Dit vind ik zo jammer he van westwood. Waarom werken ze niet gewoon door en brengen ze een ECHT C&C spel uit waarin nod/Gdi het uitvechten, of Amerika en rusland weer in de klinch met elkaar liggen. Dat maakt voor mij het C&C game gebeuren zo tof. Renegade ook. Het is een vetjes spel.Groot nieuws uit de stal van Westwood deze keer! Het bedrijf bracht onlangs nog maar C&C: Renegade uit of hier is al een nieuwe telg in de serie; Command & Conquer 'Generals'. Met deze nieuwe titel laat het bedrijf ook eindelijk het 2D Tijdperk achter zich, ze gaan deze keer voor een volledig nieuwe 3D engine. Het spel zou dus niet gebaseerd zijn op de Dune engine.
Command & Conquer: Generals speelt zich 20 jaar in de toekomst af, waarin jij de leiding hebt over twee grootmachten, de USA en China, en tenslotte nog een kleinere groepering, een terroristische organisatie 'The Global Liberation Army'. Veel over het verhaal weten we spijtig genoeg nog niet, daarvoor is het wachten op EA.
Naast C&C: Generals zal er nog een derde C&C spel uitkomen, Red Alert 3? Over een releasedate wilt men nog niet spreken bij EA.
bron: Infolder.com
RA 2 vond ik ook best vetjes. Zelfs Tiberian Sun vond ik rocken. (terwijl de rest het zwaar vond sucken) ik vraag me nog altijd af of er een vervolg op komt omdat het einde van Firestorm (uitbreiding daarvan) nogal raadselachtig was.
Verder aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook tof dat ze nu weer in 3d werken. Laat ons hopen dat deze engine getweaked wordt zodat ie beter als ever draait.