Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu in het bezit van een Palm M505 en een Compaq PM-1... Nou zit ik al een tijdje te denken over een andere PDA, omdat ik niet echt tevreden ben over Palm OS (vind t gewoon niet handig), ik graag een mp3 functie op m'n handheld zou willen hebben en ik wil een wireless lan opzetten....

Welke PDA is voor deze eisen het best geschikt?

Verwijderd

Ipaq's zijn moooi! :)

Zie deze link (http://www.compaq.nl/handhelds/functies/index.html) wat ze kunnen.

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:41
In ieder geval eentje met het OS Pocket PC 2000/2002.
oa iPAQ (Compaq), Jornada (HP) en Cassiopeia (Casio) hebben dit.
Verschil tussen deze zit hem alleen in de processoren en andere hardware die er compatible mee is.

Voor een draadloos LAN kan je ze allemaal wel gebruiken al zal je voor de iPAQ's een CF of PCMCIA expansionpack moeten aanschaffen om je draadloos LAN kaartje in te stoppen. Maar daar staat tegenover dat ze wel de mooiste zijn :9~

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 21:38

tweakerbee

dus..?

http://www.compaq.com/products/handhelds/pocketpc/options/wireless_packs.html

Gruwelijk duur. :D Sorry, en gelijk een barcode scanner :D
Wireless Local Area Networking (LAN) - CF Cards
DCF-650W Wireless 802.11b Compact Flash Card
Part Number X80017DU00033 H3100 Series
H3600 Series Dlink
http://www.compaq.com/products/handhelds/pocketpc/options/wireless_solutions.html

Onderaan, moet wel interessant zijn. Wel allemaal dure geintjes.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Mjah ik zit nu ff te kijken maar vraag me een paar dingen af over pocket pc 2002...

1. Hoe voer je daar text in? Bij een palm heb je een graffiti area, maar hoe werkt dat met PPC?

2. Is het met PPC wel mogelijk om GOED te syncen met Outlook (bv. Phone 2 in outlook, die niet werkt in je palm...)?

3. Kan je met de picture viewer foto's bekijken die met een kodak DC3800 gemaakt worden? Kweet helaas niet welk formaat dat is :(

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zaterdag 09 maart 2002 22:21 schreef JacobZ het volgende:
Mjah ik zit nu ff te kijken maar vraag me een paar dingen af over pocket pc 2002...

1. Hoe voer je daar text in? Bij een palm heb je een graffiti area, maar hoe werkt dat met PPC?

2. Is het met PPC wel mogelijk om GOED te syncen met Outlook (bv. Phone 2 in outlook, die niet werkt in je palm...)?
1. weet ik niet

2. Lijkt me wel, mij lukt het wel met een Palm en PPC is een product van Microsoft dus dat zal wel helemaal goed gaan.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:41
Op zaterdag 09 maart 2002 22:21 schreef JacobZ het volgende:

3. Kan je met de picture viewer foto's bekijken die met een kodak DC3800 gemaakt worden? Kweet helaas niet welk formaat dat is :(
1. Je hebt twee manieren van tekst invoeren. De eerste is via een virtueel toetsenbordje:

Afbeeldingslocatie: http://www.pietervanleeuwen.nl/images/ppc1.gif

En de tweede via één van de twee graffiti toepassingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.pietervanleeuwen.nl/images/ppc2.gifAfbeeldingslocatie: http://www.pietervanleeuwen.nl/images/ppc3.gif

2. Werkt Perfect! :D

3. Als het een beetje redelijk formaat is lijkt het me mogelijk. Anders is er misschien wel een progje voor je Pocket PC die zorgt dat je ze kan bekijken.

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 20:16 schreef JacobZ het volgende:omdat ik niet echt tevreden ben over Palm OS (vind t gewoon niet handig), ik graag een mp3 functie op m'n handheld zou willen hebben en ik wil een wireless lan opzetten....

Welke PDA is voor deze eisen het best geschikt?
Dan zit je te kijken naar het PPC os. Als ik voor een PPC aan het shoppen was, zou ik wachten voor eentje met een Xscale processor. Die zijn misschien kleiner, en hebben waarschijnlijk beter batterijleven. Dat zijn de redenen waarom ik huidige PPC apparaten niet zo geweldig vind.

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 22:56 schreef pietervl het volgende:

[..]

1. Je hebt twee manieren van tekst invoeren. De eerste is via een virtueel toetsenbordje:

[afbeelding]

En de tweede via één van de twee graffiti toepassingen:

[afbeelding][afbeelding]

2. Werkt Perfect! :D

3. Als het een beetje redelijk formaat is lijkt het me mogelijk. Anders is er misschien wel een progje voor je Pocket PC die zorgt dat je ze kan bekijken.
Er is ook nog transcriber.. daar schrijf je gewoon in je eigen handscrift op de plek van waar het ingeoverd moet worden (Form field) en de ppc zet dat daar automatisch in..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 23:21 schreef middelkoop het volgende:

[..]

