[CS] Awm ok of zeg je nee!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Woei, wat een mooi rijmende topic titel :)
Maar dan nu de vraag: Wat vinden jullie van de awm/awp :?

Ik zelf ben er dol op om mee te spelen al weet ik hoe erg irritant het is om een goede awm'er tegen je te hebben. Campen doe ik er niet mee. dat verziekt het spel imho. Maar zolang mensen er mee lopen heb ik er niks op tegen. Ook vind ik het goed dat je in 1 keer dood bent, anders kun je beter een scout kopen.

Maar nu jullie :)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Awp mag er van mij gerust inblijven. Ik speel er zelf ook wel soms mee. Alleen hij mag wel iets duurder woorden, want hij is te goed voor 4750 (volgens mij) dollar.

[edit]
mp-5 en m4 zijn netuurlijk nog mijn favorite :D

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24
AWP sucked like hell,
maat wat is dat wapen irritant, vooral als ermee gecamped wordt :(
geef mij maar de M4A1 of MP5,
en als iemand de scout gebruikt, dan kan ik dat waarderen,
want daar heb je nog een beetje skills voor nodig
een AWP is richten en schieten, raak=kill :r

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op zondag 10 maart 2002 01:00 schreef Crash-Override het volgende:
AWP sucked like hell,
helemaal mee eens

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Peertje
  • Niet online
AWP sucked like hell,
awp is niet totaal skill loos hoor :+ en idd raak is kill maar zie maar eens te raken voordat je een hs met een m4 krijgt. Ik vind het altijd wel "spannend" om eerder te zijn als je tegenstander met de schietknop te vinden. En idd, als je aan het campen bent is het niet moeilijk om iemand in de recht te schieten, maar als je elkaar allebei in de ogen kan kijken is het toch wat moeilijker ;)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op zondag 10 maart 2002 01:02 schreef Peertje het volgende:

[..]

awp is niet totaal skill loos hoor :+ en idd raak is kill maar zie maar eens te raken voordat je een hs met een m4 krijgt. Ik vind het altijd wel "spannend" om eerder te zijn als je tegenstander met de schietknop te vinden. En idd, als je aan het campen bent is het niet moeilijk om iemand in de recht te schieten, maar als je elkaar allebei in de ogen kan kijken is het toch wat moeilijker ;)
Mee eens, AWM vereist SKILLZ

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op zondag 10 maart 2002 01:02 schreef Peertje het volgende:

[..]

Awp no skill is niet waar, alleen als je mietig spleetje waar ze zeker weten dat ze langs komen en dan schieten is lame daar heb ik ook een hekel aan maar lopen met awm en schieten daar is wel degelijk skill voor nodig ;)

Wrong gequote die daarboven moest ik hebben ;)

Deze dus:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
AWP sucked like hell,
maat wat is dat wapen irritant, vooral als ermee gecamped wordt
een AWP is richten en schieten, raak=kill

• Crash
Op zondag 10 maart 2002 01:07 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Mee eens, AWM vereist SKILLZ
mwoah, ik vind dat je met een Scout meer skills nodig hebt (IMO)

• Peertje
  • Niet online
Op zondag 10 maart 2002 01:26 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

En een glock ook :z

• buzz

[..]

Uhm met een scout schiet je raak en dan is ie niet dood, wat heb je daar nou weer aan :P

Jah een hs, maar ik heb highfps models, en dan kun je niet echt mikken :)

• 7ouis
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op zondag 10 maart 2002 02:44 schreef Peertje het volgende:

[..]

En een glock ook :z
Knife :z

Verwijderd

awp r0x rest kan ik niet dus

• buzz
Op zondag 10 maart 2002 02:49 schreef SuB het volgende:
awp r0x rest kan ik niet dus
dat is dan weer een btje jammer :P

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

[..]

Ik vind scout leuker om mee te sniperen.
Met scout ken je nog lekkere gevechten houden waarbij het spannend wordt.
Met awm als je lukky bent is het meteen afgelopen. En dat is ook zo saai als de tering.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

der is gewoon niks mis met de awp, gewoon goed wapen en de mensen die zeuren kunnen gewoon niet goed strafen. :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Op zondag 10 maart 2002 04:09 schreef YakuzA het volgende:
der is gewoon niks mis met de awp, gewoon goed wapen en de mensen die zeuren kunnen gewoon niet goed strafen. :P
Als ik ga strafen en rond huppelen over het veld dan word ik toch geraakt. Sommige mensen hebben toch wat snellere reactievermogen dan verwacht...

