Op zondag 10 maart 2002 11:08 schreef SweeT_rulezzzz het volgende:
[blabla]
Ik snap niet hoe dat komt...
Voel ik me veiliger of zo met een deken dan zonder?
Ik begrijp het in ieder geval niet, misschien jullie?
Ik weet het ook niet helemaal... maar weet wel dat het me aardig bekend voorkomt...
's Zomers heb ik soms alleen het dekbedovertrek op bed liggen (dus zonder dekbed erin) maar ik kan niet echt zeggen dat ik dat comfortabel vind... ook helemaal niets vind ik geweldig... doe mij maar gewoon een dekbedje over me heen.
De ellende is alleen dat dat 's zomers inderdaad nogal eens te warm is
Waarom?
Kweet niet... maar ik vind het wel lekker om me 's nachts ergens in te rollen.... (dekbed dus)... ook m'n kussen lekker onder m'n hoofd proppen

Op maandag 11 maart 2002 00:06 schreef wustenveld het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen en dieren rustiger worden als er een gewicht op iemand ligt.

Hm... toch slapen veel dieren gewoon 'alleen' zonder dat ze iets op zich hebben liggen
[blabla]
Ik zelf moet ook gewicht (een dekbed) op me hebben voordat ik kan slapen, en het best slaap ik nog als ik (heel stom) m'n arm over m'n hoofd heen leg en met m'n andere arm die arm (die dus over m'n hoofd ligt) naar beneden druk. Dus als er een druk op m'n hoofd is.
Dit komt me bekend voor...
Als ik ga slapen lig ik het liefst op m'n rug met m'n rechter arm over m'n ogen heen (niet vanwege licht/donker)
M'n andere arm hoeft dan nog niet eens over die ene arm te liggen... maar je verhaal komt me dus bekend voor