Dan zit je te kijken naar het PPC os. Als ik voor een PPC aan het shoppen was, zou ik wachten voor eentje met een Xscale processor. Die zijn misschien kleiner, en hebben waarschijnlijk beter batterijleven. Dat zijn de redenen waarom ik huidige PPC apparaten niet zo geweldig vind.
Ik vind de huidige IPaq series wel goed van formaat, het hoeft niet zo superklein van mij... Zo hou je nog een beetje beeldscherm over... Ik ben nl van plan om 'm praktisch als vervanging te gebruiken voor een gewone pc (dus ook films enzo)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 10 maart 2002 18:17 schreef JacobZ het volgende:

[..]

Ik vind de huidige IPaq series wel goed van formaat, het hoeft niet zo superklein van mij... Zo hou je nog een beetje beeldscherm over... Ik ben nl van plan om 'm praktisch als vervanging te gebruiken voor een gewone pc (dus ook films enzo)
Een PDA als vervanging voor een PC? Kun je dan niet beter een laptop nemen? :? Tis niet echt bedoeld als een PC-vervanger

Verwijderd

De Sony PEG-N770C gaat ook wel werken zeg maar.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op zondag 10 maart 2002 20:54 schreef some1else het volgende:
De Sony PEG-N770C gaat ook wel werken zeg maar.
Niet dus, want zoals je kunt lezen wil ie geen PalmOS.

Ik zou inderdaad naar een PocketPC kijken, want dat zijn praktisch de enige pda's die kunnen wat jij wil. Films afspelen kan ook en de handschrift-invoer methode van de PocketPC werkt met standaard blokletters, dus vrijwel geen leercurve. Ik ben super tevreden met mijn iPaq! :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen... Wat denken jullie dat ik nu voor en M505 kan krijgen? Zo goed als nieuw, half jaar oud...

En voor die PM-1? Hij is gloedjenieuw en amper gebruikt... Ik vind 125 euro geen slechte prijs...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een m505 zou ik heel snel verkopen, mant de m515 wordt bijna geintroduceert. Die vervangt de m505 (is ook even duur), maar heeft een betere backlight en nog wat verbeteringen tov de 505 en als die er eenmaal is zal het toch weer een stukje lastiger zijn om je 505 kwijt te raken.

Verwijderd

Topicstarter
Een m505 zou ik heel snel verkopen, mant de m505 wordt bijna deintroduceert. Die vervangt de m505 (is ook even duur), maar....
Typo?
Maar denk je dat 400 euro voor een M505 een redelijke prijs is? Hij is nog in goede staat...

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:34
Op maandag 11 maart 2002 12:24 schreef JacobZ het volgende:

[..]

Typo?
Maar denk je dat 400 euro voor een M505 een redelijke prijs is? Hij is nog in goede staat...
Ik zou eerder denken aan zo'n 350

edit:
Had even fout gerekend

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Kijk eens naar een Casio Casiopeia BE-300.
Deze voldoet aan aardig wat wensen...

Verwijderd

Als je hem NU wilt zou ik niet voor de IPaq gaan. Ben zelf ook bezig om er een te bestellen en van de levertijden wordt je echt treurig. (Beat-It kan niet eens meer zeggen wanneer ze weer leverbaar zijn).

Ze zijn nog wel te krijgen bij Dixons ed, maar daar ligt de prijs meteen een stuk hoger.

Zie ook hier:

http://www.tweakers.net/pricewatch/22466

Verwijderd

Topicstarter
Effe over een andere boeg, waarom wil jij de IPaq met Bluetooth?

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 15:22

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Op maandag 11 maart 2002 19:37 schreef mmmuttley het volgende:
Als je hem NU wilt zou ik niet voor de IPaq gaan. Ben zelf ook bezig om er een te bestellen en van de levertijden wordt je echt treurig. (Beat-It kan niet eens meer zeggen wanneer ze weer leverbaar zijn).

Ze zijn nog wel te krijgen bij Dixons ed, maar daar ligt de prijs meteen een stuk hoger.

Zie ook hier:

offtopic:
ARGH dat user icooN!! vanmiddag weer een lading folders in de bus met die 'fricia'-gast eroP!!! :(

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:34
Op maandag 11 maart 2002 21:27 schreef CT het volgende:

[..]

offtopic:
ARGH dat user icooN!! vanmiddag weer een lading folders in de bus met die 'fricia'-gast eroP!!! :(
Offtopic:

Haha, je moet toch eens weten wat een succes die man heeft voor Frisia!

* Arthur werkt bij het callcenter dat de telefoontjes voor die reclames aanneemt :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1