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• AxzZzeL
  • Laatst online: 10:17

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Jammer dat er laatst weer zo'n cheater met zo'n ding zat te lopen. Sta ik bij de_dust bij dat plateautje waar je naar beneden kan kijken en die kisten ziet staan en aan de overkant nog zo'n soot balkonnetje waar je rechts die ingang hebt van dat tunneltje. Sta ik daar zo te w88 tot die terrorists komen (want die komen vaak daaruit). Komt er die cheater aan en nog voor ik wil schieten BAMMMM, dood. Dus das wel lame maar de AWM vindt ik dat die wel moet blijven. Die cheaters zijn gewoon hoogst irritant.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Verwijderd

Awm - Awp mag van mij ook wel blijven...hij doet het goed in kombinatie met een deagle >:)

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 03:48 schreef SeRRveR het volgende:

[..]

Ik vind scout leuker om mee te sniperen.
Met scout ken je nog lekkere gevechten houden waarbij het spannend wordt.
Met awm als je lukky bent is het meteen afgelopen. En dat is ook zo saai als de tering.
Ik vind de scout ook een stuk sportiever dan de awp

Verwijderd

Als hij goed wordt gebruikt mag hij wel blijven...met goed bedoel ik dus meelopen (rushen) met de rest..

maar je hebt ook die :r campers!!!

Dus laat hem maar blijven!! Maar hij moet wel duurder jah

Verwijderd

Wie van jullie gebruikt nu wel eens AW/M in combinatie met een SIG P228 ? vind ik zelf echt fijn spelen, die kleine proppenschieter is veel krachtiger dan je denkt. ik heb er ook een goeie skin voor dan he want dat kleine frutje is niks

Verwijderd

AWM moet erin blijven en ik speel gewoon zoals ik wil ermee.
Als iemand tegen mij gaat zeggen "ga niet campen jij vuile awm slet" dan ga ik JUIST campen. De meeste mensen die dat zeggen kunnen toch nooit verder als 10 m bij me komen... :Z
Want het zijn altijd die mensen die met een mp5je sproeiend overal rond lopen.

De mensen die er nix over zeggen benik bang voor... Die hebben jou zo door en hebben jou binnen no time neer :D ;)

To keep a long and useless story short, Ik zeg awm ok voor wat voor stijl dan ook. Het is dan aan jou om die stijl tegen te gaan (with offcourse help from you're teamm8es ;)).
Ikzelf vind dat de AWM vooral in wars moet blijven, Want dat wapen zorgt meestal voor een ommekeer bij wars... althans.. bij mij :)

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op zondag 10 maart 2002 09:20 schreef AxzZzel het volgende:
Jammer dat er laatst weer zo'n cheater met zo'n ding zat te lopen. Sta ik bij de_dust bij dat plateautje waar je naar beneden kan kijken en die kisten ziet staan en aan de overkant nog zo'n soot balkonnetje waar je rechts die ingang hebt van dat tunneltje. Sta ik daar zo te w88 tot die terrorists komen (want die komen vaak daaruit). Komt er die cheater aan en nog voor ik wil schieten BAMMMM, dood. Dus das wel lame maar de AWM vindt ik dat die wel moet blijven. Die cheaters zijn gewoon hoogst irritant.
Het is pas humor als je in een clan-war een awper bent en aan de overkant bij dat plateau nog een terror ziet staan die ook een awp heeft :P. Wij waren toen allebei als laatste over :) (Last man standing :D). De hele tijd ik schieten hij schieten, snel usp, hij deagle en zo doorgaan :D. Maarja ik had hem toch op het laatst 8-) :P. Ik had helaas geen granaten meer :(.
Maar voor mij mag de awp blijven hoor. Ik kan er net zo goed mee overweg als een colt of mp5 (als ik me dag heb :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Hij moet sowieso flink duurder.. want hij is veel praktischer dan de (veeeel duurdere) automatische snipers. Ik hoorde dat in 1.4 je ook gewoon normaal kon rennen met de AWP enzo?? hmm.. Weetniet of dat het er beter op maakt.. (heb 1.4 nog niet gespeeld, ook nie tna public beta, die flipte bij mij :))

Alleen soms is het net ff te nep als er in Militia 4 AWPers rond lopen bij T..

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Vroeger zou ik direct zeggen: NEEEEEE!
Maar de latste tijd zit ik zelf ook met scout/awp te oefenen, en ik moet zeggen, het wordt steeds grappiger, hele teams uitmoorden zonder dat ze een kogel kunnen vuren roelz >:) . En de scout is gewoon een fantastisch wapen, je kan er mee rennen, en toch is hij superzuiver. Als je de ander raakt, lijkt het voor hem alsof hij amper is geraakt. 2 rake schoten= 100% zeker kill :) .

Steam

• Damian
  • Laatst online: 05-11 14:10

Damian

Insane Obtrusion

AAARRGHH waarom zegt iedereeen toch AWP!!!

het is toch echt een AWM!!!

