cd-rom spelers niet meer herkend door Windows

Pagina: 1
Acties:

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 21:06
Ik heb twee cd-rom spelers in me computer (DVD en RW) en sinds de installatie van Nero 5.5.5.6 en/of Norton Utilities 2002 herkent me Windows XP ze niet meer :(. Ik zeg en/of omdat ik ze tegelijk heb geinstalleerd (ik weet t, dom dom dom). Thus ik ze allebei verwijderen, maar nu doen me cd-rom spelers het nog niet :'( Bij hardware info staat "Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)". Thus ik met de probleemoplosser proberen op te lossen, maar die had er ook geen oplossing voor |:(
Er staat dat er een registerfout is, thus ik Ontrack Fix-It geinstalleerd, en daarmee de RegistryFixer gedraait, maar dat heeft het probleem nog niet opgelost.
Toen kwam ik maar met grover geschut aan en heb ik Windows XP gereinstallt (over de huidige install heen) maar nu is het nóg niet opgelost :'(
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit kan ook een virus zijn dat ervoor zorgt dat de drive niet meer herkend wordt.

en dit moet in OM + zoeck

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
k heb t gehad met een bootsectorvirus :)

werkte ze ook niet meer, en dit lijkt me dus meer SA dan OM in principe :)

• Ed.
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

was dat niet iets van de nero versie?

moest je ergens een registery key veranderen heb ik laatst gelezen, gewoon ff zoeken met de search en je komt er wel uit

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

maar ff naar OM sturen

• Ruuddie
Ik heb gezocht naar waar t aan kan liggen. Iemand zei dat het kan liggen dat ik eerst CloneCD erop had staan, en daarna Nero 5.5.5.6 erop had gezet. Thus ik CloneCD eraf gegooit, en dan Nero 5.5.5.6 er weer op gezet, maar hij doet t nu nog niet |:( Toen weer Nero 5.0.2.8 erop gezet, maar dat heeft ook al niet gehoplen :(

Weet iemand welke key ik dan moet veranderen in t register?

• Ruuddie
't Is al opgelost:

1. Ga naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
2. Verwijder de upperfilter en de lowerfilter

Ze doen t weer :) :) :) :)
Pagina: 1