skins voor de tegenstanders er goed tegen afsteken bijvoorbeeld. Ik speel een spel het liefst origineel... de makers hebben er maanden aan gewerkt en het resultaat is niet voor niets het resultaat. Het gaat mij ook om de sfeer en spanning... dan maar 2 keer vaker neergeschoten worden.
Je moet gewoon de afweging maken of veranderingen anderen erg benadelen. Een crosshair valt hier IMHO niet onder omdat je zonder skillz nog steeds niks er mee kan.
maar goed... dit is hartstikke subjectief. Het is sowieso veeeeeel minder erg dan wallhacks, aimbots en andere echte cheats.
Textures zo instellen dat de felle skins voor de tegenstanders er goed tegen afsteken bijvoorbeeld. Ik speel een spel het liefst origineel... de makers hebben er maanden aan gewerkt en het resultaat is niet voor niets het resultaat. Het gaat mij ook om de sfeer en spanning... dan maar 2 keer vaker neergeschoten worden.
Je moet gewoon de afweging maken of veranderingen anderen erg benadelen. Een crosshair valt hier IMHO niet onder omdat je zonder skillz nog steeds niks er mee kan.
maar goed... dit is hartstikke subjectief. Het is sowieso veeeeeel minder erg dan wallhacks, aimbots en andere echte cheats.
rockets are lame and for n00bs ???
Ik vind juist de shotgun zooo'n ontzettend KUT wapen.
Als je iemand tegenkomt met een shotgun is er vrijwel geen kans meer dat je t overleeft. 1 shot ergens de ruimte in en je bent dood. Fijn hoor.
Ik
op al die shotgun n00b's. Probeer eens een echt wapen
Als je iemand tegenkomt met een shotgun is er vrijwel geen kans meer dat je t overleeft. 1 shot ergens de ruimte in en je bent dood. Fijn hoor.
Ik
Hmm, blijft dan weinig over... 
Straks wordt het nog lame om zowiezo een vuurwapen te nemen
Straks wordt het nog lame om zowiezo een vuurwapen te nemen
jah eerst ook , kom ik aan met m`n M1 Garand , komen 2 van die gasten met een shotgun achter me aanOp donderdag 21 maart 2002 13:47 schreef Edwin Broeken het volgende:
rockets are lame and for n00bs ???
Ikop al die shotgun n00b's. Probeer eens een echt wapen
Lighteye ben je van NLS ? Zo ja dan ken je me wel uit de EA server 3. (@NL)Op donderdag 14 maart 2002 01:58 schreef Lighteye het volgende:
In mohaa gebruik ik tegenwoordig de shotgun, maar ook nog wel vaak de machinegun
Sorry dude maar ik vind die rockets idd lame, omdat de helft van die gasten die een rocket gebruiken erg lame spelers zijn. Ze kunnen absoluut niet mikken (blazen zichzelf ook op
En als ze dan een smg ofzo oppakken dan bakken ze er niks van.
Heel zelden zie je maar iemand die echt goed is met de rocket. die zal ik dan ook niet aanspreken, alleen die gasten die ff 2 maps spelen om iedereen op te jennen met die rockets.
Teamgames (vooral roudbased) zijn nou eenmaal spannender zonder rockets.
maar als je er zo snel doodaangaat betekent het dat je er ook snel andere mee kan killen dus waarom gebruik je hem zelf dan niet? ik ben zeker in stalingrad altijd shotgunner omdat dat daar gewoon zo owned.. en als jij dan met je sniper rond wandelt tjah dan ga je gewoon dood . uitOp donderdag 21 maart 2002 14:07 schreef DazZta het volgende:
[..]
jah eerst ook , kom ik aan met m`n M1 Garand , komen 2 van die gasten met een shotgun achter me aan![]()
blup
* ZephyerOp zondag 10 maart 2002 14:18 schreef M@NIC het volgende:
Ik gebruik zelf ook een andere crosshair, omdat die standaard zuigt.
Ik ben het met beide helemaal eens......Op zondag 10 maart 2002 14:10 schreef NG het volgende:
[..]
met online cheaten verpest je het voor de anderen. Single player cheaten zal niemand wakker van liggen.
waar download je die skins(mod) ben er een paar tegen gekomen maar die vind ik behoorlijk zuigen.
hoi
Verwijderd
Rockets zuigen. (Ze zijn immers bedoeld tegen voertuigen en evt. gebouwen en niet tegen mensen)
Ik bedoel als er in elk team 1 persoon zit met een rocket launcher is dat nog niet zo erg maar als er een stuk of vier zijn begin ik me daar behoorlijk aan te ergeren.
Een beetje afhankelijk van de map kies ik altijd voor de Shotgun of Machine gun. En soms gebruik ik mijn Sniper rifle alleen het stilzitten kan dodelijk zijn.
Ik bedoel als er in elk team 1 persoon zit met een rocket launcher is dat nog niet zo erg maar als er een stuk of vier zijn begin ik me daar behoorlijk aan te ergeren.
