Wat gaat Blizzard doen na de Warcraft spellen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Wat ik me afvraag is , wat gaat blizzard doen als ze klaar zijn met Warcraft 3 en World of Warcraft . ik hoop dat ze beginnen aan Diablo 3 of Starcraft 2 .

Heeft iemand misschien is gelezen of gehoord over de volgende projecten van Blizzard ?

• LordMithril
  • Laatst online: 03-11 19:24
op Diabloii.net staat dat ze met 2 projecten bezig zijn maar daar zeggen ze nog helemaal niks over (naast WC3 en WoW) mischien dus idd Starcraft 2? :9~

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ze gaan idd Starcraft 2 maken.
Ik zag het ergens staan dat ze dat gingen doen als ze met WC3 en WoW klaar zijn

• KunDun
Op zondag 10 maart 2002 11:05 schreef DjeV het volgende:
En hoe zit het dan met Bijvoorbeeld Diablo 3 :9~

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 10 maart 2002 11:05 schreef DjeV het volgende:
idd ze gaan Starcraft 2 maken!
En volgens mij is er maar een HELE kleine kans dat ze Diablo 3 gaan maken, tenminste dat had ik gehoord.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik veronderstel dat Diablo III uitkomt (aangezien het een aardig succes spel is en een succes formule moet je uitmelken), daarna een aantal aanvullingen voor Worlds of Warcraft enz. enz.

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 11:08 schreef McFlipp het volgende:

[..]

idd ze gaan Starcraft 2 maken!
En volgens mij is er maar een HELE kleine kans dat ze Diablo 3 gaan maken, tenminste dat had ik gehoord.
Nou ik denk dat ook nooit iemand had gedacht dat er een warcraft 3 zou komen, dus je weet maar nooit.. als blizzard toch ziet dat er interresse is kunnen ze er geld aan verdienen

• KunDun
Op zondag 10 maart 2002 11:08 schreef McFlipp het volgende:

[..]
Is toch wel een beetje vreemd , ik geloof dat diablo 2 blizzard gigantisch veel geld heeft opgeleverd , dus een vervolg is dan toch niet meer dan logisch zou ik zeggen :?

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zondag 10 maart 2002 11:12 schreef KunDun het volgende:

[..]

Is toch wel een beetje vreemd , ik geloof dat diablo 2 blizzard gigantisch veel geld heeft opgeleverd , dus een vervolg is dan toch niet meer dan logisch zou ik zeggen :?
Zoals ik al had verteld... een succes formule moet je gaan uitmelken :) ach, Diablo heeft mij niet echt kunnen boeien, PlaneScape: Torment is het spel voor mij :Y) stilletjes hopent dat er een vervlog uit komt

• LordMithril
Op zondag 10 maart 2002 11:23 schreef White Dust het volgende:

[..]

Zoals ik al had verteld... een succes formule moet je gaan uitmelken :)
idd maar het is beter als je er een paar jaar tussen doet zoals bij WC3.. al hadden ze die 2 jaar na WC2 gereleased verkocht ie veel minder..
mischien Diablo 3 over jaartje of 5 ? anders krijg je weer een overkill aan dat soort games (zie de quake/unreal serie)

Bier, Whiskey en Metal!!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51
Op zondag 10 maart 2002 11:07 schreef KunDun het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met Bijvoorbeeld Diablo 3 :9~
De diablo en war/starcraft serie worden allebei door een andere afdeling van blizzard gemaakt.
Diablo wordt namelijk gedaan door blizzard north, en die zijn er pas in 1996 ofzo bij gekomen.

Daardoor kan er ook aan diablo3 en warcraft3/wow tegelijk gewerkt worden.
Maar ik denk wel dat het nog wel ff gaat duren voordat diablo3 uitkomt. Blizzard neemt meestal wel de tijd voor hun games.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik heb idd gehoord dat het starcraft 2 werd

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:36
starcraft.. (pers mening: boutspel) laat ze maar lekker werken aan diablo III of aan een ander spel.

