Toon posts:

Video is dood :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was mijn toetsenbord en muis kwijt en kreeg die door rebooten niet terug.

Dus, stekker eruit en 5 min. gewacht, en de pc weer aangesloten. Sprong direct de stop eruit!

Met de pc is het weer oke maar maar mijn videorecorder die op de zelfde groep staat is dood :( Heb hem open en zie dat de zekering nog heel is!

Weet iemand wat ik kan proberen om hem weer aan de praat te krijgen.Ik heb er de ballen verstand van, en laten maken heeft geen zin meer voor zo'n oud beestje

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:15
Heb zo'n ding niet meerdere weerstanden, zekeringen whatever?

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel de zekering van de voeding! Alles wat ik kan zien ziet er goed uit.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:15
Tsja, heb je geen plaatselijke hobbyist in de buurt?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Hebben wij eens met de tv gehad.

Bij ons hielp het om em meer dan een dag uit het stopcontact te laten.

We hadden em neergezet zo van "Hij's kapot" en na 2 dagen probeerde ik het nog een keer en hij staat nu weer vrolijk te schijnen in de kamer :7

Verwijderd

Dit kan nog heel lastig worden, het kan b.v. een condensator zijn, die voorkomt dat de voeding opstart. Of evt. een diode in het secundaire gedeelte v/d voeding. Bij veel video recorders zijn er service kit's beschikbaar met alle componenten in die vervangen kunnen worden in zo een geval. Helaas zijn die niet zo makkelijk voor de consument te krijgen (Althans ik weet niet waar als iemand een tip heeft).

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

elektronika met een eigen wil, nog steeds zo onvoorspelbaar als maar kan :Y)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 11:03 schreef X-terior het volgende:
Dit kan nog heel lastig worden, het kan b.v. een condensator zijn, die voorkomt dat de voeding opstart. Of evt. een diode in het secundaire gedeelte v/d voeding. Bij veel video recorders zijn er service kit's beschikbaar met alle componenten in die vervangen kunnen worden in zo een geval. Helaas zijn die niet zo makkelijk voor de consument te krijgen (Althans ik weet niet waar als iemand een tip heeft).
Dat wordt dus nix. Weet iemand wat maken kost?

Een nieuwe kost toch gauw €200 en deze is S-vhs.

Verwijderd

laat me raden: het is een sony :P

dan zijn de condensatoren in de voeding aan het rotten
als hij nooit uit gaat heb je er geen last van
maar zodra de spanning er een keer afgeweest is dan wil de voeding niet meer starten

als je hem wil laten repareren kost dat rond de 65 euro
( bij ons dan tenminste )

Verwijderd

Topicstarter
Nee, tis een JVC!

€65, dat is nog betaalbaar................

Verwijderd

Mischien is dit een idee.........

[topic=361815/1/25]
Pagina: 1