Ik heb sinds een tijdje een Zonnet2 (kwadraat) abonnementje. Op zich een leuk systeem, maar mijn probleem is dat na het verbinding maken, de verbinding pas na ongeveer een minuut actief en snel begint te werken. Dit kan ik versnellen door verkeer over een andere poort te gooien (bijv. ICQ aanmelden). De verbinding begint dan ineens te werken.
Vervolgens wordt de verbinding telkens na plusminus 3 a 4 minuten inactiviteit verbroken.
Het is niet IE zelf die de verbinding verbreekt
In de Zonnet voorwaarden staat dat ze je verbinding kunnen verbreken na 10 minuten inactiviteit (|:), kwam ik ook pas later achter).
Ik heb een ISDN verbinding, via een Dynalink IS128PH+ ISDN adapter.
Ik kan het probleem niet oplossen, zou het aan Zonnet liggen? Zo ja, dan ga ik zometeen bellen met die #%#$!""!!
Ik maak me alvast een beetje boos
BTW, de snelheid van de verbinding is wel goed, als het tenminste werkt.
Vervolgens wordt de verbinding telkens na plusminus 3 a 4 minuten inactiviteit verbroken.
Het is niet IE zelf die de verbinding verbreekt
In de Zonnet voorwaarden staat dat ze je verbinding kunnen verbreken na 10 minuten inactiviteit (|:), kwam ik ook pas later achter).
Ik heb een ISDN verbinding, via een Dynalink IS128PH+ ISDN adapter.
Ik kan het probleem niet oplossen, zou het aan Zonnet liggen? Zo ja, dan ga ik zometeen bellen met die #%#$!""!!
Ik maak me alvast een beetje boos
BTW, de snelheid van de verbinding is wel goed, als het tenminste werkt.
edit:
De helpdesk is ook waardeloos, ik stuur een mail, krijg een automail terug met daarin een herhaling van mijn mail en vervolgens de mededeling dat ik maar moet bellen.
De helpdesk is ook waardeloos, ik stuur een mail, krijg een automail terug met daarin een herhaling van mijn mail en vervolgens de mededeling dat ik maar moet bellen.