Provider gezocht voor een kennis

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Hey mannen/dames,

Graag een beetje hulp gezocht bij het zoeken van een provider.
Een maat van mij heeft onlangs (8 of 9 maart) zo'n mooie brief ontvangen van de provider "Chello" ja inderdaad "de" brief over het datalimiet..
Nu ben ik hem aan het proberen te helpen met zoeken naar een goede provider liefste ADSL, liefste 1024Kbits (128KBPS)
En een hoge of liefts geen datalimiet... een goede FUP kan ook niet verkeerd zijn..
Sateliet is wel snel maar heeft een datalimiet..
Dus als je iets weet post het even.

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

En gelukkig weten we ook waar hij woont :?

Senri no michi mo ippo kara

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MxStream fast(icm Tiscali/planet/enz)/Cistron

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Maar als ik zeg dat hij ADSL wil hebben kan hij toch (bijna) elke provider nemen!!!!
Maar goed.. rond Amsterdam

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dat chello datalimiet gezeur moet je nie zo serieus nemen, heb genoeg van chello afgehaald in de tijd dat ik t had, en nog nooit iets gehoord

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 09 maart 2002 22:32 schreef Hubert het volgende:
dat chello datalimiet gezeur moet je nie zo serieus nemen, heb genoeg van chello afgehaald in de tijd dat ik t had, en nog nooit iets gehoord
ze beginnen er nu net mee, en ze hebben al 25 mensen afgesloten(gebruik de search maar, er zijn al een paar topics over)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
De enigste ADSL provider die GEEN DATALIMIET aanbied is Eweka. Bij elke andere KAN je gezeik krijgen over dataverkeer....

Verwijderd

Er zijn laatste tijd al veel van dit soort topics langsgekomen. Ik raad je dan ook aan de search te gebruiken en even een kijkje hier te nemen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2
Deze gaat dan dus ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.