[PS2] Metal Gear 2: Sons of Liberty

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 11:40

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Mja, maar even een nieuw topic ge-opend aangezien mijn vraag niks met het in de winkel liggen van dit spel heeft te maken.

Ik heb net het eerste deel van de game gespeeld (zwaar cool, l33t, heftig en meer van dat soort dingen) maar ik kom er tot mijn verbazing achter dat wanneer je een ander antwoord kiest in het begin (bij de vraag, heb je vorige spel wel/niet gespeeld) je het hele eerste deel niet speelt?

Ik vond het namelijk al zo vreemd dat ik allemaal van die n00b instructions kreeg met Raiden nadat ik eerst 3 uur die-hard action met Sneekie overleefd had.

Dan begin je dus gelijk met Raiden? En wanneer speel je dan later alsnof het gedeelte met Snake? Of speel je dat helemaal niet?

Ik heb het allemaal niet zo gevolgd voordat deze game uit was. Maar heb wel Metal Gear op de PS1 uitgespeeld.

Verwijderd

Hey, ik ben nu ook net in het tweede gedeelte. Ik vind die Raiden eigenlijk best een lachwekkend figuur hoor, vooral je nieuwe 'save-game contact'. :D "Do you know what day it is, tomorrow?"

Maar om ff op je vraag terug te komen, als je het eerste gedeelte overslaat speel je volgens mij idd niet meer met Snake. In MGS2 dan. :P

Het is trouwens Metal Gear Solid 2.

Verwijderd

Hij is zeker heel goed, maar volgens mij speel je allebei de delen maakt niet uit met welk antwoord. Alleen als je een andere antwoord geeft krijg je meer film. Als je zegt dat je metal gear solid 1 niet gespeeld heb krijg je daar wat meer info over.

Maar vind Raiden eigenlijk ook wel geinige gast. Maar vind het echt een top spel :9~

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 02:15 schreef super_vegeta het volgende:
Hij is zeker heel goed, maar volgens mij speel je allebei de delen maakt niet uit met welk antwoord. Alleen als je een andere antwoord geeft krijg je meer film. Als je zegt dat je metal gear solid 1 niet gespeeld heb krijg je daar wat meer info over.

Maar vind Raiden eigenlijk ook wel geinige gast. Maar vind het echt een top spel :9~
Maar hoe speel je het Snake gedeelte dan wanneer je met Raiden begint? Lijkt me beetje vreemd om na Raiden 2 jaar terug te gaan en dan met Snake te spelen. Tenminste, andere oplossing kan ik zo snel niet verzinnen eigenlijk.

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Op zondag 10 maart 2002 02:45 schreef keldon het volgende:

[..]

Maar hoe speel je het Snake gedeelte dan wanneer je met Raiden begint? Lijkt me beetje vreemd om na Raiden 2 jaar terug te gaan en dan met Snake te spelen. Tenminste, andere oplossing kan ik zo snel niet verzinnen eigenlijk.
Je begint niet met Raiden...
De eerste uren :D speel je met solid.
de "1e" deel dus
bij de "2e" deel speel je met raiden je ziet elkaar wel nog.

nadat je het spel hebt uitgespeeld kijk je maar naar de sf-dvd die erbij zit.
daar wordt alles heel mooi uitgelegd over waarom enz. enz. :)
verder zit ik nu ook een beetje in de problemen

trouwens :) raiden heeft relaxte tatoo's :D
als je ver genoeg bent begrijp je wel wat ik bedoel ;)

Imperfectionist.

Verwijderd

We zijn het er dus allemaal wel over eens dat die Raiden helemaal niet zo'n mietje is. :)

• Raimond613
  • Laatst online: 19:43

Raimond613

Simracer

IK vind het ook een beetje vaag allemaal, en stom dat Konami dit zo gedaan heeft, want zo mis je een heel stuk van het spel. Ik ben BTW wel begonnen met snake, dus ik heb er gelukkig geen last van :)

iracing profile

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 10:14 schreef 007 het volgende:
We zijn het er dus allemaal wel over eens dat die Raiden helemaal niet zo'n mietje is. :)
Denk niet iedereen but I agree. :)
Dat gejank om Rose heen heeft iedere relatie zou ik zo denken dus naja, "Hoort er bij" :)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 04:14 schreef Ra5a het volgende:

[..]

Je begint niet met Raiden...
De eerste uren :D speel je met solid.
de "1e" deel dus
bij de "2e" deel speel je met raiden je ziet elkaar wel nog.
Je begint dus wel met Raiden wanneer je aangeeft bij het starten van het spel dat je MGS1 nooit gespeeld hebt.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:40
idd, ik gaf op dat ik nog nooit had gespeeld, begon op dat booreiland met Raiden.
Later andere geprobeerd waarop ik had aangegeven dat ik em wel had gespeeld en toen kwam in je in dat demo level met snake.

Flickr | Lego collectie

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Aha dus als je het hele spel wilt spelen moet je zeggen dat je mgs1 gespeeld hebt ookal hebbie dat nie gedaan :? :P

Echt kut dat ik geen geld meer heb voor dit spel :'(

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Maar dan klopt het toch wel? Als je zegt dat je metal gear solid niet hebt gespeeld dan begin je met raiden. Zonder kennis van snake, van wie hij dus niet weet wie het is. Dus dan kan een nieuwbie niet weten dat pliskin snake is.

