Radiosignalen buitenaards leven.

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Topicstarter
Waarom zegt de USA regering dat er nog nooit sporen zijn gevonden van (mogelijk) buiten aards leven?
-in 1976 werd in (een USA staat) een onbekend radio signaal ontvangen uit de ruimte, ver uit ons zonnenstelsel (het was BTW geen storing of iets anders, maar moet door inteligente levensvormen verzonden zijn.
-ROswel, nooit bewezen, nooit toegegeven
-AL DIE AMATEUR BEELDEN,
-USAF piloten die ufo`s zien en ze niet bij kunnen houden...
-Radar beelden van UFO`s en als er een straaljager naar toe word gevlogen, word er een schtotel achtig vaartuig gezien.

Er zijn maar 2 verklaringen voor:
-of de USA is bezig met experimenten en doen het af als UFO
-Ze bestaan echt (dit denk ik dus, want iedereen ziet ze)

If there's Oldskool i'm there

Verwijderd

mogelijkheid 3:
ze bestaan inderdaad niet

Al wil ik niet ontkennen dat er vreemde dingen worden waargenomen, vliegende schotels, nee. Ik denk eerder dat we te maken hebben met nog niet bekende natuurkundige fenomenen. Wat te denken van sparks en flares. Vijf jaar geleden wisten we niet dat ze bestonden. En dan is het ook nog eens opvallend hoeveel lichtverschijnselen zich voordoen in de buurt van een geologische breuk. Denk je dat aliens hier komen kijken hoe een aardbeving er uit ziet?

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>in 1976 werd in (een USA staat) een onbekend radio signaal ontvangen uit de ruimte, ver uit ons zonnenstelsel (het was BTW geen storing of iets anders, maar moet door inteligente levensvormen verzonden zijn.[/quote]uhm.. ik dacht dat ze die bron al hadden gevonden?.. twas toch een of andere pulsar?
(correct me if i'm wrong.. maar das toch een roterende neutronenster?)

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05-2025

StratoFarmer

Anke :*

Roswell is toch een paar jaar geleden ook toegegeven; het bleek zo'n experimenteel vliegtuig als variant op de space-shuttle.
De piloten droegen ruimtepakkies en daardoor zagen ze er een bietje vreemd uit.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Dat signaal was inderdaad van een pulsar, maar het "Wow" signaal is nooit verklaard. Ook nooit teruggevonden. En dat telt het niet. Jammer maar helaas.

In 2005 bouwen ze trouwens dat SKA (Square Kilometer Array) in Australië. Eens kijken wat dat oplevert. :)

Ik heb een andere vraag. Waarom, wanneer er over aliens wordt gesproken, is het altijd VS dit, VS government dat, VS luchtmacht zus, VS conspiracy zo? Ik kan op het moment maar twee antwoorden bedenken:
- Aliens vinden de Verenigde Staten helemaal het einde.
- Amerikanen zijn de meest mediageile mensen die er op deze aardkloot te vinden zijn.

Die tweede in in ieder geval al zeker ;).

Over amateurbeelden, als ik een videocamera had, dan had ik er in Mexico City zelf eentje kunnen schieten. Leuk hoor, de hele stad in rep en roer omdat er een zilveren ballon overvliegt. :)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 10:58
Ik denk niet dat buitenaards leven onze planeet zo vaak bezoekt als al die mensen beweren. Stel je eens voor, het dichstbijzijnde zonnestelsel is 40 LICHTJAREN hiervandaan dat betekent dus 40 jaar heen reizen, indien je met lichtsnelheid kan vliegen, en ook weer 40 jaar terug. Denk je nou echt dat die aliens 80 jaar reizen om even een vakantie op aarde te nemen. :) Dacht het niet.

En de definitie UFO betekent Unidentified Flying Object. Oftewel een vliegtuig dat we nog niet officieel hebben geidentificeerd. Als je dus een amerikaans test vliegtuig over ziet vliegen wat in het geheim is ontwikkeld betekent dus ook dat die ongeidentificeerd is, maw een ufo. Dus UFO's geloof ik wel in.

The truth is out there :)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• LoekD
  • Laatst online: 24-01 09:34
Inderdaad een buitengewoon fascinerend onderwerp. Het wordt je in sommige tv programma's zo mooi voorgespiegeld dat je het inderdaad zou gaan geloven. Echter blijft inderdaad het probleem: de afstand.
Daar hebben ze wormholes voor bedacht.
Mij benieuwen wanneer we die vinden in onze melkweg. (of in de buurt)

Hoe meer je drinkt, hoe korter je leeft, hoe minder je drinkt

• nikao
uhm.. ik vind het over het algemeen maar onzin... waarom zouden aliens ons gelijk persoonlijk bezoeken???.. wij sturen toch ook eerst talloze robots en sondes naar mars?..
als er buitenaardse beschavingen zouden zijn die het heelal aan het verkennen zijn lijkt het met toch vrij logisch dat we dat zouden vernemen door vreemde sondes in het zonnestelsel.. of zelfs robots die onze planeet moeten onderzoeken ofzo.. maar echt niet meteen 'persoonlijk'

• Shemez
  • Laatst online: 29-12-2025
Het is erg kortzichig om te denken dat een beschaving van een andere planeet 80 jaar moet reizen om ons te bekijken. De kans is erg groot dat er mogelijkheden zijn om grote afstanden in de ruimte in korte tijd af te leggen.

