Verwijderd
bART Internet Services
-64Kbyte/sec Downstream
-8Kbyte/sec Upstream
-Goeie provider snel en zeker.
Sonera
-64Kbyte/sec Downstream
-8KByte/sec Upstream
-Slechte provider redelijk snel vaak disconnected.
Ik kan het weten ik heb ze namelijk allebei gehad. Ik heb nu bART en ik ben zo blij als een kind met een nieuwe vlieger op een zonnige dag op het strand met lkkr weer
-64Kbyte/sec Downstream
-8Kbyte/sec Upstream
-Goeie provider snel en zeker.
Sonera
-64Kbyte/sec Downstream
-8KByte/sec Upstream
-Slechte provider redelijk snel vaak disconnected.
Ik kan het weten ik heb ze namelijk allebei gehad. Ik heb nu bART en ik ben zo blij als een kind met een nieuwe vlieger op een zonnige dag op het strand met lkkr weer
maar bij bart heb je toch een download limiet
en chello hebben ze dat daar ook omdat je er overal van die reclame borden van ziet
en chello hebben ze dat daar ook omdat je er overal van die reclame borden van ziet
Nee bART heeft geen limiet (fair use), maar wel service!!
Sonera heeft tegenswoordigs wel een limiet, let daar ff op (staat op de site).
Sonera heeft trouwens ook nog een langzamer (goedkoper) abo.
Sonera heeft tegenswoordigs wel een limiet, let daar ff op (staat op de site).
Sonera heeft trouwens ook nog een langzamer (goedkoper) abo.
Verwijderd
Nou ik zit bij sonera heb een down van 150-370 en up van 30-60..me buurman heeft bart en die zit 100-200 en 15-30. dus al dat gedoe van Bart is beter is bull. Gewoon een kwestie van je reg een beetje tweaken....doe je dat niet...tja dan is bart idd sneller. maar als je ze beide tweakt is sonera toch weer de snelste..en btw ik ben nog nooit gedisconect ????
Grote ONZIN
Eneco (UPC) heeft het modem gelockt op 512kbps downstream en 64kbps upstream. Komt neer op max. ~64kB/s down en max. ~8kB/sec up.
Hoger haal je niet.
Trouwens, de vraag welke provider beter was quicknot/bart is al vaker geweest. Misschien dat je wat vindt als je de search gebruikt..
Eneco (UPC) heeft het modem gelockt op 512kbps downstream en 64kbps upstream. Komt neer op max. ~64kB/s down en max. ~8kB/sec up.
Hoger haal je niet.
Trouwens, de vraag welke provider beter was quicknot/bart is al vaker geweest. Misschien dat je wat vindt als je de search gebruikt..
1 ding snap ik niet, in R'dam kun je dus bij Eneco (UPC) kabelinternet nemen... maar UPC heeft toch van zichzelf CHello ?? waarom dan dat BART en Sonera ??
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Omdat wij in ROTTERDAM graag een goeie mailserver hebben en ook graag zonder veel probelemen i-netten.
Verwijderd
In het jaar 2001 neemt Chello ook alles over in Rotjeknor dan zijn Bart en Sonera niet meer en kun je alleen maar via Chello internetten
Paar maanden geleden is 'Eneco kabeltv & telecom' overgenomen door UPC. Aangezien je bij Eneco altijd kon kiezen tussen bART en Quicknet/Sonera is dat gewoon door blijven lopen (contracten etc.)
heb ik via de eneco van die formulieren aangevraagd voor kabelinternet.. denk je toch iets van bart en sonera te krijgen..
maar nou kreeg ik allemaal CHello dingen ...
maar nou kreeg ik allemaal CHello dingen ...
Ik ben fan van dingen
Pagina: 1