Toon posts:

256 MB RDRAM PC700 Non-ECC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell Dimension XPS B800r met 256 MB RDRAM PC700 Non-ECC geheugen. Nu wil ik uitbreiden naar 512 MB RAM (dus ook PC700). Kingston verkoopt deze nog:

http://www.ec.kingston.com/ecom/kepler/ModelsInfo_Bod.asp?SysID=+9120+&distributor=0&SUBMIT1=Find

Heeft het zin om uit te breiden naar 512 MB?
Ik speel geen spelletjes, maar draai wel veel toepassingen naast elkaar en ik draai Windows 2000.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
In feite ben jij degene die dat 't beste kan bepalen :) Met Windows taakbeheer kun je je huidige gebruik vaststellen en als je jouw HDD te vaak hoort ben je er zeker aan toe. En met de juiste W2K registry tweaks kun je 't allemaal net wat soepeler laten lopen, W2K en 'veel toepassingen tegelijk' houden van ram.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 11:12 schreef Abbadon het volgende:
In feite ben jij degene die dat 't beste kan bepalen :) Met Windows taakbeheer kun je je huidige gebruik vaststellen en als je jouw HDD te vaak hoort ben je er zeker aan toe. En met de juiste W2K registry tweaks kun je 't allemaal net wat soepeler laten lopen, W2K en 'veel toepassingen tegelijk' houden van ram.
Ja, dat ik dat het beste kan bepalen...das logisch.
Ik wil graag weten of er mensen zijn die me specifiek PC800 of PC700 aan raden. Of is het verschil marginaal?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Op zondag 10 maart 2002 11:27 schreef WernerBootsman het volgende:

[..]

Ja, dat ik dat het beste kan bepalen...das logisch.
Ik wil graag weten of er mensen zijn die me specifiek PC800 of PC700 aan raden. Of is het verschil marginaal?
Je vraag luidt "Heeft het zin om uit te breiden naar 512 MB?". Wees dan iets duidelijker :) Ik zou er gewoon een PC800 RIMM insteken; RIMM kan altijd samenwerken met RIMM van een lagere snelheidsklasse (in hoeverre een i850 hier mee omgaat i.v.m. de 'identieke' paren weet ik niet, maar dat heb je toch niet). Daarenboven zijn PC800 RIMM's overal wel te krijgen, PC700 wordt wat lastiger geloof ik.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 11:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Je vraag luidt "Heeft het zin om uit te breiden naar 512 MB?". Wees dan iets duidelijker :) Ik zou er gewoon een PC800 RIMM insteken; RIMM kan altijd samenwerken met RIMM van een lagere snelheidsklasse (in hoeverre een i850 hier mee omgaat i.v.m. de 'identieke' paren weet ik niet, maar dat heb je toch niet). Daarenboven zijn PC800 RIMM's overal wel te krijgen, PC700 wordt wat lastiger geloof ik.
Ik zal de volgende keer mijn vraag beter formuleren :)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:50
Op zondag 10 maart 2002 11:37 schreef WernerBootsman het volgende:

[..]

Ik zal de volgende keer mijn vraag beter formuleren :)
braaf usertje ;)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1