Toon posts:

plextor 24/10/40 probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze brander en volgens mij doet hij het langzamer dan normaal :?
Ik had n.l. een paar reviews gelezen en van andere gehoord dat hun sneller gingen :?
Ik heb net een screenshot gemaakt, ik gebruik nero en ik had gebrand op cds die 24x verondersteunen (platinum) en ik had nero ingesteld op 24x.

http://members.home.nl/rendie/brand.JPG

Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben, hebd e brander sinds afgelopen woensdag.

Alvast bedankt :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
plaatje werkt niet :(

Verwijderd

Topicstarter
nu wel :)

Verwijderd

komt omdat ie niet constant op 24x brandt, hij begint bij 12 d8 ik, als de cd het aankan, gaat hij naar 16x, en als de cd dan nog niet kuttig gaat doen, dan gaat hij naar 24x

Verwijderd

Waarschijnlijk ligt het aan het feit dat een 24X brander eerst kijkt of ie wel op 24X KAN branden op een CD. Lukt dat niet dan gaat ie langzamer branden. Dat zal wel het geval zijn denk ik. Trouwens, 5:46 is niet heel traag om een CD'tje te bakken. Wil je sneller branden, dan zal je betere CD's moeten kopen. Deze platinums vind ik over het algemeen ook niet echt super. (lees: :r )

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 23:38 schreef carnman het volgende:
komt omdat ie niet constant op 24x brandt, hij begint bij 12 d8 ik, als de cd het aankan, gaat hij naar 16x, en als de cd dan nog niet kuttig gaat doen, dan gaat hij naar 24x
Maar kan toch niet zijn dat iemand met een 16x philips brander me plextor eruit trekt :?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

ik brand met een 24x in 4.10

Verwijderd

Damn, weer te laat. Ik moet toch wat kortere verhaaltjes gaan typen ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 23:39 schreef Funzo het volgende:
Waarschijnlijk ligt het aan het feit dat een 24X brander eerst kijkt of ie wel op 24X KAN branden op een CD. Lukt dat niet dan gaat ie langzamer branden. Dat zal wel het geval zijn denk ik. Trouwens, 5:46 is niet heel traag om een CD'tje te bakken. Wil je sneller branden, dan zal je betere CD's moeten kopen. Deze platinums vind ik over het algemeen ook niet echt super. (lees: :r )
Ok dan ga ik nu die cd branden die erbij zat (cd-rec van plextor 74min).

Post ik zow in hoeveel tijd hij die gebrand heeft.
maar ik zat te twijffelen omdat me lereen zei dat ie sneller branden :? Die vond het raar dat ik 6 min zei met me plex 24x :?

Verwijderd

Theoretisch zou ie in 3,5 minuten een volle 74 minuten CD kunnen branden (3 minuten data en +/- een half minuutje lead-in en lead-out enzo) volgens mij. Dus er is nog wel winst te behalen, qua tijd.

Verwijderd

Topicstarter
3 min 57 voor 72 min audio.
Is dit normaal :?

Verwijderd

Ja, die 3,5 minuten zal een brander theoretisch kunnen halen, bijna altijd zal het langer duren dan dat.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Afbeeldingslocatie: http://www.plextor.be/english/images/technical/powerec_flow.gif

Dit bedoel je?

Verwijderd

Jah, zowiets ja... :)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op zaterdag 09 maart 2002 23:58 schreef Terw_Dan het volgende:
[afbeelding]

Dit bedoel je?
ik doe nu 12 min. over een CD met mn plex 24/10/40... maar dat komt omdat mn DVD speler niet zo snel kan lezen... :P :P
Pagina: 1