Ultima VII

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Deze week zat ik eens te denken aan spellen die ik vroeger echt uren heb gespeeld. Nu dacht ik opeens weer aan ultima 7: black gate of zoiets. Dus ik zoeken tussen mijn oude cd's, blijkt dat ik hem 4 jaar geleden samen met alle oude software heb verkocht :( erg jammer dus.

Nu vraag ik mij af of iemand dit spel nog ergens heeft liggen, of een winkel weer waar deze te koop is tegen een aantrekkelijk prijs? enige wat ik zie zijn dure collectors editons, en dat vind ik een beetje overdreven voor jeugdsentiment ;)

Andere vraag: of is dit spel soms abandoned warez?? want dan mag je het toch gewoon downloaden?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zondag 10 maart 2002 11:10 schreef xxxMaverick het volgende:

Andere vraag: of is dit spel soms abandoned warez?? want dan mag je het toch gewoon downloaden?
Dit is niet waar, op de meeste Abandonware zit nog een © dus de rechten liggen nog bij de makers er wordt mondjes maat spellen vrij gegeven voor download, ik ken wel genoeg sites waar je hem kan downloaden maar ik wil liever geen ban aan m'n broek :)

Ik vrees dat je hem nergens zult vinden mischien een site op het internet waar ze classic games verkopen, ik weet dat er een aantal "ultima freaks" zijn die een remake van deel 4 maken, mischien komt er dan een nieuwe collectors edition uit die goedkoper is.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Op zondag 10 maart 2002 11:17 schreef White Dust het volgende:

[..]

Dit is niet waar, op de meeste Abandonware zit nog een © dus de rechten liggen nog bij de makers er wordt mondjes maat spellen vrij gegeven voor download, ik ken wel genoeg sites waar je hem kan downloaden maar ik wil liever geen ban aan m'n broek :)

Ik vrees dat je hem nergens zult vinden mischien een site op het internet waar ze classic games verkopen, ik weet dat er een aantal "ultima freaks" zijn die een remake van deel 4 maken, mischien komt er dan een nieuwe collectors edition uit die goedkoper is.
ok thanx voor de uitleg.! Ik wil hem zeker nog gewoon kopen, is alleen een beetje lastig zo

/edit

Ik zag alweer een overactieve persoon ( sorry wit stof ;) ) dit topic aanmelden bij stoute users, WAKKER WORDEN ik vraag om een koop versie

Verwijderd

En toch heeft wit stof gelijk :)

Dit topic is gesloten.