Toon posts:

Zwarte DVD-ROM te koop?!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wil binnenkort een nieuwe configuratie aanschaffen met een antracietkleurige kast en daar past uiteraard geen witte CD-Rewriter of DVD-ROM in! Heb gisteren op een computerbeurs gelukkig al, na wel lang zoeken, een zwarte CD-Rewriter kunnen kopen (LG), maar de zwarte DVD-ROM is nog spoorloos. Heeft iemand een idee waar je deze kunt kopen en/of welk merk/type? Hij moet los te koop zijn. Enige optie tot op heden is bestellen via Dell, echter deze kost wel EUR 173,-- en ze kunnen niet vertellen van welk merk deze is (wijzigt steeds, zeggen ze). Oh ja, een witte zwart spuiten vind ik niet echt wat. Ben benieuwd!

Verwijderd

Ik dacht dat ik de dvd speler had maar ik bedoelde deze:

http://www.tweakers.net/nieuws/20878?highlight=zwart

Dit is een cd rewriter. Een zwarte dvd was er ook dacht ik, even doorzoeken :)

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Een beetje verwarrend:
welke heb je nu gekocht, de DVD-speler of de Cd-rewriter?

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op zondag 10 maart 2002 10:44 schreef Xfile het volgende:
Een beetje verwarrend:
welke heb je nu gekocht, de DVD-speler of de Cd-rewriter?
De cd-rewriter, staat letterlijk in de tekst:
Heb gisteren op een computerbeurs gelukkig al, na wel lang zoeken, een zwarte CD-Rewriter kunnen kopen (LG),
Hij zoekt dus een DVD-Rom speler (zwart)

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Ben al wat wijzer, want er bleek al een vergelijkbare topic te bestaan. Hierin werd verwezen naar www.ibks.de en zij hebben een zwarte DVD speler en ook nog weer eens van LG.
Volgens mij wel een redelijk merk (ben geen expert). Kost EUR 109,-- excl. EUR 8,-- versandkosten. Niet verkeerd. Denk dat ik dit ga doen, maar wacht nog even op nog wat meer reacties. Je weet het maar nooit.

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Op zondag 10 maart 2002 11:15 schreef Jeldert het volgende:

[..]

De cd-rewriter, staat letterlijk in de tekst:
[..]

Hij zoekt dus een DVD-Rom speler (zwart)
Hij schreef ook:
----------------------------------------------------------------

Ik dacht dat ik de dvd speler had maar ik bedoelde deze:
http://www.tweakers.net/nieuws/20878?highlight=zwart

Dit is een cd rewriter. Een zwarte dvd was er ook dacht ik, even doorzoeken

--------------------------------------------------------------

Dit staat letterlijk in de tekst.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Op zondag 10 maart 2002 11:57 schreef Timeo het volgende:
Ben al wat wijzer, want er bleek al een vergelijkbare topic te bestaan. Hierin werd verwezen naar www.ibks.de en zij hebben een zwarte DVD speler en ook nog weer eens van LG.
Volgens mij wel een redelijk merk (ben geen expert). Kost EUR 109,-- excl. EUR 8,-- versandkosten. Niet verkeerd. Denk dat ik dit ga doen, maar wacht nog even op nog wat meer reacties. Je weet het maar nooit.
Als jij zegt dat je binnenkort een antracietkleur kast krijgt zou ik wachten tot ze de antracietkleurige dvd weer hebben..... want er zit nog wel eens een bijhoorlijk verschil in zwart en antraciet >:)

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 13:02

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik heb een 2 Dells hier staan met 2 zwarte dvd-roms. Ik weet dat ze steeds wisselen maar ik kan je wel vertellen dat ze alleen maar a merken gebruiken. Ikzelf heb een NEC erin hangen maar de andere gebruikt een Samsung (die echt veel kan lezen zelfs die beveiligde cd-audio zooi die zogenaamd niet afgespeelt kon worden op de pc) dus je moet zelf maar beslissen. Die nec van mij ziet er trouwens wel iets steviger uit dan die samsung.

Edit: Jongens fix die Žs bug eens

Verwijderd

Bij Wintelco ( www.wintelco.nl ) hebben ze van alles zwart: dvd, cdrom, cd-rw, keyboard en muis, kast, diskettestation :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
[topic=453743/1/50]

1tje is genoeg..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.