ik vroeg me af of deze site een beetje bekend is?
of is het fake?
http://www.tip.nu/peeceedumpmarkt.nl
of is het fake?
http://www.tip.nu/peeceedumpmarkt.nl
Verwijderd
Powered bij meergranenbrood.
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Verwijderd
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Verwijderd
Verwijderd
"DEZE SITE IS NOG NIET GEREED"Op zondag 10 maart 2002 13:10 schreef infinity_master het volgende:
wat een bagger site, bestellen = NOT
Op zondag 10 maart 2002 13:09 schreef freakstar het volgende:
't is een particulier die wat probeert te verdienen denk ik...
Startpagina 148 visits, bar weinig..
De prijzen zijn wel aceptabel, als je wat wil kopen moet je gewoon zorgen dat je het mag komen ophalen
't Zijn er ondertussen 208. Zal die Webmaster blij mee zijn. Die denkt ook: "w0000t, en m'n moeder zei dat ik vertegenwoordiger moest worden".Op zondag 10 maart 2002 13:12 schreef kutkip het volgende:
WoW, check hoe weinig bezoekers trouwens. 168!!
ROFLOp zondag 10 maart 2002 13:16 schreef Compubiter het volgende:
[..]
[..]
't Zijn er ondertussen 208. Zal die Webmaster blij mee zijn. Die denkt ook: "w0000t, en m'n moeder zei dat ik vertegenwoordiger moest worden".
My software never has bugs, it just develops random features...
<bgsound src="20th_Century_Fox.mid" loop="0">Op zondag 10 maart 2002 13:07 schreef tva_goku het volgende:
wow, super fout muziekje voor je site.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
http://members.tripodnet.nl/peeceedumpmarkt/resurection_ppk_nico.midOp zondag 10 maart 2002 13:30 schreef gjrebels het volgende:
weet iemand hoe ik die PKK midifile kan pakken?
Verwijderd
heb je stiekem ook een link naar deze "omgedraaide telefoongids"?Op zondag 10 maart 2002 13:19 schreef SenZatioN het volgende:
Ik heb net gekeken naar het faxnummer in de "omgedraaide" telefoongids, zoekt naam bij het nummer, maar geen vermeldingen kunnen vinden.
Bedankt, hmm had ik geprobeerd, maar ben ik blijkbaar nog niet zo handig inOp zondag 10 maart 2002 13:35 schreef TimMer het volgende:
[..]
http://members.tripodnet.nl/peeceedumpmarkt/resurection_ppk_nico.mid
Ff de bron v/d page checken maybe...
Toen ik keek waren het er 28Op zondag 10 maart 2002 13:16 schreef Compubiter het volgende:
[..]
[..]
't Zijn er ondertussen 208. Zal die Webmaster blij mee zijn. Die denkt ook: "w0000t, en m'n moeder zei dat ik vertegenwoordiger moest worden".
dat had ik dus ook al gedaan. En ik heb naar dat faxnummer gebeld, maar krijg geen contact (ook geen fax oid).Op zondag 10 maart 2002 13:19 schreef SenZatioN het volgende:
Ik heb net gekeken naar het faxnummer in de "omgedraaide" telefoongids, zoekt naam bij het nummer, maar geen vermeldingen kunnen vinden.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Wat wil je daarmee precies zeggen?
dat hij waarschijnlijk een mailtje krijgt.Op maandag 11 maart 2002 00:08 schreef De_Flexe_Toki het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee precies zeggen?
Verwijderd
enDemo Systeem 3:
AMD 950 Mhz
....
....
Win-PreInstalled
Als het er apart gaan bijzetten zal die eerste computer wel geen licentie hebben.Demo Systeem 4: Video-DreamMachine II + DVD-R
...
....
Org. Windows ME Licentie
Verwijderd
www.ikhebje.nlOp zondag 10 maart 2002 13:37 schreef jv777 het volgende:
[..]
heb je stiekem ook een link naar deze "omgedraaide telefoongids"?
ik hoorde toch echt de 20th Century Fox theme KEI EN KEIHARD uit mn boxen toen ik op die url klikteOp zondag 10 maart 2002 12:56 schreef kutkip het volgende:
Zou het ook niet doen. Ziet er niet echt betrouwbaar uit vind je ook niet?Betaal gewoon ietsje meer bij een goede winkel als Informatique, Gistron oid. Of bouw je pc zelf
Trouwens, dat muziekje is van het spel Pagemasters op de Sega Mega Drive
PIII 800@804 Mhz
en zelf adverteren met een 06 nummer en een 084 nummer?? Ja, dat komt geloofwaardig over..Naam, Adres, Postcode, Woonpl. en een VAST TELEFOONNUMMER, wordt hier niet aan voldaan dan wordt uw aanvraag NIET gehonoreerd
.... Ik weet het ook niet
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Verwijderd
Verwijderd
Er schijnt een aardappel- en bakstenenoorlog te zijn.Op maandag 11 maart 2002 15:44 schreef roelandstoter het volgende:
Die 512 MB Pc133 SDRAM module is niet duur (99 Euro),maar de verzendkosten zijn V.A. 29 Euro... das 65 piek verzendkosten !!! dus,... ehh.. hij wordt in een gouden doos verstuurd met de 1 uurs service ??
Verwijderd
Op maandag 11 maart 2002 15:51 schreef apocalypsenow het volgende:
[..]
Er schijnt een aardappel- en bakstenenoorlog te zijn.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Verwijderd
das van 20th Century FoxOp zondag 10 maart 2002 12:56 schreef kutkip het volgende:
Trouwens, dat muziekje is van het spel Pagemasters op de Sega Mega Drive
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Ik weet het net zo niet, ik zou zowiezo nooit wat online bestellen bij minder bekende zaken.Op maandag 11 maart 2002 16:15 schreef MartijnO het volgende:
zeker niks vooruit betalen hier!!!
Net doen als of dat domein peeceedumpmarkt.nl van hem is, terwijl dat niet zo is en zijn site op tripodnet staat|:(
De email verwijst als je er op klikt naar hanzmodems@hetnet.nl (ook al weer een gratis provider)
Ofwel alles moet nog geregisteerd worden en dit is ff voorlopig of het is een vette amateur of hij beduvelt de boel gewoon.
Ik zal hier nooit of te nimmer iets bestellen en als je hier iets koopt wil ik het eerst werkend zien voor ik betaal.
Onder rembours is ook geen optie, want je weet nooit wat er in de doos zit en of als het er wel in zit het wel werkt.