De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
There is no magic.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
En ik draai overigens XP Pro, dus dat zal wel lukken.
Maak je alleen wel op voor een flinke lagstoot, want waar ik bijv. met CS op Strikerz een ping van 30 had, heb ik op SinGate een ping van ~200.
ik heb 2 normale SiN servers in gamespy die nog live zijn.
65.168.21.251:22450
207.243.104.23:22450
Die staan wel in amerika, dus prolly als we zelf een servertje bouwen hebben we een ping van 100 ofzo. Ik kan niet, want ik zit achter een router en die wil niet altijd meewerken met NAT.
Er zaten altijd wel leuke dingetjes in, zoals dat je de bankrekening van Sinclair kan kraken en op je eigen rekening kan zetten, nooit achter gekomen of het daadwerkelijk effect had.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
het werkt wel, maar het heeft geen merkbaar effect omdat je toch niks kan kopen.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Er zat ook rammstein muziek ingebouwd
[OT] LAN is wel geinig, vooral MOHAA zitten spelen, beetje snipen. CS deed het bij marc nie, dus hebben we dat maar niet geprobeerd
Verwijderd
Volgens mij zat ie in dat rijtje met spellen van Oscar?Op zondag 10 maart 2002 21:18 schreef IceStorm het volgende:
Ik wil ook SiN hebben...
Sin heb ik ook
Gameplay blijft goed, hoe oud ook. Graphics worden met de tijd steeds achterliggender. Dus zeggen SiN was voor die tijd mooi, maar nu niet meer. OKAY. da klopt. Maar SiN is nu nog steeds net zo leuk als toen toch?
Zeker als je aan het lag-snipen bent op dmoilrig en 4 man zijn constant aan het proberen je van die toren af te blazen
zeg rond een uur of 7/8 op IRC
Quakenet #SiN_NL
dan zoeken we dan wel een server uit, liggend aan het aantal mensen dat komt.
Ik wil zeer zeker niet lameren maar dit lijkt wel een warezrequestOp zondag 10 maart 2002 21:18 schreef IceStorm het volgende:
Ik wil ook SiN hebben...
warezreqeustOp vrijdag 15 maart 2002 23:18 schreef JJJ het volgende:
[..]
Ik wil zeer zeker niet lameren maar dit lijkt wel een warezrequest
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Als er in een thread over win2k server wordt geluld en jij zet er tussen, ik zou graag win2k server willen hebben dan kun je dat volgens mij wel zien als een warezrequestOp vrijdag 15 maart 2002 23:21 schreef Cloontje het volgende:
[..]
warezreqeustniet dus als ik zeg dat ik alle windows producten wil hebben is dit toch geen warezrequest