Strava | AP | IP | AW

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:08

Soullie

Planeshift

dat ze nog een expansion voor diabloII uitbrengen of zow... en dan gaan werken aan diab3 =)

maar ach starcraft2 zal waarschijnlijker zijn... zal ook wel leuk zijn... persoonlijk houd ik meer van diablo =)

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11 08:50
Ik vind dat ze gewoon starcraft 2 moeten gaan maken en dan het derde deel van diablo. :)

Maar ik las laatst dat ze het starcraft 2 gingen maken en een dag erna werd er door blizzard ontkent dat ze starcraft 2 gingen maken. (dit kwam trouwens van games.nl af).

Verwijderd

wedden dat ze aankondigen dat starcraft 2 volgend jaar in de winkels ligt.... dus nu hebben we 4 jaar de tijd om te sparen :9

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 11:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op zondag 10 maart 2002 15:24 schreef webkabouter het volgende:
starcraft.. (pers mening: boutspel) laat ze maar lekker werken aan diablo III of aan een ander spel.
Ieder zijn eigen mening, maar ik speel veel liever StarCraft dan Diablo. Ik speel weinig RPG's, alleen Baldur's Gate 2.

Dus van mij mogen ze StarCraft 2 uit gaan brengen, en het liefst gisteren al :9~

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Ligt het aan mij of maakt Blizzard alleen maar verdomd goede spellen?

WC/WC2/WC3/SC/D1/D2

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 23:21 schreef Mitt3nz het volgende:

WC/WC2/WC3/SC/D1/D2
Nee dat ligt niet aan jou :)

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
B-tje ongelukkig geformuleerd :D

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 10 maart 2002 23:21 schreef Mitt3nz het volgende:

WC/WC2/WC3/SC/D1/D2
duh vandaar dit topic denk ik ;) omdat de volgende game waarschijnlijk weer een hit is...

Diablo Diablo Diablo * Soullie wishes real hard :P

sc2 zou ik ook kopen i guess :P

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 21:44 schreef ReV3rEnD het volgende:
wedden dat ze aankondigen dat starcraft 2 volgend jaar in de winkels ligt.... dus nu hebben we 4 jaar de tijd om te sparen :9
Ik had het niet beter kunnen verwoorden >:)

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

van mij mag blizzard ook wel weer een nieuw concept op de markt brengen, anders gaan ze naar mijn mening teveel de kant op dat westwood ook gedaan heeft. Westwood was vroeger geweldig met z'n dune2/c&c1 maar daarna zijn ze het gaan uitmelken, veels te veel. Westwood vind ik niet echt goed meer ofzo, misschien komt dat ook wel doordat ze nu overgenomen zijn door EA.

Als Blizzard alleen maar diablo/warcraft spellen blijft maken kan dat ook nog wel eens die kant opgaan. Ik heb de beta van warcraft 3 nu een aantal keer gespeeld, en ik moet zeggen het speelt wel lekker weg, maar ik had meer het gevoel dat ik warcraft 2 3D speelde dan echt een nieuw deel. Oke je hebt nieuwe heroes, en 2 nieuwe races... Maar bij mij moet je met nog wel meer komen voor iets nieuws. Aangezien ik destijds ook deel2 al helemaal kapot heb gespeeld...
Maar ik laat me nog niet helemaal over war3 los, eerst wacht ik nog wel ff op de final, die ik ook zeker nog wel ga aanschaffen (hopelijk kan ik de limited nog krijgen :D)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Blizzard is veel te laat met het plannen! Ze hebben nog niet eens een release van WarCraft III, laat staan een volgende opdracht :)

Ik hoop in ieder geval:
StarCraft update zodat de pool weer 150 wordt :P
StarCraft II
StarCraft III
StarCraft goes 3D
StarCraft the story continues
StarCraft: Raynor's Revench
StarCraft: The end >:)

Om nog even op je vraag in te gaan: StarCraft II of WoW

Dividend for Starters

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 09:03 schreef Dizzle het volgende:
van mij mag blizzard ook wel weer een nieuw concept op de markt brengen, anders gaan ze naar mijn mening teveel de kant op dat westwood ook gedaan heeft
vergelijk warcraft 3 met warcraft 2 en probeer dat nog eens te zeggen ;) Het zijn dezelfde titels met terugkomende herkenbare elementen maar voor de rest grotendeels een ander product => Naambekendheid.

