Ik heb dus nu een Maxtor 30,7Gb 7200RPm hardeschijf en deze werkt wel goed en ziet er ook nog mooi nieuw uit enzo. Aleen nu weet ik niet zo goed of ik deze ook zal verkopen en een nieuwe Maxtor kopen of deze schijf houden ( Zo bespaar ik weer wat ). Ik heb bijna altijd zo`n beetje 10Gb over van die 30,7Gb. Is dit genoeg? En heb ik er nog lang plezier van, aangezien spellen steeds meer hardeschijf ruimte nodig hebben..
Hoe kan een ander dat nou voor jou bepalen
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
ik heb 60gb en 500mb over
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Een tip: koop een cdwriterOp zaterdag 09 maart 2002 22:10 schreef the_virus het volgende:
ik heb 60gb en 500mb over
heb ik 
ik ben de gelukkige eigenaar(dig) van een 36x plextortje.
ik ben de gelukkige eigenaar(dig) van een 36x plextortje.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
ja hoor, en je kan ook veel 24x cd's testen en dan zien of ze ook op 36 willen.
meeste willen wel, die naamloze eurocd's niet hoor.
trouwens de brander doet dat automatich als je aan het branden bent, maar ik heb geen problemen
meeste willen wel, die naamloze eurocd's niet hoor.
trouwens de brander doet dat automatich als je aan het branden bent, maar ik heb geen problemen
Ik heb 120GB en slechts een paar GB over.
Maar als je efficeint met je ruimte om kunt gaan, kun je het beste gewoon je hdd blijven gebruiken.
Maar kun je dat niet het beste beslissen (beetje loos topic imho)
Maar als je efficeint met je ruimte om kunt gaan, kun je het beste gewoon je hdd blijven gebruiken.
Maar kun je dat niet het beste beslissen (beetje loos topic imho)
ik heb wel 3/4 van mn hd vol zitten met homemade divxen en iso's van spellen en (het belangrijkste) een 8gb .gho van mn c:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()