Arctic Warfare Magnum!!!!

damn, maar dit wapes sucsk toch, dus het maakt niet uit hoe je hem noemt, maar hij zit er bij 1.4 gewoon weer in, en hijs net zo powerfull, dus houd je die AWM lamers in 1.4 ook :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

het is toch echt AWP. want de makers van CS mochten de echte namen van de wapens niet gebruiken want er zat copyright op. AWM is een fake naam volgens mij. Daar heette de ak-47 eerst ook cv-27 ofzo :?

• pica
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op zondag 10 maart 2002 11:55 schreef apocrypha het volgende:
het is toch echt AWP. want de makers van CS mochten de echte namen van de wapens niet gebruiken want er zat copyright op. AWM is een fake naam volgens mij. Daar heette de ak-47 eerst ook cv-27 ofzo :?
Dit is in de retail zo...
Het is idd awm, maar de oude elite noemen hem nog awp, omdat hij vroeger zo heette. Kijk ook maar in de console, daar staat ook blabla killed blabla(1) with awp.

Steam

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op zondag 10 maart 2002 11:55 schreef apocrypha het volgende:
AWP is de fake name, AWM is de echte naam

• Vos
  • Laatst online: 10:35

Vos

AFCA

Op zondag 10 maart 2002 11:58 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Dit is in de retail zo...
Het is idd awm, maar de oude elite noemen hem nog awp, omdat hij vroeger zo heette. Kijk ook maar in de console, daar staat ook blabla killed blabla(1) with awp.
Dus laten we het lekker op awp hounden :Z

En voor degenen die denken dat AWP totaal skillloos is, |:(

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 11:49 schreef JeanLucPicard het volgende:
Vroeger zou ik direct zeggen: NEEEEEE!
Maar de latste tijd zit ik zelf ook met scout/awp te oefenen, en ik moet zeggen, het wordt steeds grappiger, hele teams uitmoorden zonder dat ze een kogel kunnen vuren roelz >:) . En de scout is gewoon een fantastisch wapen, je kan er mee rennen, en toch is hij superzuiver. Als je de ander raakt, lijkt het voor hem alsof hij amper is geraakt. 2 rake schoten= 100% zeker kill :) .
idd scout roelt!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op zondag 10 maart 2002 12:02 schreef Vos het volgende:

[..]

Dus laten we het lekker op awp hounden :Z

En voor degenen die denken dat AWP totaal skillloos is, |:(
AWP is skilloos, goed de een kan het beter als de ander, maar AWM is lame en skilloos!!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Van mij mag die AWM blijven.
Ik ben er alleen geen voorstander van dat de AWM in maps word gebruikt waar het eigenlijk niet kan en dus bijna lame is om het te gebruiken. :)

Ik loop ook liever met een Scout+D-eagle rond, dat is veel leuker.
Wanneer je dan iemand raakt dan is het niet meteen over, en komt je vijand te dicht is de buurt? Pak dan de D-eagle en finish him. :P

Maar ik heb liever dat iedereen stopt met het gezanik over campers, met een scout ga je niet rondrennen alsof je een UZI in je hand hebt. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

AWM moet altijd kunnen, maar als iemand het elke ronde blijft gebruiken (en ik ga er dood door :P) dan wordt het toch wel irritant :(

Campen en Elke ronde hetzelfde = lame

Voor de rest wel cool om zelf soms een AWM te gebruiken, ik prefereer de scout. Is leuker. Klein pufje en niet een keiharde knal en meer actie omdat je twee keer moet schieten.

Wat wel lol was, was in cs_thunder.
Was de eerste keer dat ik zo een ding gebruikte, zat ik als T in de vent. Komen twee CT's, zien me in de vent beginnen te schieten. Maar ze waren zo scheef dat ik opeens merkte dat ik nog leefde :D. Ik mik relaxed op hun hoofden. 2 schoten, 2 headies. LoL! :o

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

[..]

mja het is hetzelfde principe als de awm maar je moet 2x schieten.

Verwijderd

:Z :Z :Z :Z alweer CS gun topic houd het dan ook nooit op

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op zondag 10 maart 2002 12:31 schreef Dark_Neve het volgende:
:Z :Z :Z :Z alweer CS gun topic houd het dan ook nooit op
alweer zon lame ass zeikerd!! houd het dan ook nooit op!! :Z :Z :Z :Z

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-10 12:04

reapher

Z POWER

Op zondag 10 maart 2002 11:59 schreef Damian het volgende:

[..]

AWP is de fake name, AWM is de echte naam
Niet helemaal waar. Er stond eens in het forum van Counter-strike.net heel lang geleden, dat awp een foutje van de makers is. Kan gebeuren natuurlijk.