En als je het mij vraagt zijn wij een nogal onderontwikkelde beschaving vergeleken met een beschaving die ons kan bezoeken vanuit een ander zonnestelsel. Misschien zijn we wel een attractie zoals een dierentuin in de melkweg.

En wie weet of er niet al robots zijn geweest? Of mega camera's die op enkele lichtjaren afstand toekijken hoe Verstappen als vierde over de eindstreep rijd!

Goh leuk eh om te fantaseren ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 22:33 schreef nikao het volgende:
waarom zouden aliens ons gelijk persoonlijk bezoeken???.. wij sturen toch ook eerst talloze robots en sondes naar mars?.. [/quote]ja alsof ze gister pas zijn begonnen met hierheen komen... NOT!!!

als de we de aanwijzingen mogen geloven dan komen ze hier al een paar duizend jaar

waarom de VS ??
ze worden ook gezien in rusland en irak hoor
alleen verstaan wij niet zo goed russisch of irakees
ze worden eigenlijk overal gezien
zelfs belgïe heeft z'n eigen aanvaring met ufo's gehad..
waarbij ze F16's er op afstuurde maar de ufo was niet bij te houden voor ze

en aangezien de VS de hele wereld in de gaten houd, weten zij dus ook het meest van ufo's af
helaas houden ze het geheim
het is voor amerikaans militair personeel verboden om over onverklaarde ufo's te praten op straffe van celstraf,geldboete,ontslag en intrekking van pensioenvoorziening

ik vind het niet raar dat ze dan niet praatten

maar vraag je eens af waarom er zo'n wet is als ze menen dat ufo's niet bestaan

• nikao
uhm.. omdat ufo's vaak experimenten van de VS zijn met super moderne 'vlieftuigen'

ik noem maar een voorbeeld..

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 11:54 schreef drZymo het volgende:
Stel je eens voor, het dichstbijzijnde zonnestelsel is 40 LICHTJAREN hiervandaan dat betekent dus 40 jaar heen reizen, indien je met lichtsnelheid kan vliegen, en ook weer 40 jaar terug. Denk je nou echt dat die aliens 80 jaar reizen om even een vakantie op aarde te nemen. :) Dacht het niet.[/quote]mwoaah dan gaan ze toch gewoon ff in slipstream? zijn ze er binnen een minuutje ofzow ;)

Verwijderd

Ik heb ook wel een theorie, laten we hem voor het gemak ff de theorie van cyberkiller noemen ;)

Als er buitenaardse wezens zijn dan zijn ze hier zover vandaan dat ze zeer znel zullen moeten kunnen reisen om de aarde te bereiken, dit zouden ze bijvoorbeeld kunnen doen door op zichzelf atoomsplitsing los te laten allemaal losse atoomen bewegen immers in totaal veel sneller dan een grote klont, en als dit zo zou zijn dan zou je ze dus niet kunnen zien.

P.S. als ik een keer een alien tegen kom dan zal ik hem eens vragen of ik een revieuw mag maken over hun hardware & Software.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
DrZymo; wat een gelul;
1) De dichstbijzijnde ster is 4 lichtjaar weg...
2) Je gaat ervan uit dat voor buitenaards leven 80 jaar veel is terwijl dat uit niets blijkt; er zijn bomen op aarde die meer dan 5000 jaar oud zijn...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:16
Eehhmm..
Als je iemand verbetert, doe het dan goed:
De dichtsbijzijndste ster is zo'n 8 lichtminuten hier vandaan...

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

gaan we mierenf##cken?????

;)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

1) Jaren veertig en vijftig, de pulp-sf is op zijn hoogtepunt, in een van die blaadjes staat voor het eerst een vliegende schotel getekend, direct wemelt het in de lucht van vliegende schotels.
2) 1948- Los Alamos en de eerste atoombom toevallig stort tegelijkertijd in
Roswell een vliegende schotel neer.
3) De jaren zestig: Begin van de ruimtevaart, de maanlandingen en de eerste satellieten en direct een golf van vliegende schotels in de lucht.
4) 1983 de film E.T. gaat in premiere en overal worden mensen ontvoerd door buitenaardse wezens.
5) 1999 X-files en ja hoor, de vliegende schotels en de complottheorieeen zijn er ook weer...
6) to be announced

maar het blijft spannend,
I'm waiting for the Meninblack!

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net/smokin.gif

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:16
Jeah, was ff *ntf*ck*ng, sorry :)

On topic dan maar weer...

Die radiosignalen, dat was leuk, ja.
Er bleken 'beebjes' te 'zien' toen ze de hemel met radiotelescopen begonnen af te zoeken. Beebjes met de regelmaat van een klok, dus dat moest buitenaardse intelligentie zijn. Dat sterrenstelsel waar het vandaan leek te komen hebben ze toen maar gelijk LGM-1 (Little Green Men #1) genoemd.
Maar het bleek inderdaad (zie bovenstaande posts) gewoon een hemellichaam te zijn wat we nu een pulsar noemen.

edit: taalvaud
Pagina: 1