Hallo, dit is de server, ik probeer bij gahtering.tweakers.net in teloggen maar dat gaat niet dan komt er pagina kan niet worden weergeven, en hier gaat het wel. paar dagen terug ging het ook nog goed bij die client. op die client staat xp op deze ook. wat kan het zijn, ik denk niet dat het aan deze lig en ook niet aan die andere.
Zo zal het al ietsje meer lukken.Op zaterdag 09 maart 2002 21:10 schreef jeroenj het volgende:
Hallo, dit is de server, ik probeer bij gaTHering.tweakers.net in teloggen maar dat gaat niet dan komt er pagina kan niet worden weergeven, en hier gaat het wel. paar dagen terug ging het ook nog goed bij die client. op die client staat xp op deze ook. wat kan het zijn, ik denk niet dat het aan deze lig en ook niet aan die andere.
gathering.tweakers.net
zul je bedoelen JVH... verbeter hem dan ook goed
edit: snel editen he
edit: snel editen he
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dat staat er toch echt hoor Lunatic.Op zaterdag 09 maart 2002 21:13 schreef LuNaTiC het volgende:
gathering.tweakers.net
Bril?
Lang leve de edit
Verwijderd
Ja, nog ff en dan is het het jaar 2008 van vroegerOp zaterdag 09 maart 2002 21:17 schreef jeroenj het volgende:
Wahaha, ik zat inderdaad al in het jaar 2008. man van de toekomst he
[edit]
smijl
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()