Zie [topic=163843/1/25]
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
ehhhh, als je een snelle i'net verbinding hebt, download je het toch gewoon
je geeft zelf aan dat je geen boekje wil hebben
edit:
moet je natuurlijk ook een brander hebben
moet je natuurlijk ook een brander hebben
Of een boot & rootdiskOp zaterdag 09 maart 2002 21:29 schreef internetinfo het volgende:
ehhhh, als je een snelle i'net verbinding hebt, download je het toch gewoonje geeft zelf aan dat je geen boekje wil hebben
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
[VOLLEDIG OFFTOPIC]
Het leek mij niet nodig om hier een nieuw topic voor te openen....
Maar hoe installeer ik een Printer onder Slackware 8.0?? Is daar een Tool voor?
[/VOLLEDIG OFFTOPIC]
Het leek mij niet nodig om hier een nieuw topic voor te openen....
Maar hoe installeer ik een Printer onder Slackware 8.0?? Is daar een Tool voor?
[/VOLLEDIG OFFTOPIC]
Hoezo topicvervuiling...van mij mag deze gewoon dicht.
Markiedam: www.linuxprinting.org heeft een erg nette uitleg over het installeren van allerlei soorten printers. Slackware zal daar wel geen aparte tool voor hebben, maar gewoon handmatig gs / lpr / cups opzetten moet geen probleem zijn.
Markiedam: www.linuxprinting.org heeft een erg nette uitleg over het installeren van allerlei soorten printers. Slackware zal daar wel geen aparte tool voor hebben, maar gewoon handmatig gs / lpr / cups opzetten moet geen probleem zijn.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
grappig die site www.kooplinux.nl heette eerst www.tienpiek.net. Die site is van een vriend van een vriend van me.
edit:
staat al op de site vermeld
staat al op de site vermeld
Verwijderd
Mjah, ik denk dat ik geen verdere uitleg hoef te geven voor de reden van dit slotje, aangezien de links al genoemd zijn (een dergelijk topic komt dagelijks langs in NOS
)
Succes.
Succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()