Ik heb nu een A7V133 met een 1,22Ghz Tbird en een radeon 8500. Zou het nu veel schelen als ik er een amd athlon xp 1800+ in zou zetten? Of is mijn mobo toch te traag.
Tja, 't is gewoon sneller, en je mobo moet het aan kunnen..
Maar jammer genoeg blijf je dan wel met de lagere performance van je sd-ram zitten, in tegenstelling tot het DDR-geheugen in de nieuwere bordjes..
Maar jammer genoeg blijf je dan wel met de lagere performance van je sd-ram zitten, in tegenstelling tot het DDR-geheugen in de nieuwere bordjes..
Dat is nou een goede reden om te upgradenOp zondag 10 maart 2002 09:04 schreef René vd Veen het volgende:
Dat verschil merk je amper, alleen met RC5 is het zichtbaar.
Juist
Ik heb ook een A7V133 en een Tbird 1,33 Ghz. Ik vind het echt zonde om nu te gaan upgraden. Mijn mobo & processor zijn nu misschien 3 kwart jaar oud, en dat systeem kan nog makkelijk anderhalf jaar mee.Op zondag 10 maart 2002 10:01 schreef Hielkej het volgende:
verschil zal je niet merken
mijn volgende upgrade is een nieuw mobo
En als je dan toch een upgrade wil, ga dan voor nieuw mobo, processor & geheugen
Het kan wel maar dan zou ik toch voor een mobo gaan met sneller geheugen.Op zondag 10 maart 2002 08:45 schreef Marcello17 het volgende:
Ik heb nu een A7V133 met een 1,22Ghz Tbird en een radeon 8500. Zou het nu veel schelen als ik er een amd athlon xp 1800+ in zou zetten? Of is mijn mobo toch te traag.
Upgraden is nu echt niet nodig, je kan nog alles draaien op je pc. Absoluut geldverspilling om nu te upgraden als je zo'n pc hebt.