ik heb hier een mooi Aopen MX6B EZ bordje en daarop de legendarische i440BX chipset die misschien wat problemen geeft met 133FSB. Slot1 natuurlijk, BIOS is Coppermine Ready
Nu wil ik toch wat meer Mhz'tjes,ondanks de goed werkende buffel van een 500Mhz katmai.
Ik kan het volgende doen
• Nieuw mobo
• 2e hands Pentium !!! 850Mhz (100FSB) en dan op 133 gooien, Slot 1 of *
• nieuwe Pentium !!! 1Ghz (133FSB)
• * Celeron (tualatine) 1Ghz
• * Celeron, de oude, ook rond de 1Ghz
* betekend met slotket (die tualatine ondersteund)
Wat lijkt me het best, want ik wil echt wat meer...
Ik ben zelf een voorstander voor de Pentium 3 850, alleen wou ik dus weten of die ook in Slot1 versie is.
Het probleem is echter de euro's. P3's zijn vrij prijzig, dus als ik een Celeron (tualatine) neem kan het zijn dat m'n mobo hem niet pakt. Misschien een goede slotket kopen die hem wel pakt en het goed op het mobo overbrengt, en ik weet niet hoe die celly presteert tegen over een Pentium3
ik wou dus weten:
- Wat kan ik het best doen?
- Is de P3 850 (100fsb) in Slot1 versie?
- Zal die celly icm slotket gaan werken?
- Hoe presteerd een Celeron tualatine tegenover de P3 Coppermine
- Welke slotket beveel je mij dan aan
ik weet het, heel wat vragen, maar ik ben de search zat met zoveel pagina's doorbladeren.
plz help me out, bvd
Nu wil ik toch wat meer Mhz'tjes,ondanks de goed werkende buffel van een 500Mhz katmai.
Ik kan het volgende doen
• Nieuw mobo
• 2e hands Pentium !!! 850Mhz (100FSB) en dan op 133 gooien, Slot 1 of *
• nieuwe Pentium !!! 1Ghz (133FSB)
• * Celeron (tualatine) 1Ghz
• * Celeron, de oude, ook rond de 1Ghz
* betekend met slotket (die tualatine ondersteund)
Wat lijkt me het best, want ik wil echt wat meer...
Ik ben zelf een voorstander voor de Pentium 3 850, alleen wou ik dus weten of die ook in Slot1 versie is.
Het probleem is echter de euro's. P3's zijn vrij prijzig, dus als ik een Celeron (tualatine) neem kan het zijn dat m'n mobo hem niet pakt. Misschien een goede slotket kopen die hem wel pakt en het goed op het mobo overbrengt, en ik weet niet hoe die celly presteert tegen over een Pentium3
ik wou dus weten:
- Wat kan ik het best doen?
- Is de P3 850 (100fsb) in Slot1 versie?
- Zal die celly icm slotket gaan werken?
- Hoe presteerd een Celeron tualatine tegenover de P3 Coppermine
- Welke slotket beveel je mij dan aan
ik weet het, heel wat vragen, maar ik ben de search zat met zoveel pagina's doorbladeren.
plz help me out, bvd
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output