Pinnacle PCTV Pro ---> Radio Software ??

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Weet iemand waar ik in gods naam die radio software vandaan haal? Ik had na uren kloten eindelijk mijn TV software aan de praat onder WinXP en nu wilde ik ook radio installeren, maar dat staat blijkbaar helemaal niet op de bijgeleverde CD!! En doordat ik dus de software opnieuw heb geinstalleerd (in de hoop het radio progje ook te krijgen) werkt mijn TV gedeelte ook niet meer :( :( :( :r @ Pinnacle |:(

Plz iemand ??

Ik ben toch malle pietje niet!

• The Legend
  • Nu online
Joepie, met update 4.02a heb ik het tv gedeelte weer aan de praat, maar waar dat radio progje toch verstopt zit ?!?! Bij de software update staat wel dat de radio software erbij zit maar wáár :?

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Je moet het spul installen als custom, dan zie je dat het radio-progje niet aangevinkt staat. Dus ff de setup draaien, alles uitvinken en het radioprogje aanvinken.

http://texturizer.net/firebird/

• The Legend
  • Nu online
Net geprobeerd in de setup kun je alleen dit aan/uit vinken:

• Systeem software
• Applicaties
• Tools
• Documentatie
• Stuurprogramma
• Twain stuurprogramma
• IE 5.0

Dat was het :{

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

ik krijg dit waarbij je de radio gewoon kunt keizen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/v.jongeling/hulp.jpg

Ook met 4.02a

http://texturizer.net/firebird/

• The Legend
  • Nu online
Ik kijk nog eens...net had ik die van de CD trouwens..

[EDIT]

Ik zie dus dit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjheil/install.jpg

:(

• The Legend
  • Nu online
Hmmm ok, ik zie dat ik dom ben geweest |:( Ik zat niet onder Applications |:( :D

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:19
Weet iemand Tot welke maximale resolutie die PCTV Pro kan capturen?

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
348 x 288

Always outnumbered, never outgunned!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op zondag 10 maart 2002 15:46 schreef Aziona het volgende:
Weet iemand Tot welke maximale resolutie die PCTV Pro kan capturen?
Met de bijgeleverde software in 352x288, gecomprimeerd in mpeg1 ofzo.

Met virtualdub kan je grabben tot 760x576 in elk formaat waarvan je maar een codec hebt.

Siditamentis astuentis pactum.

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Ik weet dat dit een oud topic is, ma vind het wat overbodig om voor mijn vraag een nieuw topic te openen. Ik heb een Miro(pinnacle) PCTV kaart, en heb de drivers van de pinnacle site gehaald. Kaartje werkt nu perfect. Maar is het mogelijk om op deze kaart Radio kanalen te ontvangen, of is hij daar te oud voor. :'(

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ligt er aan of je alleen een TV-kaart hebt, of dat er een TV/FM tuner op de kaart zit.
Aangezien je geen typenummer geeft van de kaart die je hebt, kan niemand hier het zo voor je zien, of dit mogelijk is of niet. Zoek eens via Google op het typenummer van je kaart, er zal een wereld voor je open gaan (en mocht je er dan niets van snappen, kun je natuurlijk altijd hier je vragen stellen).

• The Legend
  • Nu online
De simpelste manier: zitten er 1 of 2 kabel aansluitingen op je kaart? De ene is TV, de andere is Radio :)

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

zit 1 aansluiting op voor coax. 1 s-video en 1 composit (tulp stekker) en Audio out kaart word ook wel pinnacle pctv Rave genoemd. het is geen pctv pro maar gewoon een standaard kaartje, zit er dus helaas geen fm tuner op, in het programma wat ik van de pinnacle site heb staat ook geen radio icoontje/instelling bij, dus dan zal het er wel niet op zitten dus, alleen nu heb ik mijn digitale schotel aangesloten op de kaart via composite ingang(tulp) alleen heb ik geen geluid, kan natuurlijk gewoon mijn versterker op de schotel ontvanger aansluiten, maar ik wil graag opnemen MET geluid, maar dat krijg ik dus niet???? :? maybe een mogelijkheid om de kaart door te lussen naar mijn geluidskaart en dan via mijn geluidskaart de audio eruit te krijgen want hij neemt geen geluid op

[ Voor 13% gewijzigd door vingerfrits op 29-03-2005 23:42 ]

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Pagina: 1