chaintech 7vjda dood ??

Pagina: 1
Acties:

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
heej mensen ik heb vanmiddag een nieuwe pc gekocht .... zet ik dat zooitje in elkaar .... en wat denk je .. NIX ... fans draaien .. en das ALLES wat ie doet .. :( |hij piept zelf niet| (pc is voor m'n pa en ma ... die zijn nu niet blij hehe :) )

ik heb bios al gereset maar dit haalt nix uit ....

kan er iemand mij nog hoop geven ?????? of mot ik vast bergavenis ondernemer bellen ???

pc | server | laptop | pda

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kun je hier misschien de volledige PC specs posten? Ook even vertellen wat je allemaal al hebt gedaan. Anders komen we met overbodige vragen en oplossingen die je zelf al had uitgeprobeerd, beetje zonde dus..

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
okeej .. er zit een AMD XP 1800+ in ... een 60 gig maxtor een 64 mb geforse 2 mx 400 ... 1 netwerk kaart ...

ik heb voor de rest weinig geprobeerd ... allen opstarten met alleen die HD aan gesloten voor de rest nix .. |zelfde verhaal ... deed nix|

toen heb ik bios gereset .. maar dat haalt ook nix uit ....

plzzzzz help me :S

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 04:45

Stefano

Ondertitel Not Found

Probeer je eigen proc eens op het moederbord.

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
okeej ik was er gister niet meer en kom nu net pas m'n bed uit ...

maar anyway ... die comp van m'n pa laad dus alleen cdrom en hdd .... stop ik mijn cpu in zijn pc ... dan zelfde verhaal ... stop ik zijn cpu in mijn pc ... dan ook alleen cdrom en hdd laden ... stop ik mijn cpu weer in mijn pc .. doet ie 't gewoon

cpu + mobo dood ?????

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op zondag 10 maart 2002 12:25 schreef Hokje het volgende:
maar anyway ... die comp van m'n pa laad dus alleen cdrom en hdd .... stop ik mijn cpu in zijn pc ... dan zelfde verhaal ... stop ik zijn cpu in mijn pc ... dan ook alleen cdrom en hdd laden ... stop ik mijn cpu weer in mijn pc .. doet ie 't gewoon
Als je bedoelt dat ie CDROM en HDD detecteert in de BIOS, dan is het onmogelijk dat CPU en/of mobo dood zijn |:(

Ik guess dat je de HDD gewoon moet partitioneren en formatteren of dat je verkeerde BIOS instellingen hebt gebruikt (opstartinstellingen, CPU instelling, etc) :o

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 13:22 schreef BalusC het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat ie CDROM en HDD detecteert in de BIOS, dan is het onmogelijk dat CPU en/of mobo dood zijn |:(

Ik guess dat je de HDD gewoon moet partitioneren en formatteren of dat je verkeerde BIOS instellingen hebt gebruikt (opstartinstellingen, CPU instelling, etc) :o
NEEEHEEEEJJ ik bedoel dat die ledjes blijven branden en dat er voor de rest nix gebeurd .......

|:( DUHHH zo dom ben ik nou ook weer niet ... kom op zeg ..

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
niemand een idee ???? :'(

Pagina: 1