Kpn mxstream basic/advanced vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
Dit topic staat ook al bij internet/telofonie maar ik las die FAQ en dit gaat over inet delen dus:

Ok ik heb dus een vraag als ik een bedrijf heb en ik heb mxstream op 2 verschillende plekken nodig, kan ik dan mxstream op hetzelfde loginnaam en abo hebben op die 2 verschilende plekken en tegelijkertijd op inet enzo of moet ik een advanced abo hebben zodat ik 5 (2) aansluitingen heb (1 thuis, 1 op het werk bv), kan dit met het comfort abo of niet ?
En is dus het dus mogelijk om mxstream op 2 verschillende plekken aan te sluiten en dan tegelijkertijd in te loggen en te inet en uploaden, of moet ik dan het advanced abo hebben ?

alvast bedankt,

Rick

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:25
voor zover ik weet heb je met elk abbo maar een (1) modem.

Ik meende dat je bij alle _niet_ Basic abbo's er IP adressen kon bijkopen...dan hang je het modem aan een HUB/SWITCH en je kunt er zoveel pc's extra aanhangen als dat je IP's hebt gekocht :)

Een andere mogelijkheid is om een router te kopen, bijvoorbeeld een Vigor 2200E :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

crossposten is dus niet toegestaan.
Misschin dat het verstandiger is als je gewoon eens met KPN/ISP hierover belt.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Als je bedoelt het gebruik van ADSL op 1 lokatie met meerdere pc's: dit staat duidelijk in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309398/1?limit=50.
Nee, meerdere VPN verbindingen opzetten kan niet (meer). "Vroeger" kon dit wel als je een advanced abo had, je kreeg 4 IP's en kon dus ook 4 losse verbindingen opzetten.
Een erg populaire manier om te delen is door je modem te tweaken, meer info daarover in bovenstaande FAQ.

Dit topic is gesloten.