Volgens mij heet het wapen ook echt AWM/P model p ofzo? <-dit weet ik overigens niet zeker

Click hier niet

• Crash
Op zondag 10 maart 2002 12:27 schreef MM- het volgende:

[..]

mja het is hetzelfde principe als de awm maar je moet 2x schieten.
maar tegenover een scout maak je nog enige kans
elke lame-ass camper kan met een AWP/AWM omgaan
met een scout heb je meestal 2 schoten nodig, dus IMO ook meer skillz

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Scout heb je skill voor nodig! (2x raak in de borst of 1x in het hoofd) Bij de AWM is het 1 shot 1 kill :Z

iStockphoto

• MM-

MM-

Op zondag 10 maart 2002 12:54 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

maar tegenover een scout maak je nog enige kans
elke lame-ass camper kan met een AWP/AWM omgaan
met een scout heb je meestal 2 schoten nodig, dus IMO ook meer skillz
Als je campt is het lame, maar wie campt er nou met een awm?

Verwijderd

de gene die nu zeggen dat awp lame is ... die kunnen het dus gewoon niet. Ik kan ook wel zeggen dat p90 lame is, de uber n00b spray gun. zelfde geldt voor colt btw :p

• Crash
Op zondag 10 maart 2002 13:12 schreef MM- het volgende:

[..]

Als je campt is het lame, maar wie campt er nou met een awm?
ongeveer 75% van alle gebruikers met een AWP/AWM
waarvan de meeste n00bs
ik zeg niet iedereen, want dat is niet waar
er zijn ook wel mensen die ermee rondlopen, ipv campen,
maar dat zijn er maar extreem weinig

Verwijderd

ten eerste...die p in awp staat voor Police. in de eerdere versies van cs was het duys artic warfare police...

en ten tweede....sommige mensen lijken defenden op te vatten als campen...ik zal je geen n00b noemen...maar het is niet meer dan logisch dat het ct team in dust blijft defenden en niet aanvalt. precies omgekeerd in De_maps...

dus als jij objective defenden, wat in die maps het slimst is, opvat als campen is dat jou prob.

campen is met een mp5 achter een CRATE gaan zitten en wachten totdat er iemand langskomt. en DAT is lame...

met een awm een gang guarden is dat NIET. dat jij zo dom bent dat je er gewoon volop inloopt...tsjaa :D

• CU2morO
  • Laatst online: 29-10 17:21
het enige wapen dat lame is in cs is de colt imho

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 12:51 schreef reapher het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Er stond eens in het forum van Counter-strike.net heel lang geleden, dat awp een foutje van de makers is. Kan gebeuren natuurlijk.

Volgens mij heet het wapen ook echt AWM/P model p ofzo? <-dit weet ik overigens niet zeker
In het buy menu staat er dacht ik

AW/M

Ik ga strax counter-striken, dan zie ik het vanzelf wel :P

Verwijderd

colt lame? wtf?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:09
het is Arctic Warfare Magnum / Police model... hetzelfde als je een mp5 / navy hebt . Vandaar dat de afkorting dus AWM, of AWM/P wordt.

Ik vind het prima dat de AWM gebruikt wordt, maar dan wel zoals een sniper rifle gebruikt hoort te worden, positie kiezen en gebied defenden. Als ik een railgun wil dan ga ik wel q2/q3 doen.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
AWP moet zeker erin blijven. En idd wat al aangekaart is er is een verschil tussen snipen en campen, dit is geen deathmatch. Zelf ben ik bagger met awp, maar vind het wel leuk om de uitdaging aan te gaan de die gast met z'n awp proberen te pakken :)
En dat je geen skillz hoeft te hebben ben ik het niet mee eens, anders zou iedereen die hoge scores ermee halen. En dat 1 shot= kill, dus afschaffen, slaat nergens op. Dan kan je zeggen ak is te nauwkeurig op afstand, wnat 2 kogels heb je genoeg aan. MP5 is te nauwkeurig tijdens strafen ook afschaffen. Zo kan je wel doorgaan en alles afschaffen. |:(
Kunnen we lekker met z'n allen gaan kniven :)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:32

inXs

known as inXs

Op zondag 10 maart 2002 13:57 schreef Irons het volgende:

met een awm een gang guarden is dat NIET. dat jij zo dom bent dat je er gewoon volop inloopt...tsjaa :D
Ja dat zal best, maar soms is de keuze niet zo groot en dat zit daar zo'n lame AWP'ertje te wachten! Nee lekker is dat.. Het is gewoon een lame wapen, dat ze veel te sterk hebben gemaakt.. Gewoon eruit gooien en scout laten.. Dat is veel beter!

superB

Verwijderd

ja hij is sterk maar er staat toch ook wat tegenover? hijs duur langzame reload. dus zeur niet

Verwijderd

Ja dat zal best, maar soms is de keuze niet zo groot en dat zit daar zo'n lame AWP'ertje te wachten! Nee lekker is dat.. Het is gewoon een lame wapen, dat ze veel te sterk hebben gemaakt.. Gewoon eruit gooien en scout laten.. Dat is veel beter!
dat wachten heet in dat geval defenden en is dan ook volkomen op zijn plaats.

