Toon posts:

ADSL abonnementskosten vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ADSL (via xs4all) aanschaffen, maar nu heb ik nog 1 vraag.
Om ADSL te kunnen krijgen via xs4all moet ik al een Belbasis of BelPlus abonnement hebben. Die heb ik dus niet, maar die kan ik natuurlijk gewoon aanschaffen, dat is geen probleem. Alleen is het zo dat ik geen gebruik maak van een vaste telefoonlijn. Ik gebruik al tijden alleen m'n mobieltje en dat wil ik zo houden ook. Nu is het abonnementsgeld voor de goedkoopste (Belbasis) €16,43 per maand. Bij aanschaf van Mxstream betaal je voor de variant extra (fast ADSL) €33,95 abonnementskosten per maand. Moeten nu beide abbonementskosten betaalt worden (dus samen €50.38) of wordt het abonnementsbedrag van Belbasis (€16,43) vervangen door het abonnementsbedrag van Mxstream (€33,95)?

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Je moet beide betalen. Je kunt echter ook ADSL nemen bij een concurrerende provider (zoals Eweka of Luna), en dan betaal je minder of geen abonnementskosten voor je telefoonlijn (omdat je er dan ook niet mee kunt bellen).

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Op zaterdag 09 maart 2002 19:33 schreef Kjev het volgende:
Je moet beide betalen. Je kunt echter ook ADSL nemen bij een concurrerende provider (zoals Eweka of Luna), en dan betaal je minder of geen abonnementskosten voor je telefoonlijn (omdat je er dan ook niet mee kunt bellen).
Fout...
Je kunt alleen adsl aanvragen op een bestaande analoge of isdn telefoonlijn.
Ook als je via bbned een adsl aansluiting wil zul je eerst een belbasis of belplus abonnement moeten nemen, en dan moet je eerst een jaarabonnement nemen...
Je zit dus zowieso aan een jaar kpn telefoonlijnabonnementskosten (scrabble??) vast.
Na dat jaar niet meer (als je dus zonder linesharing aanvraagt)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
een jaar!? baal ik flink van.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
"Ik wil dat Eweka Internet Services een extra telefoonlijn voor mij aanlegt welke alleen bedoeld is voor DSL. Deze aansluiting is uitsluitend mogelijk in combinatie met het EW-ADSL Premium abonnement."

Het kan dus wel, maar alleen met een duurder abonnement.. je kunt natuurlijk ook kabelinternet nemen, zodat je helemaal geen telefoon nodig hebt :).

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op zondag 10 maart 2002 19:08 schreef Kjev het volgende:
"Ik wil dat Eweka Internet Services een extra telefoonlijn voor mij aanlegt welke alleen bedoeld is voor DSL. Deze aansluiting is uitsluitend mogelijk in combinatie met het EW-ADSL Premium abonnement."

Het kan dus wel, maar alleen met een duurder abonnement.. je kunt natuurlijk ook kabelinternet nemen, zodat je helemaal geen telefoon nodig hebt :).
Eweka doet dat niet meer. De ksoten zijn voor hun TE hoog geworden daardoor.

Verwijderd

kijk eens bij www.demon.nl
en vraag info
volgens mij betalen hun gewoon je lijn.
Pagina: 1