[Transport Tycoon Deluxe] Service interval changen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:00
Ik heb deze game ergens kunnen vinden, erg gaaf, alleen ik heb dus een probleempje :P

Als ik een airport bouw dan crasht er om de 5 minuten een plane. De reliability staat op 0. Met andere woorden, hij moet vaker een service beurt krijgen. Als ik dan kijk bij de plane info, en dan op die pijltjestoetsen klik, dan changed hij niet. Hij staat nu op 16,000 days, en dat is veeel te lang voor een plane.

Is dit een bekende bug? En hoe is hij dan te verhelpen? Spelen is nu wel erg lastig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op zondag 10 maart 2002 11:23 schreef JJJ het volgende:
Ik heb deze game ergens kunnen vinden, erg gaaf, alleen ik heb dus een probleempje :P

Als ik een airport bouw dan crasht er om de 5 minuten een plane. De reliability staat op 0. Met andere woorden, hij moet vaker een service beurt krijgen. Als ik dan kijk bij de plane info, en dan op die pijltjestoetsen klik, dan changed hij niet. Hij staat nu op 16,000 days, en dat is veeel te lang voor een plane.

Is dit een bekende bug? En hoe is hij dan te verhelpen? Spelen is nu wel erg lastig :|
Je moet het vliegtuig eerst in een hangar zetten en dan kan je volgens mij de service interval veranderen. Correct me if I'm wrong :P. Moet hem toch maar weer is onder het stof vandaan halen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-10 15:36

Ik kan volgens mij ook in de vlucht de interval veranderen, maar hoe komt dat ding bij jou op 16,000???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
Op zondag 10 maart 2002 11:40 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Ik kan volgens mij ook in de vlucht de interval veranderen, maar hoe komt dat ding bij jou op 16,000???????
Zo stond ie default toen ik begon met de game. Ik gebruik ook een patch, en daar zit een file bij, genaamd ttdpatch.cfg...
Deze line zit er ook in:
code:
1
2
// `servint' (-i) verandert het standaardonderhoudsinterval voor nieuwe locs. Bereik 1 - 32000, standaard is 16000.
servint 3200

Ik heb hem gechanged in 3200, maar eerst stond hij op 16000. Het changen van die file mag trouwens niet baten, hij blijft gewoon lekker op 16000 staan.

Normaal zou je met de pijltjestoetsen moeten changen, maar hij verandert gewoon _niet_ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-10 15:36
Op zondag 10 maart 2002 11:55 schreef JJJ het volgende:

[..]

Zo stond ie default toen ik begon met de game. Ik gebruik ook een patch, en daar zit een file bij, genaamd ttdpatch.cfg...
Deze line zit er ook in:
code:
1
2
// `servint' (-i) verandert het standaardonderhoudsinterval voor nieuwe locs. Bereik 1 - 32000, standaard is 16000.
servint 3200

Ik heb hem gechanged in 3200, maar eerst stond hij op 16000. Het changen van die file mag trouwens niet baten, hij blijft gewoon lekker op 16000 staan.

Normaal zou je met de pijltjestoetsen moeten changen, maar hij verandert gewoon _niet_ :(
tja die patch weet ik niet :) maar verandert i nu ook niet bij aankoop nieuwe vliegtuigen?/

toevallig heb ik ttd deze week weer zitten spelen, erg lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
Op zondag 10 maart 2002 12:02 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

tja die patch weet ik niet :) maar verandert i nu ook niet bij aankoop nieuwe vliegtuigen?/

toevallig heb ik ttd deze week weer zitten spelen, erg lachen
Hij verandert helemaal niet :|

Ik zou graag een oplossing willen, constant bezig zijn met treintjes naar depots brengen is _k#t_!

[edit]
Okee, ik heb die configfile aangepast naar 75 days. Nu doet ie het wel, maar ik kan de service interval dus niet ingame changen... of weet iemand hoe ik dat dan wel werkend kan krijgen?

[edit2]
En nu kan ik hem wel ineens ingame changen? :P Ik weet eigenlijk niet precies hoe ik dat voor elkaar heb gekregen... dus van mij kan dit topic wel op slot... heeft niks meer toe te voegen :P

[edit3]
Als iemand dit vraagje snel kan beantwoorden, dan graag :P :
Mijn planes crashen vrij vaak. Service gedoe staat op 35 days, maar dat is blijkbaar niet genoeg. Wat kan ik er nog meer tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 01:31

Major Carnage

waki miko Reimu

ZET DIE BREAKDOWNS UIT DAN! :D
Ik heb het je al 5 keer verteld op irc :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 13:00
Toen ik nog win98 en ME draaitde werkte hij perfect,...

maar onder Win2000 en XP krijg ik hem maar niet aan de praat,..is er een speciale patch voor? of een nieuwere versie ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Yep nieuwe versie:

Transport Tycoon 3D 2002

Gebruik de search even naar Transport Tycoon en XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:54
Regged @ TDLA ? was leuke post he :)

van mij
Pagina: 1