Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Mij maakt het niet veel uit welke van de 2 ze maken, zolang het maar goed uitgewerkt is. Aan een game die een prachtig vervolg zou moeten worden maar helemaal is vernaggelt door EA heb je niks natuurlijk.Op zondag 10 maart 2002 10:50 schreef Timocos het volgende:
Op de site van Westwood kan je stemmen welke game ze na C&C Generals gaan maken .
En mijn vraag is : Welke game zouden jullie na C&C Generals willen ?? Je kunt kiezen uit Tiberian Twilight of Red Alert 3.
Ik kies voor Tiberian Twilight want ik vind dat ut verhaal van Red Alert al is afgelopen en dat van TS nog niet ...
Oftwel ze maken Tiberian Twilight![]()
Verwijderd
als ik het goed begrijp heb je daluk dus 3 verhaallijnen lopen? Nod/GDI, Allies/Soviet en die van C&C Generals?
Van mij mogen ze Tiberian Twilight wel maken dan, en dan afsluiten... dat ze verder kunnen met Red Alert en Generals
Van mij mogen ze Tiberian Twilight wel maken dan, en dan afsluiten... dat ze verder kunnen met Red Alert en Generals
ik las op Gamers dat ze Tiberian Twilight gecanceld of bevroren haden
hopelijk word generals zo goed dat we TT vergeten.
Bier, Whiskey en Metal!!
Tiberian sun heeft van die lekker futuristische units.
Die wil ik
Die wil ik
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Ik heb gestemd op Tiberium Twilight, omdat ik vindt dat die de beste verhaallijn heeft (en kane
) en ik Red Alert langzaam uitmelkerij begin te vinden.
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Verwijderd
er zijn immers al 2 spellen vanOp zondag 10 maart 2002 14:55 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Ik heb gestemd op Tiberium Twilight, omdat ik vindt dat die de beste verhaallijn heeft (en kane) en ik Red Alert langzaam uitmelkerij begin te vinden.
Doe mij maar een C&C: Red Alert Advance
Lijkt me echt gaaf om 'm op de GBA te spelen..
Maar ik zou voor Tiberium Twilight kiezen.. Vind Red Alert wel mooi geweest zo..
Maar ik zou voor Tiberium Twilight kiezen.. Vind Red Alert wel mooi geweest zo..
2 spellen en 3 bijvullingen!Op zondag 10 maart 2002 14:58 schreef Kage het volgende:
[..]
er zijn immers al 2 spellen van.. naar mijn weten wordt CnC meer uitgemolken dan RA
De tiberian serie heeft maar 2 spellen en 2 bijvullingen. Daarbij is het verhaal in Red Alert verteld en het moet nu gewoon niet verder gaan, het verhaal in de tiberian reeks is nog lang niet over!
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Ik vind dat ze een nieuwe Red Art moeten maken. Deel 2 is echt tof vandaar. Vind de Red Alert spellen altijd wat leuker dan de C&C RTS Spellen.
Ik heb het dus niet over C&C Renegade, want dat spel is echt tof.
Ik heb het dus niet over C&C Renegade, want dat spel is echt tof.
Verwijderd
Tiberium Dawn vervolg is in mijn ogen de beste keuze.
Ik kan het niet uitleggen waarom, maar als C&C fan van het eerste uur heb ik meer affiniteit met de GDI/NOD dan met de Soviets/Allies.
Same here! De TT geruchten doen al sinds '96 de ronde, en wil nu wel eens resultaat zienOp zondag 10 maart 2002 17:37 schreef Gordijnstok het volgende:
Tiberium Dawn vervolg is in mijn ogen de beste keuze.Ik kan het niet uitleggen waarom, maar als C&C fan van het eerste uur heb ik meer affiniteit met de GDI/NOD dan met de Soviets/Allies.
de verborgen optie: Een orgineel spel met goede gameplay

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
ik ga absoluut voor RA3, wat heb ik veel onwijs prettige game uren in dat spel zitten zeg. En achja het verhaal, dat boeit me nie zo heel erg veel
Oude koe
. Maar was er niet laatst bekend gemaakt dat C&C Generals de laatste uit de C&C serie zou worden?
Verwijderd
tja, da's toch een kwestie van smaak he
WarCraft III Topic Deel 10
Voor een goed spel
On topic: voor mij absoluut Twilight. Tiberian Sun vond ik goed, maar had er veel meer van verwacht. Daarom hoop ik op Twilight. Command & Conquer is ook één van de eerste games geweest waar ik verslingerd aan ben geraakt en ik wil graag dat die herinnering wat wordt opgevijzeld.
Verwijderd
Ik hoop TT, de RA verhaallijn is niet meer zo boeiend en die futuristische units spreken me meer aan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.