/me hoopt stilletjes ook op een superlange serie starcraft spellen O+

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik denk dat ze eerder niks gaan doen. Met al het geld dat ze tegen die tijd aan warcraft3 en world of warcraft en de rest hebben verdiend, gaan ze eerst de grootste fles champagne op de wereld kopen en een villa kopen op honolulu. (tenminste, dat is wat ik zou doen)

TMAXTINT

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:54 schreef Marruk het volgende:
Ik denk dat ze eerder niks gaan doen. Met al het geld dat ze tegen die tijd aan warcraft3 en world of warcraft en de rest hebben verdiend, gaan ze eerst de grootste fles champagne op de wereld kopen en een villa kopen op honolulu. (tenminste, dat is wat ik zou doen)
als dat waar is, waarom bestaat MS dan nog :( :P

• KunDun
Nou Warcraft 3 is inmiddels klaar , en op de blizzard site www.blizzard.com staat dat alleen world of warcraft nog in ontwikkeling is . maar ik zag ook dat blizzard hard op zoek is naar texture designers etc....

Dus waar zijn ze nu in het "geheim" mee bezig??
Starcraft 2 , Diablo 3....... ?

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik denk er ongetwijfeld een Starcraft II en een Diablo III komen. Alleen eerst nog een expansion van Warcraft III natuurlijk.

Blizzard is natuurlijk een relatief kleine studie. Ze maken keigoede titels, maar ze maken er ook verrekte weinig. Het kost ze gewoon een hoop tijd, om nieuwe spellen te designen.

Blizzard heeft trouwens een perfecte timing. Er was al een hele tijd geen goede RTS game uitgekomen. De markt is verzadigt met shooters en GTA-klonen, maar RTS hadden we al een tijdje niets van gehoord. En dan komen ze met zo'n game.

Mega Hit.

Warcraft 3 brengt trouwens wel degelijk een boel originaliteit. Dat hero-systeem is geheel nieuw, upkeep is geheel nieuw, campaigns zijn een schitterend geheel, heel veel units hebben aparte nieuwtjes, etc. Het blijft natuurlijk een RTS, maar net als HL niet zomaar 'de zoveelste shooter' was is WC3 niet zomaar de zoveelste RTS.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Ik hoop starcraft 2, als iets zijn geld waard is geweest in m'n spellencollectie dan is het Starcraft wel.

Het zou natuurlijk ook zoiets als een Starcraft spinoff kunnen zijn (Starcraft FPS of zo, in de stijl van Halflife oid) :)

1 ding is zeker, we're gonna keep on dreaming :z

Verwijderd

Ik denk dat ze ff op vakantie gaan :D

Verwijderd

Starcraft is de bom, ik speel het nog steeds bijna iedere dag, maar ik zou het helemaall geen probleem vinden als er een starcraft 2 zou uitkomen. Check de vele sites met starcraft 2 speculaties. op sommige kan je ook ideeen kwijt dus als je creatief bent geef ze op en misschien worden ze wel in het spel verwerkt!!!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op dinsdag 25 juni 2002 19:16 schreef starmania het volgende:
Starcraft is de bom, ik speel het nog steeds bijna iedere dag, maar ik zou het helemaall geen probleem vinden als er een starcraft 2 zou uitkomen. Check de vele sites met starcraft 2 speculaties. op sommige kan je ook ideeen kwijt dus als je creatief bent geef ze op en misschien worden ze wel in het spel verwerkt!!!
Of je vult gewoon het sollicitatie formulier in op de Blizzard site :+

* McFlipp hoopt dat hun volgende titel Diablo III wordt 8-)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 19:00 schreef Profile het volgende:
Ik hoop starcraft 2, als iets zijn geld waard is geweest in m'n spellencollectie dan is het Starcraft wel.

