[Radeon 8500] 3D Glasses

Pagina: 1
Acties:

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Systeem info:
AMD Athlon 1ghz
Asus A7A266-E
ATI Radeon 8500

Als serieuze flightsimmer ben ik in contact gekomen met edimensional, die verkopen 2 soorten 3D-Glasses, Wireless en Wired.
Op zich haalt dat me niet zoveel uit, maar ik bel dus naar de US, omdat ik twijfelde aan het feit als deze glasses wel compatible zijn met mijn ATI kaart.
En zegt die telfooniste me dat ATI kaarten er niet mee werken in WIN XP, maar wel in WIN98 en in WIN ME ook de 8500 zei ze.

Ok, dual boot heb ik er wel voor over, maar ik had onderhand al een emailtje gestuurt, met als antwoord dat de ATI Radeon 8500 de enigste kaart is die niet ondersteund wordt |:(
Dus ik ga ervan uit dat het niet gaat werken met mijn kaart.

Hierbij wilde ik jullie op twee gunste vragen:
Zijn er nog gotters die ook zo'n edimensional hebben of iemand kennen die er een heeft (of twee :P ) en als die toevallig ook een ATI RADEON 8500 heeft.

Als het dus niet mogelijk is, zoals de man van de customer service zei, weten jullie dan wel een 3D Glasses set die wel met mijn kaart werkt ?

BvD
Greetz

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik zou voordat je zo'n bril bestelt wel ff met zo'n bril kijken wat je er nou eigenlijk van vindt. Ik heb ook een keer een Asus V6800 Deluxe gehad met zo'n bril, maar dat viel erg tegen. Hij zat ook zo kut op je hoofd dat je 'm gewoon nooit meer opzette.

Specs

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Ik kan uhm idd ook teste bij een van m'n sim mates, dus daar wil ik eigenlijk niet op in gaan :)

Verwijderd

Ik zou mij er toch niet teveel van voorstellen.
zeker niet in flightsims!
sommige spelletjes zijn mischien wel leuk, maar wat ik er tot nu toe allemaal over lees is niet echt schokkend.

als flightsim fanaat heb je meer iets aan een goede hotas systeem (b.v. van ch-products of de nieuwe metalen cougar hotas van Thrustmaster!) en goede flightsims.

ja, er zijn geloof ik nog een paar fabrikanten die ook 3d brillen maken.zoek eens op internet via searchengines. moet je toch wel het een en ander kunnen vinden.

Verwijderd

die bril is wel echt de moeite waard, maar ik geloof dat geen enkele met de radeon 8500 werkt.
Ik heb de elsa versie (3d revlator) deze zit niet zo kut als bijvoorbeeld die van asus. De losse brillen zitten over het algemeen veel beter dan de gebundelde, deze is zelfs geschikt voor over een bril.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op zondag 10 maart 2002 15:16 schreef Gijsbert het volgende:
die bril is wel echt de moeite waard, maar ik geloof dat geen enkele met de radeon 8500 werkt.
Ik heb de elsa versie (3d revlator) deze zit niet zo kut als bijvoorbeeld die van asus. De losse brillen zitten over het algemeen veel beter dan de gebundelde, deze is zelfs geschikt voor over een bril.
Die Elsa is trouwens alleen te gebruiken op Elsa kaarten lijkt me he? Die vond ik wel goedkoop los... Hoeveel moeten die andere 3D brillen ongeveer kosten die los te koop zijn en gewoon op alle kaarten werken?

Specs

Verwijderd

Al deze 3dbrillen zijn universeel en werken met alle stereo drivers zoals die van nvidia, het is een driver die je naast je gewone driver installeert en als enige functie die stereo heeft als die driver er is in de vorm van een stereo enabler, zoals bij nvidia, dan doethij het misschien wel gewoon met de 8500
Pagina: 1