Op de een of andere manier proberen mensen altijd de regels van een spel zo te buigen zodat ZIJ er het makkelijkst vanaf komen. zo kun je er altijd regeltjes bij gaan verzinnen, dit mag niet, dat mag niet, zo win ik niet, zus win ik niet.

Als je gewoon goed bent, dan boeit et niet of er iemand met een awp bezig is...is diegene met die awp beter dan jij? tsjaa dan heb je pech gehad, en verlies je rondes. hoort er gewoon bij. en is nix lames aan.

Verwijderd

AWM: je hebt er veel, erg veel skills voor nodig om goed te kunnen snipen, ja af en toe es iemand raken met erg veel geluk kan iedereen, maar 'one shot, one kill' snipen vereist heel veel oefening...

degene die zegen dat het wapen 'lame' of 'irritant' is, kunnen gewoon niet tegen hun verlies en kunnen het niet hebben dat een ander beter is..

ik heb nog een discussiepunt voor jullie: is een stipje op je monitor tekenen (miskpunt voor AWM) cheaten?

Verwijderd

ik heb nog een discussiepunt voor jullie: is een stipje op je monitor tekenen (miskpunt voor AWM) cheaten?
rofl!! kzou et niet direct cheaten noemen, maar komisch is et wel *D
maar of je daarover moet discussieren..ze hebben dat crosshair niet voor nix weggehaald...

Verwijderd

AWM/AWP is coole gun
Alleen krijgt hij slechte reputatie van mensen die er echt HARD mee campen ( niet 1 of 2 rondes maar gewoon 30 min langs :Z )

AWM/AWP is geen eens altijd 1 schot = kill
Als je in been ofzo schiet leeft die tegenstander nog, en dat zuigt!

Scout, ja.. langere gevechten?
Sorry, maar ik schiet liever meteen me tegenstander dood in 10 sec dan dat ik 2 minuten sta te schieten

En wat is het nut van "langer" gevecht, tis misschien iets leuker...
Maar hoe langer jij over 1 tegenstander doet, hoe minder je andere mensen kan helpen...

EN die hulp van sniper kan af en toe beslissen of je wint of verliest..

Verwijderd

Van mij mag ie blijven, ik vind alleen wel dat het demotiverend werkt.
Je komt daar aangelopen en als er dan een awmer zit te campen en je bent in een keer dood, dan baal ik wel. Het is niet spannend en je hebt geen schot kunnen lossen.
BOOEEEMMM.... weg, en dan maar weer wachten op de volgende ronde :(

Verwijderd

snapt nou niemand het? die awp is het enige wat de grens bepaalt tussen Cs en ordinaire deathmatch.

Het is juist de BEDOELING dat je niet als een gek om de hoek kunt rushen. dit houd de spanning er nog een beetje in. je moet juist beetje rustig aan doen ipv dat rushen met 5 boeren rechtstreeks naar de BS

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 15:42 schreef Irons het volgende:
snapt nou niemand het? die awp is het enige wat de grens bepaalt tussen Cs en ordinaire deathmatch.

Het is juist de BEDOELING dat je niet als een gek om de hoek kunt rushen. dit houd de spanning er nog een beetje in. je moet juist beetje rustig aan doen ipv dat rushen met 5 boeren rechtstreeks naar de BS
idd, de mensen die sommige aspecten van CS nu al 'lame' vinden zullen het nog zwaar krijgen in 1.4, waarin je waarschijnlijk nog minder als een kip zonder overal heen kan rushen! >:)

• MM-

MM-

Op zondag 10 maart 2002 15:14 schreef Tw^st3D het volgende:
ehm de kogel land volgens mij niet precies in het midden hoor :)

• Ericston
  • Laatst online: 03-11 16:39
Bron
Accuracy International Ltd.

AWM
Afbeeldingslocatie: http://www.accuracyinternational.com/_borders/AWMsmall.jpg
Kaliber: .300 Winchester Magnum, .338 Lapua Magnum

AWP
Afbeeldingslocatie: http://www.accuracyinternational.com/_borders/AWP.jpg
Kaliber: .243 Win, .308 Win

Zoek de verschillen en kijk voor de gein ook eens wat er in het buy menu staat. :)

* Ericston speelt niet meer, maar is wel pro-AWM. 8-)

Verwijderd

verschillen? awp heeft geen dingetje om muzzle flash te verbergen en kleinere magazijntjes..wat zich ofcuz uit in kleiner cal.

en ehmm die standaard is er vast bij awm ook wel op te prikken =]

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 15:52 schreef MM- het volgende:

[..]

ehm de kogel land volgens mij niet precies in het midden hoor :)
I know :)

• P5ycho
Ik vind dat ze de clip size wel naar 5 mogen veranderen, en de reload misschien wat langer als je clip nog niet leeg is. het is niet echt realistisch om elke keer na 1 schot te kunnen reloaden, oneindig zonder penalty. zou je irl 3 clips op zak hebben, dan gaat er veel tijd in zitten om dan met de hand kogels opnieuw in het magazijn te gaan doen.

