• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 02:48

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Hey peepz,

Zoals de titel als zegt is mijn telefoon beschadigd maar absoluut buiten mijn schuld.

Ik heb namelijk deze week mijn telefoon bij www.algebeld.nl besteld. Alles is goed gegaan en de telefoon werd bij mij bezorgt het ging hierbij om een siemens ME45. Ik trok de doos van de GSM open en wat bleek het folie was van het schermpje lag er half af. Toen ik wat beter keek zag ik naast het display (de dikke rand) een deuk zitten. Ook zitten er naast de toetsen een aantal krasjes schuin naar beneden.

Ik dus bellen en mailen met die gasten daar krijg ik te horen dat de krassen naast de toetsen normaal zijn bij siemens telefoons. Het deukje dat zou wel eventueel door transport gekomen zijn zeggen ze tegen mij.

Deze zaken zijn toch verzekerd opgestuurd? Wat kan ik in dit geval doen? Wat zijn mijn rechten hier? Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen heb toch een flink bedrag moeten neertellen en daar mag ik toch wel een ongeschonden toestel voor verwachten?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 10 maart 2002 01:46 schreef MaDLiVe het volgende:
daar krijg ik te horen dat de krassen naast de toetsen normaal zijn bij siemens telefoons.
Jaja... Normaal? Dan geven ze toe dat ze een brak produkt leveren, en dat kan niet de bedoeling zijn. Onzin dus!
Het deukje dat zou wel eventueel door transport gekomen zijn zeggen ze tegen mij.
Right... zij zijn er voor verantwoordelijk dat de produkten goed en wel bij de klant terecht komen. Gebeurt dat niet, dan zijn zij of de bezorger verantwoordelijk. Dat moeten ze samen maar uitvechten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Schadevergoeding eisen en anders voor de rechter slepen.

Of er persoonlijk heen gaan met bonnen en alles wat je erbij kreeg

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 13:48

chem

Reist de wereld rond

als je een pakket aanneemt (cq. er voor tekent) dan accepteer je evt. schade door transport.

Als zij echter die telefoon niet goed en degelijk verpakt hebben en dus los in een verder goed getransporteerde verpakking hebben gestopt... dan is het de schuld van de verzender.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Dus ik moet eigelijk gewoon meer druk op algebeld.nl zetten, aangezien zij ervoor verantwoordelijk zijn? Jmmr, dat het nu zondag is :(

Gelukkig heb ik al mijn mailtjes goed bewaard!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Ehh, volgens mij heb ik meer problemen. Het toestel loopt ook weleens vast met een vage piep en schakelt zichzelf dan uit. Ook werkt de data exchange niet af en toe vind hij de phone maar het telefoonboek weergeven ho maar, files overzetten doet hij ook niet altijd.

Heeft iemand negatieve ervaring met de quicksync functie of is het toestel gewoon brak? Want dan moet ie terug sowieso.

Verwijderd

Vroeger kon je bij geschillen van boven de fl.200,- contact opnemen voor GRATIS rechtshulp van 'het bureau voor rechtshulp'. Dit zal nu wel voor geschillen van boven de ca. 100 euro geworden zjn :).

Afijn, aangezien jouw telefoon zeker meer dan 200 piek waard is zou ik toch even bellen met het dichtsbijzijnde bureau voor rechtshulp. Eventueel kan het politiebureau bij jou in de buurt je het telefoonnummer geven van het dichtsbijzijnde bureau voor rechtshulp.

Succes.

Verwijderd

Hm, ik heb hele goede ervaringen met Algebeld.nl. Alles helemaal in schuimrubber en bubbeltjesfolie verpakt, heel netjes verpakt, gesealde verpakking etc. Maar dat krasjes/deukjes normaal zijn vind ik beetje vaag verhaal.
Pagina: 1