Een beetje afhankelijk van de map kies ik altijd voor de Shotgun of Machine gun. En soms gebruik ik mijn Sniper rifle alleen het stilzitten kan dodelijk zijn.
Myg0t ownzOp zondag 10 maart 2002 14:08 schreef illem het volgende:
Verwijderd
Tuurlijk heb je gelijk, maar het is moeilijk bepalen wanneer er iemand 'flauw' zit te spelen, ikzelf heb niet zo'n probleem met geen enkel wapen, tuurlijk is het irritant dat je bijv. 3 keer achter wordt afgeknald door dezelfde gast met een rocketlauncherOp donderdag 21 maart 2002 14:10 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Lighteye ben je van NLS ? Zo ja dan ken je me wel uit de EA server 3. (@NL)
Sorry dude maar ik vind die rockets idd lame, omdat de helft van die gasten die een rocket gebruiken erg lame spelers zijn. Ze kunnen absoluut niet mikken (blazen zichzelf ook op). Schieten meters langs je heen en je gaat toch dood....zwak.
En als ze dan een smg ofzo oppakken dan bakken ze er niks van.
Heel zelden zie je maar iemand die echt goed is met de rocket. die zal ik dan ook niet aanspreken, alleen die gasten die ff 2 maps spelen om iedereen op te jennen met die rockets.
Teamgames (vooral roudbased) zijn nou eenmaal spannender zonder rockets.
Maar goed het hoort er gewoon bij
En ik zit idd bij de NLs
Verwijderd
Zie nu pas dat er een clanmember van me op GoT zitOp maandag 25 maart 2002 23:28 schreef Lighteye het volgende:
En ik zit idd bij de NLsmaar meestal zit ik nu op de EA2 server objective, vanwege de respawns in ea3
I'm MoD, ....... Darkjedi zit hier ook d8 ik
Ik vind het ook irri als sommige mensen steeds met een rocketl. stil blijven zitten in een hoekje en dan mensen proberen weg te schieten.
En over die crosshairs. Zolang het maar geen zoom croisshair is op een normale gun
Ach en je kan ook force models doen, so what everybody can.
[offtopic]
Killerace@nl m8 how r u???
Spawn Killing das pas lame vooral in Omaha beach ze w8ten je gewoon op je maakt geen schijn van kans zo. en wat betreft Rocket ik hou er niet van maar ze zitten 1maal in het spel niets aan te doen =)
hoi
mee eens..Op dinsdag 26 maart 2002 08:31 schreef Kr44nVogel het volgende:
Spawn Killing das pas lame vooral in Omaha beach ze w8ten je gewoon op je maakt geen schijn van kans zo. en wat betreft Rocket ik hou er niet van maar ze zitten 1maal in het spel niets aan te doen =)
crosshair maakt weinig uit. Gebruik zelf de originele en daar gaat het ook prima mee.
btw: wel es tweakers op de Barrysworld FFA realism mod server? Daar ben ik nml. wel vaak te vinden. naam is FDCP_Phydomir
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ach zeikerds.... das toch geen cheaten. Jullie over reacten allemaal.
Cheaten is dat je een voordeel over anderen hebt. Iedereen kanm toch een aimbot downloaden enzo? Dus in principe maken de mensen die geen aimbot bij cs downloaden het zichzelf moeilijk.
Zelf doe ik het nniet maar soms over reacten mensen.
Cheaten is dat je een voordeel over anderen hebt. Iedereen kanm toch een aimbot downloaden enzo? Dus in principe maken de mensen die geen aimbot bij cs downloaden het zichzelf moeilijk.
Samen staan we sterk!
meestal reageer ik niet op deze topics, laat staan heel weinig in SP, maar we zijn toch tweakers
Dan mogen wij toch wel een spel tweaken zodat wij er winst uit kunnen halen met gamen.
Verwijderd
De orginele cross-hair is zo brak om het mikken lastiger te maken, dat willen de makers kennelijk dus ik vind het cheaten. Als je het niet kan speel het dan niet.
Dit is natuurlijk een flamebait 1e klas he....Op dinsdag 26 maart 2002 10:20 schreef IkBenAlles het volgende:
Ach zeikerds.... das toch geen cheaten. Jullie over reacten allemaal.
De mensen die geen cheats gebruiken benadelen zichzelf? Lekkere moraal heb jij
Idd crosshairs enzo das geen cheaten, maar mensen die felgekleurde skins gebruiken die cheaten IMHO wel, dat is bewust het spel veranderen zodat je mensen kunt zien waar je normaal langs ze heen zou lopen.
Ik speel het spel gewoon helemaal pure, als je goed mee kunt komen met een compleet originele install ben je IMHO beter als alle "skinhackers".
Tja beetje moraalverhaaltje, maar goed zo denk ik erover. (en mijn hele clan/squad ook).
See u all in EA server 3
Ik noem mezelf vaak BEHIND YOU!!! want dan kijkt iedereen naar achter als ze me zien en dan knal ik ze neer.
Ben ik nou een cheater?
Ben ik nou een cheater?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Pagina: 1