en waarom noemen we dat ding vanaf nu niet gewoon l96a1, hebben we ook geen gezeik meer over de naam :)

• Booth
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

AWM moet erin blyven, je hebt geen CS zonder sniper rifles, dat kan eigenlijk gewoon niet.
Als mensen gaan zeggen: "Lame camper kom es van je gat af man!!", doe ik juist het tegenovergestelde. Dan weet ik gewoon dat ik goed ben met AWM :) Ik zag laatst iemand die ongelooflijk goed was met TMP :o Dan denk je: neem tog eens een fatsoenlijk wapen!! Maar dat denken anti-Snipers ook, dus laat ik ze met rust..

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Het enigste wat lame is in cs is als je geen support geeft.
Bijvoorbeeld, de Ts rushen b1 de hele tijd en winnen. Het CT team blijft vervolgens base-campen en eentje probeert b1 te redden.

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 16:02 schreef Ericston het volgende:
Bron
Accuracy International Ltd.

AWM
[afbeelding]
Kaliber: .300 Winchester Magnum, .338 Lapua Magnum

AWP
[afbeelding]
Kaliber: .243 Win, .308 Win

Zoek de verschillen en kijk voor de gein ook eens wat er in het buy menu staat. :)

* Ericston speelt niet meer, maar is wel pro-AWM. 8-)
:9 Ik weet het....

Het caliber is verschillend :)
En zoals je in CS ziet tijdens het kopen... koop je .338.

DUS wat voor AW zit er in CS...AWM 8-)

Oh ja.... (NwS) Playboy is ook voor AWM

edit:

voor de liefhebber.... mijn echte CS siggie 8-)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1774545851

• P5ycho
als hier een admin langskomt dan krijgen we een hoop ge-edit :)

Maargoed persoonlijk vind ik die anti-wapen policy ook een beetje een vaag standpunt.

• Schuey
  • Laatst online: 11:30
Op zondag 10 maart 2002 16:54 schreef Natte_beschuitbol het volgende:

[..]

:9 Ik weet het....

Het caliber is verschillend :)
En zoals je in CS ziet tijdens het kopen... koop je .338.

DUS wat voor AW zit er in CS...AWM 8-)

Oh ja.... (NwS) Playboy is ook voor AWM

edit:

voor de liefhebber.... mijn echte CS siggie 8-)
[afbeelding]

:9~, is dit een gas of een elektrische airsoft gun

• Ericston
  • Laatst online: 03-11 16:39
Op zondag 10 maart 2002 16:33 schreef P5ycho het volgende:
Ik vind dat ze de clip size wel naar 5 mogen veranderen, en de reload misschien wat langer als je clip nog niet leeg is. het is niet echt realistisch om elke keer na 1 schot te kunnen reloaden, oneindig zonder penalty. zou je irl 3 clips op zak hebben, dan gaat er veel tijd in zitten om dan met de hand kogels opnieuw in het magazijn te gaan doen.

en waarom noemen we dat ding vanaf nu niet gewoon l96a1, hebben we ook geen gezeik meer over de naam :)
Ok, ok, CS is dan wel niet als realistisch bedoelt, maar om de clip size ook nog aan te passen aan de gameplay is een beetje fout imho.

Daarbij, als je 3 clips (=magazijnen) hebt, kan je gewoon het oude magazijn wegpleuren, gebeurt in het echt ook hoor...
...alleen als je met losse kogels sjouwt moet je ze natuurlijk eerst in je leeggeschoten magazijn proppen voor je ze kan gebruiken.

Ik weet ook niet of jij vaak met AWM schiet, maar de huidige tijd die je moet wachten om opnieuw te mogen schieten is tergend lang als er een gast met een MP5 op je af komt.

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 17:17 schreef Schuey het volgende:

[..]

:9~, is dit een gas of een elektrische airsoft gun
muahahahahaha.....

een semi-auto .223 SIG 552 Commando

Gewoon een echte dus B-)

• Crash
mij hoor je niet zeggen dat ze de AWM/AWP eruit moeten gooien
juist het tegendeel, sniperrifles moeten blijven, anders vern**k je heel CS
maar de prijs mag van mij wel wat omhoog, en het aantal kogels per clip omlaag

opzich heb ik niks tegen dit wapen, het kan af en toe zeer nuttig zijn
(ookal gebruik ik em zelf nooit)
maar als er n00bs mee gaan zitten campen, en dan bedoel ik dus ook echt campen,
is er zo de lol van af, maar ik zal dan extra m'n best doen om die gastjes een paar kogels van mijn M4A1 in hun hoofd te pompen

zolang mensen er goed mee omgaan, dus zo nu en dan er ook mee rushen,
ipv in een hoekje gaan zitten en niet meer van hun reet af komen,
vind ik het ok ;)

edit:

ik zou maar kappen met die wapens te posten, erover op te scheppen en er vragen over te stellen,
anders zit hier zo een slotje op, en zijn een paar mensen een OW rijker |:(

Verwijderd

hmm ik zie het probleem niet....

