{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Op zondag 10 maart 2002 01:46 schreef MaDLiVe het volgende:
Jaja... Normaal? Dan geven ze toe dat ze een brak produkt leveren, en dat kan niet de bedoeling zijn. Onzin dus!daar krijg ik te horen dat de krassen naast de toetsen normaal zijn bij siemens telefoons.
Right... zij zijn er voor verantwoordelijk dat de produkten goed en wel bij de klant terecht komen. Gebeurt dat niet, dan zijn zij of de bezorger verantwoordelijk. Dat moeten ze samen maar uitvechten.Het deukje dat zou wel eventueel door transport gekomen zijn zeggen ze tegen mij.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Schadevergoeding eisen en anders voor de rechter slepen.
Of er persoonlijk heen gaan met bonnen en alles wat je erbij kreeg
Of er persoonlijk heen gaan met bonnen en alles wat je erbij kreeg
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
als je een pakket aanneemt (cq. er voor tekent) dan accepteer je evt. schade door transport.
Als zij echter die telefoon niet goed en degelijk verpakt hebben en dus los in een verder goed getransporteerde verpakking hebben gestopt... dan is het de schuld van de verzender.
Als zij echter die telefoon niet goed en degelijk verpakt hebben en dus los in een verder goed getransporteerde verpakking hebben gestopt... dan is het de schuld van de verzender.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dus ik moet eigelijk gewoon meer druk op algebeld.nl zetten, aangezien zij ervoor verantwoordelijk zijn? Jmmr, dat het nu zondag is
Gelukkig heb ik al mijn mailtjes goed bewaard!
Gelukkig heb ik al mijn mailtjes goed bewaard!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ehh, volgens mij heb ik meer problemen. Het toestel loopt ook weleens vast met een vage piep en schakelt zichzelf dan uit. Ook werkt de data exchange niet af en toe vind hij de phone maar het telefoonboek weergeven ho maar, files overzetten doet hij ook niet altijd.
Heeft iemand negatieve ervaring met de quicksync functie of is het toestel gewoon brak? Want dan moet ie terug sowieso.
Heeft iemand negatieve ervaring met de quicksync functie of is het toestel gewoon brak? Want dan moet ie terug sowieso.
Verwijderd
Vroeger kon je bij geschillen van boven de fl.200,- contact opnemen voor GRATIS rechtshulp van 'het bureau voor rechtshulp'. Dit zal nu wel voor geschillen van boven de ca. 100 euro geworden zjn
.
Afijn, aangezien jouw telefoon zeker meer dan 200 piek waard is zou ik toch even bellen met het dichtsbijzijnde bureau voor rechtshulp. Eventueel kan het politiebureau bij jou in de buurt je het telefoonnummer geven van het dichtsbijzijnde bureau voor rechtshulp.
Succes.
Afijn, aangezien jouw telefoon zeker meer dan 200 piek waard is zou ik toch even bellen met het dichtsbijzijnde bureau voor rechtshulp. Eventueel kan het politiebureau bij jou in de buurt je het telefoonnummer geven van het dichtsbijzijnde bureau voor rechtshulp.
Succes.
Verwijderd
Hm, ik heb hele goede ervaringen met Algebeld.nl. Alles helemaal in schuimrubber en bubbeltjesfolie verpakt, heel netjes verpakt, gesealde verpakking etc. Maar dat krasjes/deukjes normaal zijn vind ik beetje vaag verhaal.
Pagina: 1