ik heb hier bij een maat van me met een Diamond MonsterII (voodoo2 8MB) en die werkt niet meer, althans SLECHT
. In Win98 draaide die kaart super! niets geen probs oid.
Ik heb vandaag win2k erop gezet en had daarvoor de drivers al bij x3dfx.com vandaan gehaald. Alles leuk een aardig, ik alles instaleren en directx 8.1 erop(beetje automatisme).
Unreal Tournament daarna, spel wat het meest gespeeld wordt hier, EN DIE WERKT NIET. Je start hem en doet niets, geen geluid geen beeld helemaal niets. Zelfs met de 436 patch niet.
Ik heb de search gebruikt maar daar wordt ik niet wijzer van. Keb wel gelezen dat misschien dx8.1 het probleem is... maar die krijg ik niet uninstalled. dx7 wil niet installeren
voor degene, specs:
Aopen AX6BC mobo
Pentium3 450 (katmai)
256MB SDRAM
Viper330
Diamon MonsterII (voodoo2 8MB)
Windows 2000, geen sp2 ofzo, kale install
Directx 8.1
Wie help mij uit de brand?
Ik heb vandaag win2k erop gezet en had daarvoor de drivers al bij x3dfx.com vandaan gehaald. Alles leuk een aardig, ik alles instaleren en directx 8.1 erop(beetje automatisme).
Unreal Tournament daarna, spel wat het meest gespeeld wordt hier, EN DIE WERKT NIET. Je start hem en doet niets, geen geluid geen beeld helemaal niets. Zelfs met de 436 patch niet.
Ik heb de search gebruikt maar daar wordt ik niet wijzer van. Keb wel gelezen dat misschien dx8.1 het probleem is... maar die krijg ik niet uninstalled. dx7 wil niet installeren
voor degene, specs:
Aopen AX6BC mobo
Pentium3 450 (katmai)
256MB SDRAM
Viper330
Diamon MonsterII (voodoo2 8MB)
Windows 2000, geen sp2 ofzo, kale install
Directx 8.1
Wie help mij uit de brand?
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output