Als een goede AWM'er blijft lopen en hij knalt je constant af dan is het goed.... MAAR als een n00b (iemand die je dus makkelijk afschiet, tenminste met een beetje skillz) je constant afschiet dan loopt iedereen te zeuren.

tjonge jonge

iedereen die loopt te zeuren laat dus duidelijk zijn zwakte zien.... KAN zelf niet snipen of heeft er geen antwoord op.

• Crash
Op zondag 10 maart 2002 17:30 schreef Natte_beschuitbol het volgende:
hmm ik zie het probleem niet....

Als een goede AWM'er blijft lopen en hij knalt je constant af dan is het goed.... MAAR als een n00b (iemand die je dus makkelijk afschiet, tenminste met een beetje skillz) dan loopt iedereen te zeuren.

tjonge jonge

iedereen die loopt te zeuren laat dus duidelijk zijn zwakte zien.... KAN zelf niet snipen of heeft er geen antwoord op.
ik kan idd niet goed snipen nee, tenminste bij CS :P
maar een goede AWM'er/AWP'er die ermee rondloopt,
vormt een redelijk makkelijk prooi voor mij >:)
(all IMHO)

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Doet me denken aan dat plaatje:
Always fear a sniper..
Unless u encounter them from behind :)

• Crash
Op zondag 10 maart 2002 17:46 schreef Booth het volgende:
Doet me denken aan dat plaatje:
Always fear a sniper..
Unless u encounter them from behind :)
dees:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1355662524

hij's wel lol jah :+

[edit]
woops, beetje lay-out vernaggeld |:(
ff verbeteren
[edit]

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 17:52 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

dees:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1355662524

hij's wel lol jah :+

[edit]
woops, beetje lay-out vernaggeld |:(
ff verbeteren
[edit]
hehehe.. hij is idd goed :D

• Crash
nog eentje, wel een mindere, maar ook met sniper

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2557659127

• MM-

MM-

Op zondag 10 maart 2002 17:32 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

ik kan idd niet goed snipen nee, tenminste bij CS :P
maar een goede AWM'er/AWP'er die ermee rondloopt,
vormt een redelijk makkelijk prooi voor mij >:)
(all IMHO)
dan zal hij niet al te goed zijn ;)

• Crash
Op zondag 10 maart 2002 18:16 schreef MM- het volgende:

[..]

dan zal hij niet al te goed zijn ;)
aan je icoon te zien ben je een AWP/AWM liefhebber,
dus met jou valt niet te praten ;) (NFI)

ach ja, ieder z'n eigen ding, mij zul je er iig nooit mee rond zien lopen

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
NEE dat ding verneukt cs. Hij is te sterk om het zo maar te zeggen!

• Peertje
  • Niet online
Op zondag 10 maart 2002 18:17 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

aan je icoon te zien ben je een AWP/AWM liefhebber,
dus met jou valt niet te praten ;) (NFI)

ach ja, ieder z'n eigen ding, mij zul je er iig nooit mee rond zien lopen
En dat had ik dus ook. Eerst , toen ik er nog niet mee speelde, vond ik de awm lame en zou em nooit tot dat niveau verlagen :r Maar toen kwam ik op ambience... Brak netwerk en kon dus maar met 24 man spelen omdat er niet buiten de hub kon worden gekomen. Toevallig zat ik bij .Mc. de clan die toen op dat moment #1 van NL was. Je speelt wat op een server en toen kwam awp_map.

Damn wat konden die dat goed, dat wil ik ook! En toen ben ik dus ook met awp gaan spelen. Ga gewoon eens op een awp server spelen en je gaat het wel leuk vinden, want de kick is voor mij het grootst wanneer ik iemand met een awp kill. Bij colt of ak heb ik dat totaal niet.

En wat juist het moeilijke is van awm is dat als je het eerste schot mist je meestal ook dood bent. En krijg je 2 man tegen je of meer ben je meestal ook gewoon dood :{

Tot slot mijn mening over puntjes tekenen op je monitor. Mwah omdat nou cheaten te noemen :z Ik heb het niet nodig met awm, je zoomed toch in en het midden van mijn beeldscherm weet ik toch wel te vinden zonder crosshair.

• Neo2K-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:02
ok

Verwijderd

PaiN vindt dat AWM bij het spel hoort. Je hebt benodigde skill nodig om ermee fatsoenlijk te kunnen schieten. Mensen die meteen beginnen te huilen omdat ze neergehaald zijn door een awm zijn bijzonder zielig.

