Counterstrike ping 950 (Chello + XP ICS)

Pagina: 1
Acties:

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
ik heb chello en dat komt binnen op de pc van mn pa en dan gaat het met 10 mbit door naar mijn pjoeter. maar als mijn pa iets download schiet mn ping in cs opeens door naar 950 i.p.v. de 38 die ik normaal heb en dan is er geen lol meer aan :( Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?

een wanhopige counterstriker :P

• MadMod
btw draai op allebij Windows XP prof

PC1 (waar chello binnenkomt):
Intel Pentium III 500
384 mb PC100
100 mbit nic PCI (voor chello)
10 mbit nic naar mijn pc ISA

pc2 (de mijne):
Amd Duron 600@800
512 mb PC133
100 mbit nic PCI

enz

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Wat is je gemiddelde downloadsnelheid?

Lucky Goldstar

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 09 maart 2002 21:09 schreef Crazy_Casemod het volgende:
ik heb chello en dat komt binnen op de pc van mn pa en dan gaat het met 10 mbit door naar mijn pjoeter. maar als mijn pa iets download schiet mn ping in cs opeens door naar 950 i.p.v. de 38 die ik normaal heb en dan is er geen lol meer aan :( Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?

een wanhopige counterstriker :P
Op zaterdag 09 maart 2002 21:10 schreef Crazy_Casemod iets wat ie in de eerste post moest bijzetten:
....
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Zeggen tegen je pa dat ie niet download als je CS't.
Je verbinding met je ISP is niet full duplex dus als je pa zwaar gaat downen lijkt het mij nogal logisch dat je ping omhoog knalt.

+ voor download gebruik je ook een klein stukje upload om de ACK packet's door te sturen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• MadMod
Op zaterdag 09 maart 2002 21:13 schreef DJkim het volgende:
Wat is je gemiddelde downloadsnelheid?
op eigen pc als mn pa niets download dan zit ik meestal op 120 - 150 kb/s
Op zaterdag 09 maart 2002 21:16 schreef Predator het volgende:

[..]

[..]

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Zeggen tegen je pa dat ie niet download als je CS't.
Je verbinding met je ISP is niet full duplex dus als je pa zwaar gaat downen lijkt het mij nogal logisch dat je ping omhoog knalt.

+ voor download gebruik je ook een klein stukje upload om de ACK packet's door te sturen.
en ok zal er de volgende keer aan denken :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Titel even wat bijgefrummeld *D

Opzich is dit niet iets waar je wat aan kan doen, als er binnen je netwerk hevig wordt gedownload is het niet meer dan logisch dat je ping daaronder te lijden heeft. Oplossing: niet spelen tijdens downloaden, of niet downloaden tijdens spelen :P

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Je komt met chello aan op de 100mb kaart van je pa en gaat met 10mb kaart van je pa naar jouw 100mb kaart ???????
Draai eerst ff die 2 kaarten bij je pa om, 10mb voor chello is meer dan zat.Dan kun je met 2 maal een 100mb kaartje een netwerk tussen jouw en je pa maken.

• MadMod
Op zaterdag 09 maart 2002 22:05 schreef makkie het volgende:
Je komt met chello aan op de 100mb kaart van je pa en gaat met 10mb kaart van je pa naar jouw 100mb kaart ???????
Draai eerst ff die 2 kaarten bij je pa om, 10mb voor chello is meer dan zat.Dan kun je met 2 maal een 100mb kaartje een netwerk tussen jouw en je pa maken.
ja dat wil dus niet, internet pakt ie niet op die 10 mbit kaart, alleen op die 100 mbit. :)

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:33

Metten

ik hou het graag simpel

dan moet je het MAC adres van die 10 mbit kaart doorgeven aan chello, of je kan geloof ik ook met de meeste netwerkkaarten ook wel het MAC adres instellen.
Pagina: 1