Is 'ie dan al uit in Nederland
Kun je hem ook vergelijken met THPS 2? Zoja, wat zijn de verbeteringen/verslechteringen?
Kun je hem ook vergelijken met THPS 2? Zoja, wat zijn de verbeteringen/verslechteringen?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Nope, maar wel in de U Naait It Steeds, en een developerdoos doet dan wonderen.Op zondag 10 maart 2002 12:13 schreef AtHomer het volgende:
Is 'ie dan al uit in Nederland
20*350ZO45°
LOLOp zondag 10 maart 2002 12:26 schreef Richard het volgende:
[..]
Nope, maar wel in de U Naait It Steeds, en een developerdoos doet dan wonderen.
Developer doosjes doe ik niet aan... Maar als de topicstarteer deel 3 even kan vergelijken met deel 2 dan weet ik straks of ik deel 3 moet gaan halen
Deel 2 heb ik niet, omdat er gezegd werd dat dit een vrij donker spel was en dat vind ik erg irritant aan een GBA spel.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Er is niet bijster veel veranderd aan het spel. Wel zijn er wat nieuwe trucjes en natuurlijk nieuwe levels. De revert zit ook in de GBA-versie zodat je nog veel grotere combo's kunt maken! Graphics zijn iets opgepoetst en zien er nog goed uit. Muziek klinkt zeer goed: het gitaargeluid is vrij overtuigend en het volume is harder dan andere GBA-spellen. B is nu voor olliën, A voor grinden, L voor Flips en R voor Grabs en Revert.Op zondag 10 maart 2002 12:34 schreef AtHomer het volgende:
[..]
LOL
Developer doosjes doe ik niet aan... Maar als de topicstarteer deel 3 even kan vergelijken met deel 2 dan weet ik straks of ik deel 3 moet gaan halen.
Deel 2 heb ik niet, omdat er gezegd werd dat dit een vrij donker spel was en dat vind ik erg irritant aan een GBA spel.
Als je deel 2 goed vond dan is deel 3 zeker een aanrader.
Hen bezig met THPS 3 te krijgen
, nog 20 sec...
Juist
Ik wacht liever op de PC-versie van THPS3, die gaat zwaar roelerenOp zondag 10 maart 2002 12:53 schreef Jeldert het volgende:
Hen bezig met THPS 3 te krijgen, nog 20 sec...
Verwijderd
kun jij met THPS3 saven op je "developerskaart" ?Op zondag 10 maart 2002 12:26 schreef Richard het volgende:
[..]
Nope, maar wel in de U Naait It Steeds, en een developerdoos doet dan wonderen.
Ja je moet hem alleen EEPROM patchen en dan met littlewriter (nieuwste) moet je hem instellen op 32k SRAMOp dinsdag 19 maart 2002 14:51 schreef eRR_ het volgende:
[..]
kun jij met THPS3 saven op je "developerskaart" ?
(Dat doe ik met alle spellen en ik kan alles saven)
Verwijderd
Waar patch je hem mee? En het klopt toch dat Littlewriter maar 1 spel kan schrijven (dwz geen multiboot meeschrijft?)Op dinsdag 19 maart 2002 16:07 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Ja je moet hem alleen EEPROM patchen en dan met littlewriter (nieuwste) moet je hem instellen op 32k SRAM
(Dat doe ik met alle spellen en ik kan alles saven)
Met FAT (Flash Advance Tool)Op dinsdag 19 maart 2002 17:40 schreef eRR_ het volgende:
[..]
Waar patch je hem mee? En het klopt toch dat Littlewriter maar 1 spel kan schrijven (dwz geen multiboot meeschrijft?)
Te downloaden op www.gbaemu.com
En ja dat kan.
Verwijderd
Thanx, ff proberen. Ik zie nu ook dat littlewriter vraagt of ik multiboot wil hebben..beterOp dinsdag 19 maart 2002 18:23 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Met FAT (Flash Advance Tool)
Te downloaden op www.gbaemu.com
En ja dat kan.
Pagina: 1