TMAXTINT

• -TheNose-
  • Laatst online: 14-01 09:01
Inderdaad ja, vind het ook een vreemde constructie

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 13:15 schreef Marruk het volgende:
Maar dan klopt het toch wel? Als je zegt dat je metal gear solid niet hebt gespeeld dan begin je met raiden. Zonder kennis van snake, van wie hij dus niet weet wie het is. Dus dan kan een nieuwbie niet weten dat ***** ***** is.
Grrr... Dat wist ik dus nog niet.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Als je dat niet wist :) man het is zo opvallend.

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 13:33 schreef MM- het volgende:
Als je dat niet wist :) man het is zo opvallend.
Ik dacht dat het Liquid (toch?) weer was, omdat hij zo'n last van zijn arm heeft. :+

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
sorry 007 :o

TMAXTINT

Verwijderd

Hehe ingewikkeld allemaal heh? Ik vind het spel echt gewoon zwaar roelen :D

Lekker belangrijk dat je met Raiden verder gaat, je komt Snake toch nog wel tegen, en de gameplay is verder hetzelfde.

Die kleine dingetjes in het spel doen het em gewoon: uitglijden over de vogelstront, een snurkende guard in een kast douwen en er zelf langs gaan staan als het attack team komt >:)

Net het stuk met de Harrier gespeeld, zwaar roelen man >:)

Verwijderd

dat wist ik al dat het
spel ruleerd hij is mega vet

Verwijderd

/me is zo'n die-hard dat ik net gewoon in het heetst van de eindstrijd de tijd heb genomen om m'n (ingame) camera te pakken en een foto van de boss te maken...eigenlijk best wel ziek, maar wel een hele mooie foto geworden :D

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Patser! :)
Maak daar ook eens echte cam pics van :)

Zit ik dan.. ben nog maar net bezig met MGS2, en heb net de een na laatste C4 verwijderd (strut E, bij de harrier) :+
Maar wat een sfeer.. heerlijk!

En zonde voor diegene die het eerste stuk met snake niet speelt... ok.. je mist het 1 en ander van het verhaal (ga het MGS1 verhaal maar lezen bij de extra's.. iets meer als 100 schermen :) ), maar daar zit ook nog zoveel in! (dat stukje Liquid/Ocelot.. hehe.. super)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 13:26 schreef Creepy het volgende:
Patser! :)
Maak daar ook eens echte cam pics van :)

Zit ik dan.. ben nog maar net bezig met MGS2, en heb net de een na laatste C4 verwijderd (strut E, bij de harrier) :+
Maar wat een sfeer.. heerlijk!

En zonde voor diegene die het eerste stuk met snake niet speelt... ok.. je mist het 1 en ander van het verhaal (ga het MGS1 verhaal maar lezen bij de extra's.. iets meer als 100 schermen :) ), maar daar zit ook nog zoveel in! (dat stukje Liquid/Ocelot.. hehe.. super)
Hmm zou iedereen het wel kunnen waarderen als ik een camshot van de eindbaas hier post?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

was wel een coole eindbaas hoor :) Was niet eens zo moeilijk als je goed geoefent had.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 14:29 schreef MM- het volgende:
was wel een coole eindbaas hoor :) Was niet eens zo moeilijk als je goed geoefent had.
Neuh hij is goed te doen...tis alleen even wennen hoe je hem het beste aan kan pakken maar dat is altijd zo :)

hier toch maar even fotootje (niet geweldige kwaliteit)

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/solidus.jpg

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 12 maart 2002 13:27 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Hmm zou iedereen het wel kunnen waarderen als ik een camshot van de eindbaas hier post?
Met een screenshot heb ik geen problemen hoor.. zolang je maar geen avi's neerzet, geen nieuw zelf gemaakt MGS2 ending theme, en niet verteld hoe je de eindbaas om zeep helpt :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Op dinsdag 12 maart 2002 18:25 schreef Creepy het volgende:

[..]

Met een screenshot heb ik geen problemen hoor.. zolang je maar geen avi's neerzet, geen nieuw zelf gemaakt MGS2 ending theme, en niet verteld hoe je de eindbaas om zeep helpt :)
Ja idd wil zelf allemaal uitzoeken hoe je die eindbaas om zeep helpt! :)

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:15 schreef Frodo19 het volgende:

[..]

Nou dat is moeilijk als je maar 1 mogelijkheid heb om hem te verslaan :D

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Op dinsdag 12 maart 2002 19:15 schreef Frodo19 het volgende:

[..]

Solidus is makkelijk..
gebruik iets wat je tips geeft (nee niet GOT) :+

Imperfectionist.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Op dinsdag 12 maart 2002 19:21 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Nou dat is moeilijk als je maar 1 mogelijkheid heb om hem te verslaan :D
Dat kan wel zijn maar ik wil toch eerst liever zelf proberen mocht het dan niet lukken dan komt ik het alsnog wel even vragen hiero. :P
Pagina: 1