Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
'k heb ooit met linux zitten klooien en ben er toen achtergekomen dat er niks zo goed is als het gouwe ouwe DOS!
geen probs en minimaal net zo snel voor je koetje }:o
Verwijderd
uitpakken met 'tar xvfz hier_je_file.tar.gz'. Vervolgens je .ini-file aanpassen met een willekeurige texteditor en starten met './dnetc'.
Klaar!
Klaar!
En hier staat wat info over hoe je hem automatisch kan laten starten.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
update:
Hij draait hier nu
Eindelijk
maar de client voor x86 is de goeie voor mun athlon??
Met elf in de naam?
Hij draait hier nu
Eindelijk
maar de client voor x86 is de goeie voor mun athlon??
Met elf in de naam?
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
hi all, ik heb het dankzij dit draadje dat ik even heb opgeduikeld net ook prachtig kunnen installen op mijn debianbak 
maar nu heb ik een vraag:
ik ben dus ingelogd en ik zit naar die crunch-o-meter te staren, maar ik wil eingenlijk toch wel verder met dit ding...
eg: hij moet draaien en ik kunnen werken.
hoe kom ik terug naar de prompt?
ik ben dus ingelogd en ik zit naar die crunch-o-meter te staren, maar ik wil eingenlijk toch wel verder met dit ding...
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
gewoon starten met ./dnetc -hideOp donderdag 25 januari 2001 23:49 schreef spooky2 het volgende:
hi all, ik heb het dankzij dit draadje dat ik even heb opgeduikeld net ook prachtig kunnen installen op mijn debianbak
jah ok... maar hij is nu al opgestart...
en ik wil hem afsluiten maar daar weet ik de commando's niet voor...
en ik wil hem afsluiten maar daar weet ik de commando's niet voor...
niemand?
aha ok...
eerst nog ff dat filetje schrijven dat ie altijd draait
eerst nog ff dat filetje schrijven dat ie altijd draait
ik doelde op deesOp dinsdag 12 september 2000 06:58 schreef Pinball het volgende:
En hier staat wat info over hoe je hem automatisch kan laten starten.
Kun je onder Linux (KDE) ook de Core Throughput zien, zoals onder Windows ??
Dat grafiekje dus:
Dat grafiekje dus:
volgens mij niet, client draait alleen in een terminal scherm. Maw, geen grafische schil voor dat proggie.
sjammerOp zaterdag 27 januari 2001 00:54 schreef Templer het volgende:
volgens mij niet, client draait alleen in een terminal scherm. Maw, geen grafische schil voor dat proggie.
valt wel mee... ik draaj zelfs onder windows de console-based versie (win32 client, dus wit met zwarte letters)Op zaterdag 27 januari 2001 16:46 schreef Theetjuh het volgende:
[..]
sjammer
ik heb namelijk zo het ID dat als je dat grafiekje op het scherm moet laten tekenen dat dat cpu cycles kost
heb zelfs een keer op dit forum gelezen dat je koe sneller draajt als die minimized is, omdat die dan niet het scherm hoeft te renderen, en dat scheelt een (heel klein) beetje cpu cycles
Pagina: 1