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op zondag 10 maart 2002 17:52 schreef Crash-Override het volgende:
[..]

dees:

hij's wel lol jah

[edit]
woops, beetje lay-out vernaggeld
ff verbeteren
[edit]
Ja die ja :D

Verwijderd

een echte vent snipet met een tmp

• Genghis Khan
  • Niet online
moet er zeker in blijven :). is echt cool om een heel team de lucht uit te plukken en dan zelf 100hp over te houden :o...

• Genghis Khan
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 19:26 schreef VAC het volgende:
een echte vent snipet met een tmp
nee daar raak je lekker veel mee :o.

Verwijderd

:)jah gewoon kogel voor kogel schiete, en "hopen" op een hs, da's echt lol man heb me er weken mee vermaakt, op t laatst was t nie meer leuk, en ben ik met mac10 gaan snipen >:)

• Genghis Khan
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 19:34 schreef VAC het volgende:
:)jah gewoon kogel voor kogel schiete, en "hopen" op een hs, da's echt lol man heb me er weken mee vermaakt, op t laatst was t nie meer leuk, en ben ik met mac10 gaan snipen >:)
dan kan je net zo goed een glock nemen >:).

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
AWP hoort er gewoon bij, en het is best een vet wapen.. Je hebt er ook zeker skills voor nodig..

Verwijderd

idd, net zo lol, ik neem t spel ook totaal NIET serieus, ik speel altijd met de lol-ste wapens uit t spel (glock, dual baretta, 5/7, m3, tmp en mac10) niet met die imo n00b guns zoals de ak en m4, daar spelen genoeg mense mee, t is echt niet moeilijk om daar kills mee te make (imo)

• Crash
Op maandag 11 maart 2002 19:38 schreef VAC het volgende:
idd, net zo lol, ik neem t spel ook totaal NIET serieus, ik speel altijd met de lol-ste wapens uit t spel (glock, dual baretta, 5/7, m3, tmp en mac10) niet met die imo n00b guns zoals de ak en m4, daar spelen genoeg mense mee, t is echt niet moeilijk om daar kills mee te make (imo)
ach jah, als je er maar plezier in hebt :+

Verwijderd

idd, en dat hebbik niet met wapens waarmee je iedereen afknalt met 1 hand aan je muis en in mn andere hand een peuk/koffie/beer (ook niet verkeert opzich, maar als ik daar zin in heb ga ik df1 spele)
starfe, springe, hoppe en full auto da zijn de perfecte ingrediente van een lekker potje cs voor mij

Verwijderd

echt goeie spelers hebben er geen last van... die weten hem wel te ontwijken (covering fire & flashbang) of ze vragen een teammate om hulp... maar ik heb nooit problemen gehad met die awp'ers.... ikzelf mag er ook graag een rondje mee spelen..

en trouwens.... cs is wel (ookal zijn er dingen die ze natuurlijk wel wat minder hebben gedaan) een reality sim, en als je zo'n dikke kogel door je strot heen krijgt moet je idd wel dood zijn.

en je hebt er zeker wel skillz voor nodig... als je een misschot hebt gelost dan gun je je vijanden de kans om dichterbij te komen, en als zij dan een colt (or whatsoever) hebben ben jij 9 van de 10x zelf dood...

ik heb gesproken :)

• Genghis Khan
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 19:45 schreef VAC het volgende:
idd, en dat hebbik niet met wapens waarmee je iedereen afknalt met 1 hand aan je muis en in mn andere hand een peuk/koffie/beer (ook niet verkeert opzich, maar als ik daar zin in heb ga ik df1 spele)
starfe, springe, hoppe en full auto da zijn de perfecte ingrediente van een lekker potje cs voor mij
is ook leuk ja :). maar de grootste kick in het spel vind ik nog altijd dat je je langzaam omhoogwerkt naar het hoogste plekje op de scorelijst :).

Verwijderd

neh, i dont care bout scores, t gaat mij meer om de leuke kills, zoals een gast die op 1 staat met een score van 30-4 ofzo en die dan afknalle met dual baretta, heheheh dan gaan ze schelde joh :) echt lol

• Crash
Op maandag 11 maart 2002 19:46 schreef KaAzKoP het volgende:

[..]

is ook leuk ja :). maar de grootste kick in het spel vind ik nog altijd dat je je langzaam omhoogwerkt naar het hoogste plekje op de scorelijst :).
als je goed genoeg bent uiteraard

* Crash Crash heeft daar meestal niet al te veel moeite mee

ik speel zelf toch liever serieus,
af en toe heb ik wel es zo'n actie dat ik een M249/Para koop en ff rond ga raggen,
alla Q3 of UT >:)

Verwijderd

* Crash heeft daar meestal niet al te veel moeite mee
/quote

o o o wat goed van jouw ;)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 19:58 schreef VAC het volgende:
* Crash heeft daar meestal niet al te veel moeite mee
/quote

o o o wat goed van jouw ;)
jij was me net voor :)

• .GoO