Compatability FP + Opera

Pagina: 1
Acties:

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Ik vroeg me af of dit eigelijk bekend was?

na een beetje rommelen kwam ik tot de conclusie dat zowel als ik vanaf me win2k boot als me winxp (ja zeg maar nix) boot de FP een tikkeltje vergaard is in Opera...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/spqrcsclan/fpvaag.GIF

soz 4 layout & vage gif ;)

zal client side wel nie veel aan te doen zijn, maar heeft dit te maken met een javascriptje wat niet goed laad oid? (heb overigens de versie _met_ java jah ;))

• rvanlooijen
Ook moet ik dr bij vermelden dat ik normale posts op GoT nie kan lezen, newayz, realiseer me dat dit eigelijk wel vaker voorbij is gekomen d8 ik... Dan rest slechts de vraag: doen jullie hier nog wat mee? Vind t op zich wel jammer natuurlijk...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dit lijkt meer een probleem met het cache of je eventuele proxyserver, anders was dit wel vaker gemeldt :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• rvanlooijen
Op zaterdag 09 maart 2002 22:15 schreef Wouter Tinus het volgende:
Dit lijkt meer een probleem met het cache of je eventuele proxyserver, anders was dit wel vaker gemeldt :).
Geen cache (clear) en ik gebruik geen proxy, zelfs geen NAT, heb t met een vpnnetje gefixed... Zwaar vaagz0rz...

Zal zo nog wel f screenie van me GoT posten, verklaar dat met cache ;) (zit namelijk nu met iexplorer in 2k dus)

en nog 1 thingy: (jaja ik zeikurd :P) ik herkend bepaalde banners (oa op got/tweakers) als download, maar das een ander probje...

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Ikzelf gebruik Opera voor Linux, dat gaat best aardig, alleen wil GoT soms niet, dan zie ik slechts een banner en een half logo. De cache leegknikkeren helpt dan wel. In Windows 2000 prof is Opera bij mij nogal instabiel maar dit soort dingen heb ik nog niet gezien.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun