er komt te staan dat ik een patch moet downloaden maar als ik ok pak komt ie in het beginscherm terecht
Koop de echte in de winkel.
En gebruik de volgende keer de search, je bent niet de eerste die dit vraagt.
En gebruik de volgende keer de search, je bent niet de eerste die dit vraagt.
๐๐
euhm, dit is de echte, en een vriend van me heeft juist hetzelfde
Werkt overigens wel via netwerk
Is dit NFS MotorCity?? Daarvoor moet je betalen, een bepaald bedrag per maand. Daarom is het ook nooit gereleased als iSO...
De echte bedoel ik trouwens de legale mee hรจ, want een kopie is eigenlijk ook echt.Op zaterdag 09 maart 2002 23:46 schreef ddkiller0900 het volgende:
euhm, dit is de echte, en een vriend van me heeft juist hetzelfde![]()
En ja, misschien is het wel erg handig als je erbij zegt over welke NFS je het hebt..
๐๐
heb het over nfs porsche en het is de legale
Verwijderd
zoek in je nfs map naar het bestand fe.txt,open dit en zoek naar de bestandjes castanet......deze geven als waarde 1.
Verander dit naar 0 save het bestand en het werkt.(bij mij tensminste wel,ik had hetzelfde probleem)
Let wel op het castanet bestand staat er 2 keer in dus wel alle twee veranderen.
Succes
Verander dit naar 0 save het bestand en het werkt.(bij mij tensminste wel,ik had hetzelfde probleem)
Let wel op het castanet bestand staat er 2 keer in dus wel alle twee veranderen.
Succes
Verwijderd
host is running another versionOp woensdag 13 maart 2002 15:15 schreef mb512 het volgende:
zoek in je nfs map naar het bestand fe.txt,open dit en zoek naar de bestandjes castanet......deze geven als waarde 1.
Succes

edit: Fixed
Pagina: 1