ik vraag het ook maar ff hier. 
ik heb dus vorige week evil twin gekocht, maar hij wil het maar niet goed doen.
ik heb al op de site van ubisoft gezocht maar daar staat er dus verder niets over.
op de off. game site staat er ook niets over.:(
en ik heb hier ook al de search gebruikt,maar ik kom wel de zelfde problemen tegen maar geen oplossingen.
het probleem is als volgt:
als ik hem geinstalleerd heb dan start ie wel op maar dat doet ie dus alleen in een hele lage resolutie.
ik klik iedere keer 1024 aan of 800 maar dan gooit ie me terug naar 3**
nu had ik dus een patch gevonden de 1.1 ,maar als ik deze installeer dan zegt ie dat er een taal probleem is
terwijl de patch er voor alle talen is, en achter op de spel doos staat dat het een uk versie is.
Het vreemde vindt ik ook dat de patch niet meer op de website staat
was ie toch niet goed ofzo
Ik snap er niets meer van
heeft er al iemand een oplossing gevonden:?
ik ben ook al druk aan het mailen naar ubisoft, maar daar hoor ik dus weinig van terug
ik heb trouwens winME en een ati radeon8500
hier heb ik al de drivers van ati als de beta's voor uitgeprobeerd, maar niets helpt.
zal dit dan toch weer een ati probleem zijn
net zoals bij severence:blade of darkness
ik heb dus vorige week evil twin gekocht, maar hij wil het maar niet goed doen.
ik heb al op de site van ubisoft gezocht maar daar staat er dus verder niets over.
op de off. game site staat er ook niets over.:(
en ik heb hier ook al de search gebruikt,maar ik kom wel de zelfde problemen tegen maar geen oplossingen.
het probleem is als volgt:
als ik hem geinstalleerd heb dan start ie wel op maar dat doet ie dus alleen in een hele lage resolutie.
ik klik iedere keer 1024 aan of 800 maar dan gooit ie me terug naar 3**
nu had ik dus een patch gevonden de 1.1 ,maar als ik deze installeer dan zegt ie dat er een taal probleem is
terwijl de patch er voor alle talen is, en achter op de spel doos staat dat het een uk versie is.
Het vreemde vindt ik ook dat de patch niet meer op de website staat
was ie toch niet goed ofzo
Ik snap er niets meer van
heeft er al iemand een oplossing gevonden:?
ik ben ook al druk aan het mailen naar ubisoft, maar daar hoor ik dus weinig van terug
ik heb trouwens winME en een ati radeon8500
hier heb ik al de drivers van ati als de beta's voor uitgeprobeerd, maar niets helpt.
zal dit dan toch weer een ati probleem zijn
net zoals bij severence:blade of darkness
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(