een onbehandelt Tv-Out probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
heyz,

Ik had de search ff door gelopen, want ik heb een probleem en ik dacht, zal wel vaker gebeuren. Is ook zo, maar diegene had geen antwoord gekregen..

Maar ik zit dus met hetvolgende.

Ik heb dus een TV (ja echt), en op me TNT2 zit dus ook een S-Video out. Nu weet ik niet of me tv y/c ondersteund, maar daar kom ik nog wel achter. Maar ik wil dus die TV voor Videotjes gebruiken. Maar op onze andere TV, krijg ik dus zo'n wazig beeld, dat ik de letters van Deze computer niet kan lezen. Is dit een software probleem, of komt het gewoon omdat het een TNT2 is?

En verder, weet iemand hoeveel een S-Video --> Composite converter kost? S-Video --> Scart kost ongeveer 10 Euro.

In iedergeval, alvast bedankt.

13:37

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Het beeld van een tv is bijzonder onscherp. Dit valt eerst op, zodra je een computerscherm op je tv zet. Dat de letters nauwelijks leesbaar zijn, is heel normaal. Probeer maar eens een MPEG film van 352x288 of zo op je tv. Ziet er uit als gewone tv, terwijl je computermonitor het nog wel blokkerig neerzet.

Een S-Video --> composite convertor kan nooit veel kosten. Bij Asus Deluxe pakketten zit zo'n convertor standaard in de doos. Het is simpel een draadje met aan de ene kant S Video en aan de andere kant tulp.

Even bij de Praxis speuren of zelf wat in elkaar draaien.

Dit topic is gesloten.