Het zou natuurlijk ook zoiets als een Starcraft spinoff kunnen zijn (Starcraft FPS of zo, in de stijl van Halflife oid) :)

1 ding is zeker, we're gonna keep on dreaming :z
zek0rz wel!! StarCraft roeleerde (en nog steeds trouwens)

• Soullie

Soullie

Planeshift

Tja ik vond deze link

http://www.sclegacy.com/sections.php?op=viewarticle&artid=133

wel een beetje een hint dat ze met SC2 bezig zijn... waarom maak je die models anders...

ik heb die link btw van iemand in dit forum geript dus tis niet mijn nieuws ;)

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

op vakantie 8-)

Signature?

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

starcraft had(/heeft wat jij wil) echt een top verhaal, zie je niet vaak in spellen.
warcraft 3 intrigeert me ook, hoewel het wel moeilijker word bij de orcjes...

hoe dat wijvie van starcraft bij de zerg kwam enzo vond ik zo goed, en dat de overmind dan in het laatste level dood gaat vond ik zo vet gedaan, geweldig verhaal.
ik weet niet waar wc3 heen gaat, maar moet wel iets vets zijn denk ik :)
toch wel een beetje jammer dat ze die elven hero must niet wat uitdiepen.
bij de undead kan je door haar banshees maken, nou, als er 1 unit is die ik nooit gebruik, dan zijn het banshees...
jammer...

diablo 2 vond ik wel grappig, wel geinig verhaaltje met die ouwe gek en diablo, maar niets speciaals...
begon me echt onwijs te vervelen na het verslaan van diablo zelf...

Battle.net Spud#2543

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op Diablo III kan je denk ik nog wel een hoop jaartjes wachten als je kijkt naar de tijd die er tussen WcII en WcIII zat en de tijd tussen DIen DII.

• Jaded
  • Laatst online: 07-10 17:02
Diablo 2 doet het nog steeds erg goed, dus ik denk ook dat ze nog wel even wachten. Als ze nu Diablo 3 uitbrengen dan stromen de servers helemaal over, dus laat ze nog maar even wachten :)

• LordMithril
waar maken we ons eigenlijk nu al druk over..
het duurt toch nog een jaar of 4 (minimaal) voordat ze het uitbrengen..

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op woensdag 26 juni 2002 @ 09:13:
waar maken we ons eigenlijk nu al druk over..
het duurt toch nog een jaar of 4 (minimaal) voordat ze het uitbrengen..
Ik denk het niet. Kijk naar EA Games, hun lukt het nog om elk jaar een nieuwe need for speed uit te brengen, en daarnaast nog tig andere games. Binnen een jaar hebben ze een compleet nieuw soort game uitgebracht, van HP2 naar U2. Kijk wat een verschil daar tussen zit!

Ohja voor de NFS liefhebbers,
NFS Most Wanted zit er aan te komen dit jaar. Daar zit ook weer pursuit mode in, en je kunt je auto tunen. Word dus weer ontzettend gaaf!

Verder met Blizzard, StarCraft ghost zijn ze al een hele tijd mee bezig, maar is nog steeds niet uit, en komt helaas alleen maar op PS2 console. En StarCraft 2 zijn ze inderdaad mee bezig. Ik denk ook pas nadat Ghost uit is... ik verwacht zelf dat Starcraft 2, zomer volgend jaar op de markt is. Zou wel zeer tof zijn, zelfde units als in StarCraft, maar dan veeel betere graphics! Ik hoop geen WarCraft III Like... dat vind ik dus echt zo zonde dat ze dat gemaakt hebben! Khaat het.. RPG :S :9

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dank voor deze interessante kick, ik denk inderdaad dat men er na 2.5 jaar nog heel veel interesse in had ;)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.