Verwijderd
(bron)Tenminste 99% van de Nederlandse bevolking kan bellen met Dutchtone Net als bij andere providers kan de ontvangst minder zijn in tunnels en of gebieden met veel bos. Soms is de ontvangst in een gebouw niet perfect. We blijven voor u werken aan de beste ontvangst.
Ze garanderen dus geen 100% dekking, dus ze hebben niet de plicht om compensatie te geven denk ik
Helemaal mee eens maar als extra service......... ik ben 50% van mijn actieve dag onbereikbaar! (soms ook wel lekker rustig hoor..;-) )
Verwijderd
Zit je in een gebouw? Anders kun je misschien op de buitenkant van je raam een extra antenne plakken. Dingen zijn bij veel winkels te koop. Ze kunnen werken als repeater (dus dat ze het signaal versterken) of als externe antenne (die plug je in je telefoon, maar nogal lastig met lopen)Op zondag 10 maart 2002 12:45 schreef miel het volgende:
Helemaal mee eens maar als extra service......... ik ben 50% van mijn actieve dag onbereikbaar! (soms ook wel lekker rustig hoor..;-) )
Tijdens mijn werk kan ik niet thuis zijn! Ik kan dus maar effectief 40% van de dag van mijn huis gebruik maken, zou ik nou compensatie krijgen van mijn verhuurder!
de betaler vervuilt
Eeen mobiele telefoon is toch iets anders als een huis die op een vaste plaatst staat. Met een mobiele telefoon is het namelijk de bedoeling dat je overal bereikbaar bent, dat is ook het handige van zo'n ding.Op zondag 10 maart 2002 14:19 schreef GA!S het volgende:
Tijdens mijn werk kan ik niet thuis zijn! Ik kan dus maar effectief 40% van de dag van mijn huis gebruik maken, zou ik nou compensatie krijgen van mijn verhuurder!
tuurlijk het is en blijft een beetje krom.......
daarnaast vermoed ik dat GSM geblocked zijn in ons gebouw ...als je binnenloopt met libertel en een gesprek aan het voeren bent dan stopt het gesprek zodra je het gebouw inloopt....
daarnaast vermoed ik dat GSM geblocked zijn in ons gebouw ...als je binnenloopt met libertel en een gesprek aan het voeren bent dan stopt het gesprek zodra je het gebouw inloopt....
Dat zou kunnen, dan moet je ff een illegale zender aangeven bij de controledienst ofzo
Dan kan je snel weer bellen.
Verwijderd
Je had voordat je je GSM aan ging schaffen natuurlijk even bij wat collega's kunnen checken wat hun bereik is en met welke provider.
Veel gebouwen met staalconstructies en glas met folielaagje ed hebben binnen bijna geen ontvangst meer.
Veel gebouwen met staalconstructies en glas met folielaagje ed hebben binnen bijna geen ontvangst meer.
ik werk er pas sinds begin vorige maand.......
dus ik ga ze niet aangeven (wil nog carriere) en checken bij collegas is erg handig als je sinds augustus een abo hebt...
maar goed...
meer suggesties???
dus ik ga ze niet aangeven (wil nog carriere) en checken bij collegas is erg handig als je sinds augustus een abo hebt...
maar goed...
meer suggesties???
Verwijderd
Dat vertelde je er niet bijOp zondag 10 maart 2002 15:55 schreef miel het volgende:
ik werk er pas sinds begin vorige maand.......
maar goed...
meer suggesties???
suggestie: gratis abbo 120 min per maand ? vodafone, kost niets alleen ander nummer overdag.....
Als ik s'avonds bij de plaatselijke Shoarmaboer zit,
dan heb ik ook geen bereik met DutchTone
Dat is de enige plek zover ik weet hier in de stad waar alleen D* geen bereik heeft, en de rest wel gewoon volop
(in cafe's en disco heeft door isolatie bijna niemand bereik)
Ach, zo wordt ik tenminste niet gestoord als ik rustig aan de shoarma zit
dan heb ik ook geen bereik met DutchTone
Dat is de enige plek zover ik weet hier in de stad waar alleen D* geen bereik heeft, en de rest wel gewoon volop
(in cafe's en disco heeft door isolatie bijna niemand bereik)
Ach, zo wordt ik tenminste niet gestoord als ik rustig aan de shoarma zit
Leeg - Sinds 20180907
Pagina: 1