Verwijderd

Topicstarter
Deze versie van de Napa vind ik toch wel echt het mooist. Denk er dan ook ernstig over hem binnenkort te kopen. Nu heb ik wel de review op hardwareinfo.net gelezen en die was wel positief. Maar ik vraag me af of er nu al gebruikers zijn die hem zelf gekocht hebben en wat hun ervaringen zijn. Voorlopig verkoopt alleen www.sallandautomatisering.nl hem in Nederland (zover ik weet). Zijn er mensen die hem hier gehaald hebben?

Bij voorbaat dank!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Volgens mij is het enige dat anders is tov de napa380 de buitenkant. Dus hij speelt hetzelfde als de napa, maar ziet er alleen iets anders uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar is dan ook de firmware en alles PRECIES hetzelfde? :?
Dus kan ik precies dezelfde fouten verwachten als bij de NAPA? En als iemand hem al besteld heeft via sallandautomatisering, welke productiedatum stond daar dan op?

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
napa mcd380 = original

de rest is copy en allemaal wel beetje zelfde eigenschappen de inhoud is dacht ik t zelfde alleen ander kleurtjes en soms klepje anders..

zie : photos @ my 8cm players sit. ;)

Ben wel benieuwd of er nou echt iets anders in het binnenwerk zou zijn.. betwijfel t.. komt volgens mij allemaal uit dezelfde fabriek in china/taiwan..

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ik snap niet wat er anders is aan die waitec...

misschien het kleurtje, maar verder is echt alles PRECIES hetzelfde.

het is gewoon een kloon en er is echt geen enkele moeite gedaan om ook maar iets aan het design te veranderen.

Net als de andere 12cm CD speler die waitec uit brengt, ook een kloon is van de Napa (uit mijn hoofd) 316...

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik moet zeggen dat ik dat wat anders is (de kleur), toch wel een stuk beter vindt! Vooral van de afstandbediening... Al vind ik de Compaq-versie dan toch nog het mooist.
Maar iedereen zegt wel dat al het binnenwerk hetzelfde is, maar waarom hoor ik dan zoveel slechte geluiden (nou ja, zie slechte berichten) over de compaq?

Verwijderd

Niet van mij anders, hoewel ik er toch over zit te denken om m te verkopen :)

• SEFje
Op zondag 10 maart 2002 20:03 schreef Ventje23 het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik dat wat anders is (de kleur), toch wel een stuk beter vindt! Vooral van de afstandbediening... Al vind ik de Compaq-versie dan toch nog het mooist.
Maar iedereen zegt wel dat al het binnenwerk hetzelfde is, maar waarom hoor ik dan zoveel slechte geluiden (nou ja, zie slechte berichten) over de compaq?
Ik heb eigenlijk nog helemaal niks gelezen over die Compaq...

Hij is in Nederland toch niet verkrijgbaar? :?

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

is die ocmpaq trouwens wel shockproof... dat staat niet op hun website!

Samen staan we sterk!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Och ka dat is ie ... ik zie het al. Kan ik em in nederland halen?

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 22:35 schreef JacobZ het volgende:
Niet van mij anders, hoewel ik er toch over zit te denken om m te verkopen :)
En waarom is dat?
Hij is trouwens nog nergens hier te krijgen, als ik me niet vergis.

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de Waitec besteld... Ben benieuwd!

• SEFje
Op donderdag 14 maart 2002 18:12 schreef Ventje23 het volgende:
Heb net de Waitec besteld... Ben benieuwd!
wij ook :)

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44

bdu

I want to see Photo's!!!!

Kan iemand foto's maken als ie hem binnen heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Duurt 1 a 2 weken hoor ik net van Salland Automatisering! :'( ("omdat het om een nieuw produkt gaat")

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
Op donderdag 14 maart 2002 22:34 schreef bArT_18 het volgende:
I want to see Photo's!!!!

Kan iemand foto's maken als ie hem binnen heeft?
http://www.waitec.com/prod/hiphop.htm

da's alvast het begin.. is standaard plaatje.. :7

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44

bdu

Ja die had ik al gezien en ook die foto's op hardware.info maar dit is geen echte foto die andere op hardware.info wel en daar zit heel erg veel verschil in en daarom wil ik wat echte foto's zien.

Verwijderd

Topicstarter
Waaaaaahhhh.... duurt nu al 2 weken!! ;(
Wanneer komt dat ding nou eens binnen? :?

Verwijderd

kunnen jullie de "probleempjes"vertellen die deze speler heeft?

Verwijderd

dat hij niet geleverd word door Salland toch Ventje23? >:)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
volgens geruchten worden ze niet eens meer gemaakt door de vele problemen en bugs

Verwijderd

Topicstarter
Na 4,5 week wachten bij Salland Automatisering en een hoop belabberde service daar had ik hem nog niet. En als je dan kritisch de shopsurvey invult, krijg je zo'n mailtje:
Goedemiddag,

Wij zullen de waitec mp3 niet meer uitleveren. Aangezien u geen begrip kunt opbrengen dat wij op dit moment nog steeds niet aan deze mp3-speler kunnen komen.

Salland Automatisering
Maar goed, toen heb ik ze gebeld dat dit nergens over gaat en dat ik hem toch wel wil hebben. En dan een paar dagen later sturen ze het bericht dat ze er niet meer aan kunnen komen, omdat Waitec het dingen volgens hen niet meer produceert omdat er teveel klachten over waren.
Maar goed, inmiddels de Napa besteld, maar die levering was weer gejat bij UPS en als het goed is krijg ik nu 1 mei eindelijk de Napa binnen. (14 maart heb ik de Waitec besteld en meteen nadat dat niet doorging de Napa besteld. Maar geduld is natuurlijk een schone zaak! *D
Pagina: 1