[C&C] Nieuw C&C game! C&C Generals

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27
Groot nieuws uit de stal van Westwood deze keer! Het bedrijf bracht onlangs nog maar C&C: Renegade uit of hier is al een nieuwe telg in de serie; Command & Conquer 'Generals'. Met deze nieuwe titel laat het bedrijf ook eindelijk het 2D Tijdperk achter zich, ze gaan deze keer voor een volledig nieuwe 3D engine. Het spel zou dus niet gebaseerd zijn op de Dune engine.

Command & Conquer: Generals speelt zich 20 jaar in de toekomst af, waarin jij de leiding hebt over twee grootmachten, de USA en China, en tenslotte nog een kleinere groepering, een terroristische organisatie 'The Global Liberation Army'. Veel over het verhaal weten we spijtig genoeg nog niet, daarvoor is het wachten op EA.

Naast C&C: Generals zal er nog een derde C&C spel uitkomen, Red Alert 3? Over een releasedate wilt men nog niet spreken bij EA.

bron: Infolder.com
Dit vind ik zo jammer he van westwood. Waarom werken ze niet gewoon door en brengen ze een ECHT C&C spel uit waarin nod/Gdi het uitvechten, of Amerika en rusland weer in de klinch met elkaar liggen. Dat maakt voor mij het C&C game gebeuren zo tof. Renegade ook. Het is een vetjes spel.
RA 2 vond ik ook best vetjes. Zelfs Tiberian Sun vond ik rocken. (terwijl de rest het zwaar vond sucken) ik vraag me nog altijd af of er een vervolg op komt omdat het einde van Firestorm (uitbreiding daarvan) nogal raadselachtig was.

Verder aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook tof dat ze nu weer in 3d werken. Laat ons hopen dat deze engine getweaked wordt zodat ie beter als ever draait.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 maart 2002 21:17 schreef webkabouter het volgende:

[..]

Dit vind ik zo jammer he van westwood. Waarom werken ze niet gewoon door en brengen ze een ECHT C&C spel uit waarin nod/Gdi het uitvechten, of Amerika en rusland weer in de klinch met elkaar liggen. Dat maakt voor mij het C&C game gebeuren zo tof. Renegade ook. Het is een vetjes spel.
RA 2 vond ik ook best vetjes. Zelfs Tiberian Sun vond ik rocken. (terwijl de rest het zwaar vond sucken) ik vraag me nog altijd af of er een vervolg op komt omdat het einde van Firestorm (uitbreiding daarvan) nogal raadselachtig was.

Verder aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook tof dat ze nu weer in 3d werken. Laat ons hopen dat deze engine getweaked wordt zodat ie beter als ever draait.
Je vind het jammer dat westwood, naast de Red Alert en Tiberian serie (die overigens nog gewoon verder gaan), een nieuw spel uit brengt?

Anyway, er is al een C&C: Generals topic een eindje naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Lijkt me juist cool, weer een nieuwe game, met dus ook nieuwe goeden, en bad guys. En weer wrede technologien. Zoals NOD Obelisk of Light had en de Soviets de Teslacoil.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Het hele gebeuren van C&C en Red Alert is helemaal uitgemolken, en EA vind het tijd voor iets nieuws.
Dat kan ik overigens heel goed begrijpen, want EA is godsgruwelijk rijk geworden met die formule.

Een nieuw verhaal, nieuwe units, en alles in 3D. klinkt toch te mooi om waar te zijn ? Ik wens EA veel succes met het ontwikkelen van dit spel. Persoonlijk zie ik wel of het wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

eh waarom maak je een hele nieuwe topic weer hiervoor aan?

op spielerij staat al een heel groot topic hierover.

maar goed ff ontopic:
voordat je je conclusies trekt over deze nieuwe c&c zou ik eerst afwachten tot dit spel daadwerkelijk uit is.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 22:31 schreef CyberTijn_ het volgende:
Het hele gebeuren van C&C en Red Alert is helemaal uitgemolken, en EA vind het tijd voor iets nieuws.
Dat kan ik overigens heel goed begrijpen, want EA is godsgruwelijk rijk geworden met die formule.

Een nieuw verhaal, nieuwe units, en alles in 3D. klinkt toch te mooi om waar te zijn ? Ik wens EA veel succes met het ontwikkelen van dit spel. Persoonlijk zie ik wel of het wat wordt.
Euhm Westwood maakt nog steeds alles zelf hoor, alleen omdat ze overgenomen zijn door EA mogen die overal hun lelijke logootje bijplakken.
EA doet dus helemaal geen bal (behalve de boel financieren misschien).
Pagina: 1