Toon posts:

P3 700E@933

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij aan een P3 700E helpen die gegarandeerd stabiel op 933MHz loopt met een niet al te hoog voltage (FC-GPA=socket370),
of weet iemand waar ik een nieuwe kan kopen die erop getest is (desnoods zonder garantie).

Thanx,

GdB

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Garantie dat ie op 933 Mhz loopt heb je natuurlijk nooit. Dat maakt overclocken nou zo leuk :+

Maar ik zal even kijken voor je of ik iets kan vinden op internet en dan post ik het wel weer....

Verwijderd

Die van mij komt van SWW computers af en deed het meteen uit het doosje op 933Mhz. Tegenwoordig halen de meeste met de cb0 stepping zo'n snelheid. Maar het blijft altijd afwachten.............

Verwijderd

Topicstarter
Pirm1 wil je jouw P3 700E anders verkopen FL775,-, zo ja mail me dan even wil je a.u.b.?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben je gek ofzo??? Een nieuwe kost maar 599,-... Waarom zoveel geld uitgeven als bijna iedere P3 700 dat haalt

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Baney Bear : Als ik je nu deze PIII700E zou verkopen is er voor jou niks meer aan. Je weet wat de proc kan en that's it. Koop je hem, dan mis je heel het OC avontuur. Ik heb er nu peltiers bij besteld en ik ga kijken wat echt de top van mijn proc is. Dat is waar oc-en om gaat, gokken met een proc te kopen, doet ie het goed, dan ga je nog verder om te kijken wat je haalt. Zou ie het niet doen, dan baal je en ga je weer sparen voor een andere proc om het daarmee te proberen. Dat is waar oc-en om gaat. Proberen en kijken hoever ie gaat. Koop gewoon ook een PIII700E en kijk wat ie doet, doet ie niks dan verpats je hem gewoon aan iemand die hem op 700Mhz wil laten lopen. Doet ie het goed, dan heb je geluk.

• Unico
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07-2025
Anders koop je die p3 800e van mij loopt
100 procent 1024 en msschien nog wel harder
Pagina: 1