Toon posts:

KPN Smartvox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Smartvox Basic V.24 ISDN (KPN) werkt niet in combinatie met WinXP weet er iemand hoe ik deze wel
kan laten werken d.m.v. software.

<font color=red>Mod break: Graag geen greetz oid onder je post zetten, zie *hier* waarom niet.</font>

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

(geen greetz onder je post, lees even de FAQ door!)
Heb je gezocht voor bepaalde drivers voor dat ding?
Meestal werken de win2k drivers ook prima, moest dat ook effe zoeken voor mijn webvox.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor die greetz, dat was niet mijn bedoeling.
Ik heb drivers gezocht op de KPN website maar kon alleen een update vinden, ik heb geprobeerd de orginele installatie cd rom te gebruiken maar dan wil die de software niet installeren.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Is die update dan niet geschikt?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan die update pas installeren al ik de orginele software heb geinstalleerd, hij is al 2,5 jaar oud. Maar een nieuwe KPN modem kost al gauw rond de €75,- dus dat schiet niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan die update pas installeren al ik de orginele software heb geinstalleerd, hij is al 2,5 jaar oud. Maar een nieuwe KPN modem kost al gauw rond de €75,- dus dat schiet niet op. Als ik wist wie die modem heeft gefrabiceerd dan zou ik op hun website kunnen kijken, want kpn maakt zelf geen modems voor zover ik weet.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Fritz! AVM
is de fabrikant.
Iniedergeval van de WebVox, waarschijnlijk ook wel van dit ding ...

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

ik zit hier ook via XP en de SmartVox maar heb totaal geen problemen

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
als het echt niet wil & je echt desperate bent,
kun je altijd nog dat ding onder win2k o.z.i.d. installeren en dan win2k updaten naar windows XP, dan neemtie de drivers mee..
Pagina: 1