Ik krijg steeds bij capturen een witte balk
. Ik heb de volgende proggie's geprobeerd : Powervcr 2 , Adobe premiere 6.0 , vitrualdub 4.19. Me videokaart is een asus v7700 deluxe. Mobo = Abit kt7a-raid. Hd = maxtor 40 gig 7200 RPM , Dma 4. En meestal krijg ik ook geen geluid er bij
.
Witte balk hoe?(screenshotje please)
Wat is je bron. Voor je geluid moet je wel even in je geluidsmixer aanzetten welk kanaal je wil opnemen
Wat is je bron. Voor je geluid moet je wel even in je geluidsmixer aanzetten welk kanaal je wil opnemen
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Dat ziet er leuk uit....Op zondag 10 maart 2002 11:49 schreef Termi het volgende:
hier is een plaatje : [afbeelding]
Zou het niet aan win2k kunnen liggen
Ik gebruik de nvidia capture drivers...
probeer anders nandub eens.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Heb hier hetzelfde probleem. Alleen met een V8200 en de laatste WDM drivers... V27.32 als videodrivers, dit alles onder XP. Iemand die een oplossing weet???
capturen onder XP(en win2k) heeft bij mij nooit lekker gewerkt. Ik capture dus alleen nog onder win98 (tripple boot)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Kan het niet te maken hebben met copyright o.i.d? Het lijkt me echter sterk dat dit ook gebeurd met programma's van TV...
Hmmmm... Gebeurt dat op alle resoluties? En heb je verschillende softwarecompressies geprobeerd?
Is in ieder geval geen copy-protection. Die ziet er anders uit en bestaat ook voor tv
Al wordt ze bijna nooit gebruikt en hebben bijna alle kaarten er geen last van.
Is in ieder geval geen copy-protection. Die ziet er anders uit en bestaat ook voor tv
Al wordt ze bijna nooit gebruikt en hebben bijna alle kaarten er geen last van.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Is er inmiddels al een oplossing gevonden voor dit probleem ? Ik heb zonet ook eens geprobeerd te capturen via m'n Asus 7700, maar zo'n witte balk is toch hoogst irri 
Probleem treedt op met zowel de video als tv als bron, capture met een andere codec of programma maakt niets uit.
In bv. Virtualdub overlay mode lijkt er niets aan de hand, maar in preview zie je die wite balk wel.
Probleem treedt op met zowel de video als tv als bron, capture met een andere codec of programma maakt niets uit.
In bv. Virtualdub overlay mode lijkt er niets aan de hand, maar in preview zie je die wite balk wel.
OK, OK.... geen reactie, dus:
Conclusie mijn mede-tweaker genoten capturen niet of
ze zijn te lam om hun eigen positieve ervaring te delen met anderen.
Probleemoplossing: uninstall de Nvidia capture drivers (WDM v 1.11) en installeer een oudere versie (1.08).
Conclusie mijn mede-tweaker genoten capturen niet of
ze zijn te lam om hun eigen positieve ervaring te delen met anderen.
Probleemoplossing: uninstall de Nvidia capture drivers (WDM v 1.11) en installeer een oudere versie (1.08).
Pagina: 1