Toon posts:

Capture probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een v6600 deluxe draaien onder windows xp met de drivers 27.42 en de capture drivers van asus live 4.5. Als ik wil gaan capturen gaat het beeld heel erg schokken en als ik dan het gecapturde bestand wil afspelen gaat dit weer veels te snel zonder geluid. Ik heb als verschillende dingen geprobeerd zoals alle asus drivers, alle nvidia drivers en alle cature/wda drivers. Ook andere versies van asus live werkten niet. Is er misschien een oplossing voor dit probleem, want volgens mij ligt het aan windows XP. Onder 98 ging het namelijk prima. Maar met xp moet het toch ook kunnen? En klopt het ook dat xp fouten geeft bij het installeren van de drivers? ik kies dan voor doorgaan anders kom je natuurlijk helemaal nergens.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
Bart

Verwijderd

Heb je wel drivers speciaal voor jou kaart voor WinXP? Je moet dus geen Nvidia drivers installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Drivers voor windows xp voor de v6600/6800 bestaan niet. Ik weet ook niet waarom niet. Maar er zit een nvidia chipset op, dus is het het beste dat ik die drivers installeer denk ik. Die werken tot nu toe ook het beste, behalve met capturen...

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb t zelfde probleem op windows 2000 :(
ga morgen winxp installen.. and win98 dus ook maar om te kunnen capturen.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

wat is in principe het beste voor cappen... de bijleverde drivers of de detonators

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Dit probleem heb ik kunnen verhelpen door aantal dingen te doen:

- laatste videodriver beta pakken van asus website (14.xx)
- laatste asuslive pakken (die heeft nieuwe capturedriver)

en je kan al cappen.
Installleren van andere captureprogramma zal dan geen problemen opleveren.

Je moet wel eerst alle oude drivers en programma's uninstalleren en verwijderen. Niet overheen!
Pagina: 1