jazeker! wist je zeker nog niet he? heb het even voor je veranderd!Op zondag 10 maart 2002 12:12 schreef superjoost het volgende:
wat is een grends ?
Nieuw woord ?
Verwijderd
Een FUP heeft niet echt een grens. Het is een relatief begrip, maar je kunt zelf wel bedenken wat ze pikken en wat niet
Eerder hadden ze geen fair use policy maar 10GB limiet. Misschien dat Versatel en Zonnet het boven die grens welletjes vinden??
10 Gb/maand is niet veel.... als ik ff enthousiast wordt zit ik soms op de 30GB
en die mailserver is dat erg problematisch?
ook met een limiet van 10 GIG kan je bij zonnet makkelijk 145 GIG in de maand downen, geen probleemOp zondag 10 maart 2002 19:17 schreef weirdo1 het volgende:
10 Gb/maand is niet veel.... als ik ff enthousiast wordt zit ik soms op de 30GB
Jij moet toch echte weten hoe je grens schrijf aangezien je ze ook wilt sluiten.Op zondag 10 maart 2002 12:17 schreef weirdo1 het volgende:
[..]
jazeker! wist je zeker nog niet he? heb het even voor je veranderd!
die mailserver tja. Ik heb nog twee andere mails over de smtp.zonnet.nl en die doen het fine.
Maareh wat moet je in hemelsnaam met 30 gieg? Da's vast allemaal illegale shit
Nee 1,5 gieg is al genoeg voor deze jongen.
Maareh wat moet je in hemelsnaam met 30 gieg? Da's vast allemaal illegale shit
Nee 1,5 gieg is al genoeg voor deze jongen.
Ik zit ook aan dat abo te denken. Maar ik zit nog steeds met de vraag van het data-limiet.
Op de site zelf staat die Fair Use Policy, maar op www.ADSLmetacrawler.nl staat een limiet van 10 Gieg.
Wat zijn de ervaringen?
Op de site zelf staat die Fair Use Policy, maar op www.ADSLmetacrawler.nl staat een limiet van 10 Gieg.
Wat zijn de ervaringen?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
over de fup hoef je je niet zo druk te maken .ze kijken er niet zo nauw op downen zoveel je wil maar als je elke maand het maximale binnen haald wat 233.280 gieg binnen haald wat toch niet kan op zon lijn ja dan zullen ze wel een keer aankloppen maar je haald echt niet elke maand 30 40 gieg binnen kom op zeg
Wat is FUP dan precies? Iets in de richting van...File Upload Protocol..??
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
FUP staat voor "Fair Use Policy" en spreekt op zich wel voor zichzelf..
Kan iemand mij toevallig vertellen (Als aanstaande abbonnee) wat de maximale netto snelheid is van Zon BB plus?
staat op de site, 768kbit = 96kbyteOp vrijdag 19 april 2002 15:07 schreef anandus het volgende:
Kan iemand mij toevallig vertellen (Als aanstaande abbonnee) wat de maximale netto snelheid is van Zon BB plus?
tussen de 80 en 90 KB dus.
Pagina: 1